Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 17 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Cume distruzzione di u mo intestinu m'hà furzatu à affruntà a mo dismorfia di u corpu - Vita Di Vita
Cume distruzzione di u mo intestinu m'hà furzatu à affruntà a mo dismorfia di u corpu - Vita Di Vita

Cuntenutu

In a primavera di 2017, di colpu, è senza ragiuni, aghju cuminciatu à vede circa trè mesi incinta. Ùn ci era micca zitellu. Durante settimane mi svegliu è, prima cosa, verificu nantu à u mo non-zitellu. È ogni matina era sempre quì.

Aghju pruvatu a mo rutina di debloating familiar - taglià u granu, i latticini, u zuccheru è l'alcolu - ma e cose sò solu peghju. Una notte mi aghju pigliatu subrepticamenti sbottonendu i mo jeans sottu à u tavulinu dopu à una cena fora, è sò stata superata da a sensazione fastidiosa chì stava guardendu qualcosa chì andava male cù u mo corpu. Mi sentu sola, indebulita è impaurita, aghju fattu appuntamentu à un duttore.

À u mumentu chì l'appuntamentu hè ghjuntu, nimu di i mo vestiti ùn era micca adattatu, è eru prontu à saltà da a mo pelle. U gonfiore è i crampi eranu estremamente scomodi. Ma ancu più dolorosa era l'immagine chì aghju creatu in a mo mente. In mente, u mo corpu era di e dimensioni di una casa. I 40 minuti ch'e aghju passatu attraversu i mo sintomi cù u duttore si sentenu cum'è un'eternità. Sapia i sintomi dighjà. Ma ùn aghju avutu alcuna idea di ciò chì era sbagliatu o di ciò chì ne faraghju. Aviu bisognu di una suluzione, una pillola, a qualcosa, avà. U mo duttore hà urdinatu una litania di test di sangue, respiru, ormoni è feci. Pigliaranu almenu un mese.


Ddu mese, aghju ammucciatu daretu à camicie ondulate è cintura elastica. È mi sò punitu cù più restrizioni alimentarie, manghjendu poche cose al di là di l'ova, verdure miste, petti di pollu, è avocados. Mi sò trascinatu da prucedura à prucedura, prova à prova. Circa duie settimane in, sò tornatu da u travagliu per truvà chì a donna chì pulisce u mo appartamentu avia ghjittatu accidentalmente u kit per i mo testi di feci. Ci vuleria settimane per ottene un altru. Sò cascatu in terra in una mansa di lacrime.

Quandu tutti i risultati di i testi sò finalmente tornati, u mo duttore mi hà chjamatu. Aghju avutu un casu "fora di i grafichi" di SIBO, o eccessivu batteriu di l'intestinu chjucu, chì hè esattamente ciò chì sona. A mo mamma piantò lacrime di gioia quandu hà sappiutu chì era curable, ma era troppu arrabbiatu per vede u forru d'argentu.

"Cumu hè ancu accadutu questu?" Aghju scrittu quandu u mo duttore si preparava per passà u mo pianu di trattamentu. Ella spiegò chì era una infezzjoni cumplicata. U sbilanciamentu iniziale puderia esse purtatu da un attaccu di gripe di stomacu o avvelenamentu alimentariu, ma in fine un periodu cuncentratu di stress severu era u culprit principale. Ella dumandò s'ellu era statu stressatu. Aghju lampatu una risa sarcastica.


U mo duttore m'hà dettu chì per migliurà, averia da abbassà duie dozzine di supplementi ogni ghjornu, mi injectu cù B12 ogni settimana, è tagliu di granu, glutine, latticini, soia, alcolu, zuccheru è caffeina fora di a mo dieta. Dopu avè passatu u pianu, simu andati in a sala d'esame per dimostrà i colpi di B12. Aghju calatu i mo pantaloni è mi sò pusatu nantu à u tavulinu di l'esame, a carne di e mio cosce sparghjendusi nantu à a pelle fredda è appiccicosa. Mi sò lampatu, u mo corpu pigliendu a forma di un zitellu malatu. Mentre preparava l'agulla, i mo ochji si riempianu di lacrime è u mo core cuminciò à correre. (Relativu: Ciò chì hè veramente piace à esse in una dieta di eliminazione)

Ùn era micca spaventatu da i colpi o preoccupatu per i cambiamenti dietetichi chì aghju da fà. Eiu pienghje perchè ci era un prublema più prufonda chì era troppu imbarazzatu per parlà, ancu cù u mo duttore. A verità hè, mi serebbe andatu senza glutine, latticini è zuccheru per u restu di a mo vita s'ellu significava chì puderia mantene una presa di a mo figura. E eru spaventatu chì quelli ghjorni eranu finiti.


Cunfruntendu a mo Longa Storia cù Dysmorphia di u Corpu

Finu à quandu mi ricordu, aghju assuciatu à esse magru à esse amatu. M'arricordu d'avè dettu una volta à un terapeuta: "Mi piace à svegliarmi sintendu cavu". Vuliu esse viotu per pudè rende mi chjucu è esce da a strada. In u liceu, aghju spirimintatu cun vomitamentu, ma ùn era micca bè. U mo ultimu annu di u liceu, mi sò calatu finu à 124 libbre à 5'9 ". I rumori giravanu intornu à a mo sororità chì avessi un disordine alimentariu. A mo compagna di stanza è a sorella sororità, chì mi guardavanu regularmente sciarpà ova fritte è pane tostatu butirrosu per a colazione è nachos è cocktails per happy hour, anu travagliatu per dissipà i sussurri, ma l'aghju piaciuti. I rumori mi anu fattu sentì più desiderabile di quantu avessi mai avutu.

Ddu numeru, 124, hà sbulicatu in u mo cervellu per anni. U flussu consistente di cumenti cum'è "Induve u mette?" o "Vogliu esse magre cum'è tè" affirmava solu ciò chì pensava. Quellu semestru di primavera di l'ultimu annu, un cumpagnu di classe mi hà ancu dettu chì aghju avutu un aspettu sveltu ma micca troppu gattivu. Ogni volta chì qualcunu hà commentatu a mo figura, era cum'è un colpu di dopamina.

In listessu tempu, mi piacia ancu u manghjà. Aghju scrittu un blog alimentariu successu per parechji anni. Ùn aghju mai cuntatu calorie. Ùn aghju micca troppu esercitu. Certi duttori anu manifestatu a so preoccupazione, ma ùn l'aghju micca pigliatu in seriu. Aghju operatu sott'à un statu custante di restrizione alimentaria, ma ùn pensu micca d'esse anoressicu. In a mo mente, era abbastanza sanu, è gestione bè.

Per più di 10 anni, aghju avutu una rutina per valutà quantu eru stata bona. Cù a mo manu manca, aghju ghjunghjite daretu à a mo spalle per e mio coste dritte. Mi piegheria ligeramente à a cintura è pigliava a carne ghjustu sottu à a cinghia di u bracciu. Tuttu u mo autostima era basatu nantu à ciò chì sentia in quellu momentu. Più hè bassa a carne contr'à e mo coste, megliu serà. In i ghjorni belli, a sensazione pronunzia di e mo ossa contr'à e punte di e dite, nisuna carne chì spuntava da u mo bra, hà mandatu onde d'eccitazione attraversu u mo corpu.

In un mondu di e cose chì ùn pudia micca cuntrullà, u mo corpu era l'unica cosa chì puderia. Esse magru mi hà fattu più attrattiva per l'omi. Esse magru mi hà fattu più putente trà e donne. A capacità di portà un vestitu strettu mi hà calmatu. Videndu quantu chjucu aghju vistu in e foto mi hà fattu sentire forte. A capacità di tene u mo corpu trimatu, inseme, è ordinatu mi hà fattu sentì sicura. (In cunnessione: Lili Reinhart hà fattu un puntu impurtante nantu à a Dysmorphia di u Corpu)

Ma dopu mi sò malatu, è u fundamentu di a mo autovalutà - un valore basatu principalmente nantu à a piattezza di u mo stomacu - colapsò.

SIBO hà fattu chì tuttu si senti periculosu è fora di cuntrollu. Ùn vulia micca esce à manghjà cù l'amichi per paura di ùn esse capace di mantene a mo dieta stretta. In u mo statu gonfiu, mi sentu profondamente pocu attraente, allora aghju smessu di uscì. Invece, aghju travagliatu è aghju durmitu. Ogni weekend partia di a cità è andava à a mo casa di a zitellina in u nordu di u Statu. Quì aghju pussutu cuntrullà esattamente ciò chì aghju manghjatu, è ùn aghju micca da lascià à nimu vedermi finu à quandu sò stata magra quant'è vulia esse torna. Tutti i ghjorni mi stava davanti à u specchiu è esaminava u mo stomacu per vede se quellu gonfiu era calatu.

A vita si sintia grisgia. Per a prima volta, aghju vistu chjaramente cumu u mo desideriu di esse magre mi rendeva infelice. Fora eru perfettamente magru è riesciutu è attraente. Ma dentru eru scomodu è infelice, tenendu u cuntrollu di u mo pesu cusì strettu chì mi suffocava. Eru malatu di fà mi picciottu per vince appruvazioni è affettu. Eru disperatu di esce da a piattu. Vuliu lascià à qualchissia - per lascià infine à tutti chì mi vedenu cum'è eru.

Accettendu a Vita è u mo Corpu Cume Hè

À a fine di u vaghjimu, cum'è previstu da u mo duttore, aghju cuminciatu à sentimi notevolmente megliu. Durante u Thanksgiving, aghju pussutu divertevi i ripieni è a torta di zucca senza chì u mo stomacu si gonfiassi cum'è un palloncino. Aghju fattu attraversu i mesi di supplementi. Aviu avutu abbastanza energia per andà in yoga. Sò surtitu à manghjà torna cù l'amichi.A pizza è a pasta eranu sempre fora di u tavulinu, ma una bistecca salata, legumi radichi arrustiti butirrosi è a cicculata scura falavanu senza attaccu.

In ghjiru à u listessu tempu, aghju cuminciatu à rivalutà a mo vita di appuntamentu. Eru degnu d'amore, è per a prima volta in un bellu pezzu, a sapia. Eru prontu à gode di a mo vita esattamente cum'è era, è vulia sparte.

Ottu mesi dopu mi sò ritruvatu in un primu appuntamentu cù un tippu chì avia scontru in yoga. Una di e cose chì mi piaceva di più era quant'ellu era entusiasta di l'alimentu. Over sundes hot fudge, avemu discututu u libru chì lighjia, Donne, Alimentazione è Diu, di Geneen Roth. In ella, scrive: "I tentativi incessanti di esse magri vi portanu sempre più luntanu da ciò chì puderebbe finisce in realtà a vostra suffrenza: rientre in cuntattu cù quellu chì site veramente. A vostra vera natura. A vostra essenza."

Per mezu di SIBO, l'aghju pussutu fà. Aghju sempre i mo ghjorni. I ghjorni ch'ùn possu suppurtà di fighjà mi in u spechju. Quandu ghjunghju per a carne nantu à e mo spalle. Quandu verificu l'aspettu di u mo stomacu in ogni superficie riflettente. A differenza hè chì ùn mi fermu micca troppu longu nantu à queste paure avà.

A maiò parte di i ghjorni, ùn mi preoccupu tantu di cumu pare u mo culo quandu esce da u lettu. Ùn evite micca u sessu dopu à grandi pasti. Aghju ancu lasciatu chì u mo amicu (sì, u listessu tippu) tocchi u mo stomacu quandu ci arricchemu inseme. Aghju amparatu à gode di u mo corpu mentre ancu luttendu, cum'è a maggior parte di noi, cù una relazione complicata cun ellu è cibu.

Rivista per

Publicità

Oghje Interessante

Preparendusi per Accoglie un Bebè In una Pandemia: Cumu sto affrontendu

Preparendusi per Accoglie un Bebè In una Pandemia: Cumu sto affrontendu

One tamente, hè pavento u. Ma trovu peranza.U focu COVID-19 cambia letteralmente u mondu avà, è tutti anu paura di ciò chì hà da vene. Ma cum'è qualcunu chì...
Allergia Sting Bee: Sintomi di Anafilassi

Allergia Sting Bee: Sintomi di Anafilassi

L'avvelenamentu da l'ape i riferi ce à una eria reazione di u corpu à u velenu da una puntura d'ape. Di olitu, e punture di l'ape ùn cau anu micca una reazione eria. Tut...