A Limitazione di l'Opioidi ùn Prevenisce micca a Dipendenza. Basta à Dannighjà a Persone chì li anu bisognu
Cuntenutu
- Purdue hà dettu à questi duttori chì ci hè una droga altamente efficace, totalmente non addictiva chjamata Oxycontin pronta per risolve u prublema. Sì solu.
- Ma per mette in opera quelle restrizioni ùn solu capisce male a crisa oppioide stessa - {textend} seria attivamente dannosu per i malati di dolore crònicu è acutu.
- A cosa hè, avemu digià tunnellate di restrizioni à e prescrizioni di oppioidi, ma ùn ci hè nisuna indicazione chì impediscenu a dipendenza è ogni indicazione chì danneghjanu i malati di dolore cronicu.
- Similmente, abusà di i medicinali prescritti hè più sicuru ch'è abusà di e droghe "di strada", ancu sì a persona ùn hè micca un malatu di dolore cronicu ma hà un disordine di l'usu di oppioidi.
L'epidemia di oppioidi ùn hè micca simplice quant'è fatta per esse. Eccu perchè.
A prima volta chì sò andatu in a caffetteria di u centru di trattamentu internu induve duveria passà u mese dopu, un gruppu di omi di circa 50 anni mi fecenu un sguardu, si vultonu l'uni à l'altri è dicenu à l'unisonu: "Oxy".
Aviu 23 anni à quellu tempu. Era una scumessa sicura chì qualchissia sottu à l'età di 40 in trattamentu era quì, almenu in parte, per abusà OxyContin. Mentre era quì per un bonu alcolismu à l'antica, aghju capitu subitu perchè avianu fattu quella supposizione.
Era di ghjennaghju 2008. Quellu annu, i duttori in i Stati Uniti scriverianu un totale di ricette di oppioidi à un ritmu di 78,2 per 100 persone.
A forza motrice di questi numeri hè stata Purdue Pharma, i creatori di l'uppioide OxyContin altamente dipendente, u nome di marca di l'ossicodone. A cumpagnia hà spesu miliardi di dollari per cummercializà a droga senza cuntà a storia sana, sfruttendu a paura di i duttori chì sottutrattavanu u dolore.
Purdue hà dettu à questi duttori chì ci hè una droga altamente efficace, totalmente non addictiva chjamata Oxycontin pronta per risolve u prublema. Sì solu.
Sapemu avà ciò chì Purdue sapia allora: OxyContin hè altamente dipendente, soprattuttu à e alte dosi chì i rappresentanti di Purdue incuravanu i medici à prescrive. Hè per quessa chì u mo centru di trattamentu era pienu di ghjente in l'adulescenza, 20 è 30 anni, chì eranu diventati dipendenti da OxyContin.
A prescrizzione eccessiva di oppioidi hà culminatu in 2012, chì hà vistu prescrizzioni scritte in i Stati Uniti, equivalenti à 81,3 prescrizioni scritte per 100 persone.
L'esplicità di l'azzioni di Purdue, è a periculosa eccessiva prescrizione chì ne hè resultata, hè spessu perchè - {textend} quandu i pulitici parlanu di affruntà a crisa di oppioidi - {textend} cumincianu parlendu di l'implementazione di restrizioni à e prescrizioni di oppioidi.
Ma per mette in opera quelle restrizioni ùn solu capisce male a crisa oppioide stessa - {textend} seria attivamente dannosu per i malati di dolore crònicu è acutu.
In u 2012, una di e forze motrici daretu à l'epidemica era l'uppiacei prescritti, ma ùn hè statu u casu dapoi guasgi sette anni. Una volta chì i medici anu capitu u potenziale di dipendenza di queste droghe, in particulare OxyContin, anu in a so prescrizione.
E ricette di oppioidi sò diminuite ogni annu dapoi u 2012, ma u numeru di morti relative à l'uppiacei hà continuatu à cresce. In 2017, ci sò stati 47.600 morti relativi à i oppioidi in i Stati Uniti. Meno di a metà (17,029) di quelli chì anu implicatu oppiacei prescritti.
Inoltre, a ricerca suggerisce a maggior parte di e persone chì abusanu di oppiacei prescritti micca uttene da un duttore, ma piuttostu abusu di medicazione chì hè stata prescritta à a famiglia o à l'amichi.
Allora, perchè qualcosa di sta materia? E persone cun bona intenzione ponu dumandà: "Se i oppioidi prescritti anu ancu un pocu da fà cù l'epidemia di oppioidi, ùn li restringe micca una bona cosa?"
A cosa hè, avemu digià tunnellate di restrizioni à e prescrizioni di oppioidi, ma ùn ci hè nisuna indicazione chì impediscenu a dipendenza è ogni indicazione chì danneghjanu i malati di dolore cronicu.
Trish Randall, chì hà u dolore crònicu da una cundizione rara chjamata pancreas divisum, descrive chì si trova à longu andà, oppioidi à alta dose cum'è di fronte à un "suspettatu-assassinu livellu di scrutiniu".
Ella spiega alcune di queste restrizioni in Filtru:
«U paziente deve rispettà e cundizioni cum'è e ricette di carta solu, senza telefunini; un appuntamentu in persona ogni 28 ghjorni; è i test di urina è i conti di pillule à qualsiasi o tutti appuntamenti, o in 24 ore avvisu ogni volta chì riceve una chjamata. Solu un duttore è una farmacia ponu trattà e ricette. Altre cundizioni ùn ponu include nè sigarette, alcolu o droghe illegali (secondu a teoria chì i malati di dolore devenu esse scoraggiati da scivulà in dipendenza), è esse tenuti à assiste à appuntamenti psichiatrici o psiculogichi ".
Quandu i oppioidi prescritti ùn sò micca implicati in a maiò parte di i morti relativi à oppioidi, hè crudele creà restrizioni chì impediscenu à e persone cun dolore cronicu di ottene u sollievu chì necessitanu.
Quandu e restrizioni sò imposte à quelli chì anu dolore cronicu è ùn sò micca capaci di uttene u medicamentu chì necessitanu, ci hè un risicu enorme chì si rivolgeranu à oppiacei di u mercatu neru cum'è eroina o fentanil sinteticu. E quelle droghe portanu un risicu assai più altu di overdose fatale.
Similmente, abusà di i medicinali prescritti hè più sicuru ch'è abusà di e droghe "di strada", ancu sì a persona ùn hè micca un malatu di dolore cronicu ma hà un disordine di l'usu di oppioidi.
Hè una verità scomoda. Semu cundiziunati à pensà à qualcunu chì abbia utilizatu oppioidi prescritti cum'è chì faci qualcosa dannosu chì duverebbe esse fermatu. Ma l'usu abusivu di i medicinali prescritti hè significativamente più sicuru di l'usu di oppioidi di u mercatu neru.
L'eroina è i oppioidi sintetici cum'è u fentanil sò spessu tagliati cù altre droghe è anu forze assai sfarenti, rendendu più faciule l'overdose. L'ottene l'equivalente di queste droghe da una farmacia assicura chì a ghjente sà ciò chì è quantu cunsumanu.
Ùn suggeru micca chì duvemu andà daretu à i ghjorni di 81.3 prescrizioni di oppioidi per 100 persone. È a famiglia Sackler dietro Purdue Pharma deve esse ritenuta responsabile per eccessivamente eccessiva sicurezza di OxyContin è minimizzazione di i so periculosi rischi.
Ma i malati di dolore cronicu è e persone cun disordine di l'usu di oppioidi ùn devenu micca pagà per e malfatture di i Sacklers, soprattuttu quandu si face cusì ùn frenerebbe micca l'epidemia di oppioidi. U trattamentu di finanzamentu (cumpresu u trattamentu assistitu da medicazione) per quelli chì ne necessitanu hè assai più efficace chè di limità e prescrizioni di i malati di dolore per casu l'utilizanu malamenti.
U pendulu di oppiacei prescritti hà daveru oscillatu troppu luntanu da un latu, ma lascialu oscillà troppu luntanu in l'altra direzzione causerà solu più dannu, micca menu.
Katie MacBride hè un scrittore freelance è l'editore assuciatu per Anxy Magazine. Pudete truvà u so travagliu in Rolling Stone è The Daily Beast, trà altri punti di vendita. Hà passatu a maiò parte di l'annu scorsu à travaglià nantu à un documentariu annantu à l'usu pediatricu di cannabis medicale. Attualmente passa troppu troppu tempu Twitter.