Principali cause di dolore cardiacu è cosa fà
Cuntenutu
- 1. Gas eccessivu
- 2. Infartu di core
- 3. Costocondrite
- 4. Pericardite
- 5. Ischemia cardiaca
- 6. Aritmia cardiaca
- 7. Sindrome di panicu
- 8. Ansietà
- Cosa da fà quandu si sente dulore in u core
U dulore di u core hè guasi sempre assuciatu à un attaccu di core. Stu dulore si sente cum'è una strettezza, pressione o pesu sottu à u pettu chì dura più di 10 minuti, chì pò irradià in altre regioni di u corpu, cume a schiena, è di solitu hè assuciatu à tinghje in i bracci.
Tuttavia, u dulore in u core ùn significa micca sempre attaccu di core, ci sò altre condizioni in cui u sintomu principale hè u dolore in u core, cume costocondrite, aritmia cardiaca è ancu disordini psiculogichi, cum'è ansia è sindrome di panicu. Scuprite ciò chì pò esse u dolore di pettu.
Quandu u dolore cardiacu hè accumpagnatu da qualchì altru sintomu cum'è vertigini, sudore fretu, difficultà à respirà, strettezza o sensazione di brusgiu in u pettu è mal di testa severu, hè impurtante cercà aiutu medicu affinchì a diagnosi è u trattamentu sianu stabiliti u più prestu pussibule. u più prestu pussibule.
1. Gas eccessivu
Questa hè di solitu a ragione più cumuna di u dolore toracicu è ùn hè micca in relazione cù alcuna cundizione cardiaca. L'accumulazione di gasi hè assai cumuna in e persone chì soffrenu di stinzia, in cui l'eccessu di gas spinge alcuni organi addominali è provoca una sensazione di dolore in u puntu di dolore in u pettu.
2. Infartu di core
L'attacu di core hè sempre a prima opzione quandu si tratta di dolore cardiacu, ancu se raramente hè in realtà un attaccu di core solu quandu si sente u dulore cardiacu. Hè più cumunu in e persone cù pressione alta, più di 45 anni, fumatori o quelli cun colesterolu altu.
L'infartu hè di solitu risentutu cum'è una spremuta, ma pò ancu esse risentitu cum'è una puntura, una puntura o una sensazione di brusgiu chì pò irradià versu a schiena, a mascella è i bracci, causendu una sensazione di zingara. Amparate più nantu à cumu identificà i sintomi di un attaccu di core.
L'infartu accade di solitu quandu una parte di u tessutu chì allinea u core muore, di solitu per via di a diminuzione di l'arrivu di sangue ossigenatu in u core per via di l'intaschera di l'arterie da coaguli di grassu o coagulu.
3. Costocondrite
A costocondrite si presenta di solitu in donne di più di 35 anni è hè caratterizata da infiammazione di e cartilagine chì cunnettanu e costole à l'ossu di u sternu, ossu chì si trova à mezu à u pettu, per via di una postura povera, artrite, attività fisica eccessiva o respirazione profonda. Sicondu l'intensità di u dulore, u dolore di costocondrite pò esse cunfunditu cù u dolore risentutu in l'infartu. Capite di più nantu à a costocondrite.
4. Pericardite
A pericardite hè una infiammazione in u pericardiu, chì hè a membrana chì allinea u core. Questa infiammazione hè percepita per mezu di un dolore assai severu chì pò esse facilmente confusu cù u dolore di un infartu. A pericardite pò esse causata da infezioni o derivà da malatie reumatologiche, cum'è lupus, per esempiu. Amparate più nantu à a pericardite.
5. Ischemia cardiaca
L'ischemia cardiaca hè a diminuzione di u flussu di sangue attraversu l'arterie per via di a presenza di placche chì finiscenu per ostruisce u vasu. Sta cundizione hè percepita per via di u dulore severu o di a sensazione di brusgiu in u pettu, chì pò irradià finu à u collu, u mentone, e spalle o i bracci, in più di palpitazioni.
A causa principale di l'ischemia cardiaca hè l'aterosclerosi, dunque u megliu modu per evitalla hè di avè una vita attiva, mantene abitudini sane è cuntrullà l'alimentu, ùn manghjendu micca alimenti grassi o cun troppu zuccheru. Inoltre, l'usu di medicazione chì pò facilità u passaghju di sangue agendu nantu à a placca grassa chì ostacula u vasu pò esse indicatu da u duttore. Vede cumu identificà è trattà l'ischemia cardiaca.
6. Aritmia cardiaca
L'aritmia cardiaca hè una frequenza cardiaca inadeguata, vale à dì, un battitu cardiacu veloce o lentu, è dinò un sintimu di debolezza, vertigini, malessere, pallore, sudore freddu è dolore in u core. Amparate altri sintomi di arritmia.
L'arritmia pò accade sia in e persone sane sia in quelli chì anu digià stallatu malatie cardiache è e so cause principali sò pressione alta, malatie coronarie, prublemi di tiroide, eserciziu fisicu intensu, insufficienza cardiaca, anemia è invecchiamento.
In u nostru podcast, U Duttore Ricardo Alckmin, presidente di a Società Brasile di Cardiologia, chiarisce i principali dubbi nantu à l'aritmia cardiaca:
7. Sindrome di panicu
U sindromu di u panicu hè un disordine psiculugicu induve ci sò attacchi improvvisi di paura chì causanu sintomi cum'è mancanza di respiru, sudore freddu, zinzali, perdita di cuntrollu nantu à sè stessu, ronchi in l'arechja, palpitazioni è dolore toracicu. Stu sindromu accade di solitu di più in e donne à a fine di l'adulescenza è à a prima età adulta.
U dulore risentitu in u sindrome di panicu hè spessu cunfusu cù u dolore di l'infartamentu, tuttavia ci sò alcune caratteristiche chì li differenzianu. U dulore in u sindrome di panicu hè acutu è cuncentratu in u pettu, u pettu è u collu, mentre chì u dolore di l'infartu hè più forte, pò esse radiatu in altre regioni di u corpu è dura più di 10 minuti. Amparate più nantu à sta sindrome.
8. Ansietà
L'ansietà pò lascià a persona improduttiva, vale à dì, incapace di fà cumpetenze semplici di u ghjornu. In attacchi d'ansietà ci hè un aumentu di a tensione musculare di e coste è una crescita di a frequenza cardiaca, chì provoca una sensazione di strettezza è dolore in u core.
Oltre à u dolore toracicu, altri sintomi d'ansietà sò respirazione rapida, battiti cardiaci rapidi, nausea, cambiamenti di funzione intestinale è assai sudore. Scuprite sè avete ansietà.
Cosa da fà quandu si sente dulore in u core
Se a malatia cardiaca dura più di 10 minuti o hè accumpagnata da altri sintomi, hè impurtante cercà aiutu da u cardiologu, affinchì u trattamentu adattatu possa esse iniziatu. Altri sintomi chì ponu accumpagnà u dolore sò:
- Tingling;
- Sturdimentu;
- Sudore fretu;
- Difficultà à respirà;
- Severu mal di testa;
- Nausea;
- Sensazione di strettezza o brusgiatura;
- Tachicardia;
- Difficultà à ingoiare.
S'ellu ci hè digià una malattia cardiaca preesistente, cume a pressione alta, i cunsiglii medichi devenu esse seguitati per chì sti sintomi ùn si ripetinu micca è a cundizione ùn peghju micca. Inoltre, se u dolore hè persistente è ùn allevia micca dopu à 10 à 20 minuti, hè altamente raccomandatu andà à l'uspidale o chjamà u vostru duttore di famiglia.