Autore: Christy White
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 8 Maghju 2025
Anonim
Dolore di respirazione: 8 cause è chì fà - Salute
Dolore di respirazione: 8 cause è chì fà - Salute

Cuntenutu

U dulore quandu si respira hè spessu ligatu à situazioni di grande ansietà è, dunque, ùn pò micca esse un segnu d'avvertimentu.

Tuttavia, stu tipu di dolore pò ancu nasce assuciatu à altri prublemi di salute chì affettanu i pulmoni, i musculi è ancu u core. Cusì, quandu u dulore quandu si respira dura più di 24 ore o hè accumpagnatu da altri sintomi cum'è u dolore di pettu, mancanza di respiru o vertigini, hè impurtante cercà un pulmonologu o un medicu generale per identificà a causa curretta è inizià u trattamentu più adattu .

Alcune di e cause più cumuni di u dolore quandu si respira sò:

1. Crisi d'ansietà

L'attacchi d'ansietà sò carattarizati da sintomi cum'è battiti cardiaci rapidi, più rapidi cà a respirazione nurmale, sensazione di calore, sudore è dulore toracicu chì ponu aggravassi quandu si respira. L'attacchi d'ansietà accadenu di solitu in e persone chì soffrenu d'ansietà à ghjornu.


Cosa da fà: Pruvate à pensà à qualcosa altru ch'è quellu chì pò avè causatu a crisa d'ansietà, svolge una certa attività chì vi piace è fate esercizii di respirazione per cuntrullà a respirazione, inspirendu lentamente per u nasu è espirendu per a bocca finu à chì a crisa cummencia à calà. Fate u test per scopre se pudete soffre di un attaccu d'ansietà.

2. Inghjulia musculare

U dulore quandu si respira hè frequente in situazioni di lesioni musculari, cum'è a tensione musculare è, pò esse da sforzi eccessivi, per esempiu, in palestra o mentre si pratica sport, quandu si prende oggetti assai pesanti o ancu in situazioni più difficili. tossu, per via di una postura povera o durante un tempu di stress.

Cosa da fà: si consiglia di riposà è evità sforzi, sopratuttu purtendu pesi, ancu in i travagli di ogni ghjornu, per permette a recuperazione da a ferita. L'applicazione di una cumpressa fredda à u situ pò ancu aiutà à riduce u disagiu. Tuttavia, quandu u dulore hè assai severu, hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale, per inizià un trattamentu più adattu. Amparate più nantu à cumu trattà a tensione musculare.


3. Costocondrite

A costocondrite pò esse una causa di dolore quandu si respira è hè carattarizata da l'infiammazione di e cartilagine chì cunnettanu l'ossu di u sternu à e coste superiori. In più di u dulore quandu si respira, u dolore à u pettu, a mancanza di respiro è u dolore in u sternu sò sintomi cumuni di costocondrite.

Cosa da fà: in certi casi, u dulore sparisce senza avè bisognu di trattamentu medicu, è i sforzi devenu esse evitati è ripusati ogni volta chì hè pussibule, postu chì u dulore hè aggravatu da i muvimenti. Tuttavia, se u dolore hè assai severu hè impurtante andà à u medicu generale per cunfirmà a causa è cumincià u megliu trattamentu. Capite megliu ciò chì hè a costocondrite è quale hè u so trattamentu.

4. Influenza è fretu

A grippa è u fretu ponu causà dolore quandu si respira, per via, per esempiu, di l'accumulazione di secrezioni in e vie respiratorie è, ponu presentà sintomi cum'è tosse, nasu seccu, dolore corporeu, stanchezza è, in certi casi, febbre.


Cosa da fà: i sintomi di solitu calanu cun riposu è assunzione di fluidi perchè aiutanu à mantene e vie respiratorie umide è secrezioni limpide. Inoltre, hè impurtante aduttà alcune precauzioni, cum'è cù l'alimentu, chì aiutanu à rinfurzà u sistema immunitariu. Scuprite 6 rimedii naturali per a gripe è u friddu.

5. Malatie di i pulmoni

Hè cumunu per e malatie pulmonari cume l'asma, a pneumonia, l'embolie pulmonare o u cancheru di i pulmoni esse associati à u dolore quandu si respira, situatu principalmente in u spinu, postu chì a maiò parte di i pulmoni si trovanu in a regione posteriore.

L'asma hè una malatìa cun sintomi cum'è mancanza di respiru è tosse, in più di u dulore quandu si respira. Ancu se u dulore quandu si respira pò esse un sintimu di situazioni simplici cum'è l'influenza o u fretu, in casi più severi pò significà, per esempiu, pneumonia chì, in più di u dulore quandu si respira, pò presentà altri sintomi cum'è tosse, nasu chì corre, febbre è secrezioni chì ponu cuntene sangue.

D'altra parte, u dulore quandu si respira pò accade ancu in una situazione di embolia pulmonare induve un vasu in u pulmone hè ostruitu per via di un coagulu, impedendu u passaghju di sangue è causendu sintomi cum'è mancanza di respiru severu è tosse sanguinosa. In casi più rari, u dulore quandu si respira pò esse ancu assuciatu cù u cancheru di pulmone, in particulare in i fumatori.

Cosa da fà: u trattamentu dipende da a malatia pulmonare è, dunque, deve esse prescrittu da u pneumologu dopu avè identificatu a causa curretta per mezu di esami cum'è a radiografia di u torace o a tomografia computerizata. In i casi severi, induve ci hè una mancanza di respiru severu o quandu hè suspettata pneumonia o embolia pulmonare, hè impurtante d'andà à l'uspidale prestu.

6. Pneumotorace

Ancu se u pneumotorace hà sintomi più cumuni cume una maggiore difficoltà à respirà, tosse è dolore toracicu, pò ancu causà dolore quandu si respira.

U pneumotorace hè carattarizatu da a presenza di l'aria in u spaziu pleurale, situatu trà u muru di u torace è u pulmone, chì provoca una pressione aumentata in u pulmone causendu i sintomi.

Cosa da fà: se hè suspettatu un pneumotorace, hè impurtante d'andà à l'uspidale per fà e prove è di cunfirmà u diagnosticu, iniziendu u trattamentu più adattu, chì hà cum'è scopu principale di rimuovere l'eccessu d'aria, allevendu a pressione di u pulmone, aspirendu l'aria cù una agulla. . Vede più nantu à ciò chì hè u pneumotorace è u so trattamentu.

7. Pleurisy

U dulore quandu si respira hè assai cumunu in situazioni di pleurisia, chì hè caratterizata da infiammazione di a pleura, di a membrana chì circonda i pulmoni è di l'internu di u pettu. Spessu, u dulore hè più intensu quandu si respira perchè i pulmoni si riempenu d'aria è a pleura tocca l'organi circundanti, causendu una sensazione più grande di dolore.

Oltre à u dulore quandu si respira, altri sintomi cume difficultà à respirà, tosse è dolore in u pettu è e coste ponu ancu cumparisce.

Cosa da fà: hè impurtante d'andà à l'uspidale per chì u duttore possi valutà i sintomi è prescrivi i rimedii i più adatti per u trattamentu, cum'è i farmaci antiinflamatori. Capite megliu ciò chì hè a pleurite, i so sintomi è u trattamentu.

8. Pericardite

U dulore quandu si respira pò ancu esse assuciatu cù una pericardite, caratterizata da una infiammazione di a membrana chì riveste u core è u pericardiu, causendu un dolore severu in a regione toracica, soprattuttu quandu si prova à respirà in profondità.

Cosa da fà: u trattamentu deve esse indicatu da u cardiologu secondu i sintomi è a situazione clinica di ogni persona. Tuttavia, hè impurtante chì a persona mantene u riposu. Capite più nantu à u trattamentu per a pericardite.

Quandu andà à u duttore

Hè impurtante d'andà à l'uspidale s'ellu ci hè un dulore durante a respirazione chì dura più di 24 ore, soprattuttu s'ellu hè accumpagnatu da altri sintomi cum'è sudazione, difficultà per respirà, vertigini o dolore toracicu, affinchì a persona sia valutata è avè testi per diagnosticà quale hè a causa di u dolore quandu si respira, cuminciendu u trattamentu più adattu.

Fascinante

L'Ingrediente Unicu Sane Questu Chef Utilizza Basicamente In Ogni Pastu

L'Ingrediente Unicu Sane Questu Chef Utilizza Basicamente In Ogni Pastu

Katie Button i ricorda empre di a prima volta chì hà fattu u pe to. Hà utilizatu l'oliu d'aliva chì avia, è a al a hè finita inedible. "Hè tata una gran...
3 Cunsiglii per schjarisce u vostru Ordine di Caffè

3 Cunsiglii per schjarisce u vostru Ordine di Caffè

Quandu pen ate à e bombe calorie, puderete immaginà probabilmente de ert decadenti o piatti di pa ta di furmagliu. Ma è vo circate di perde u pe u, erebbe megliu à girà un och...