Chì pò causà dolore in u pene è chì fà
Cuntenutu
- 1. Allergia à u pene
- 2. Candidiasi
- 3. Infezzione urinaria
- 4. Inflammazione di a prutata
- 5. Malatie di trasmissione sessuale
- Quandu andà à u duttore
U dulore in u pene hè pocu cumunu, ma quandu si pone, generalmente ùn hè micca un signale di alarma, postu chì hè più frequente accadere dopu à colpi in a regione o dopu una relazione intima più intensa, cun una erezione durabile, per esempiu, eventualmente sparendu cù u tempu è senza bisognu di trattamentu specificu.
Tuttavia, quandu ùn ci hè alcuna causa apparente per l'iniziu di u dolore, pò ancu esse un segnu di un prublema, chì deve esse trattatu, cume l'infiammazione di a prostata o qualchì malattia di trasmissione sessuale.
Cusì, ogni volta chì u dulore dura più di 3 ghjorni, hè impurtante andà à l'urologu, per identificà a causa curretta è inizià u trattamentu adattatu, se necessariu. Inoltre, se u dulore hè in relazione cù una erezione chì dura più di 4 ore, hè ancu indispensabile cunsultà urgentemente u duttore per scartà una malattia chjamata priapismu.
Capite megliu ciò chì hè u priapismu, cumu identificallu è cumu trattallu.
1. Allergia à u pene
Parechji omi anu sensibilità à certi tippi di tessuti o prudutti di igiene intima, allora sì state aduprendu biancheria intima sintetica o se applicate un pruduttu à a vostra zona intima, hè pussibule chì una piccula infiammazione di u pene possa nasce.
Ancu se a maiò parte di u tempu, sta infiammazione causa solu disconfort lieve è una sensazione pruriginosa, pò, in certi omi, causà dolore, soprattuttu quandu si muove.
Cosa da fà: l'ideale hè di aduprà sempre biancheria intima di materiali naturali, cum'è u cotone, evitendu tessuti sintetichi cum'è lycra o poliester. Inoltre, duvete ancu evità di mette ogni tipu di pruduttu in a zona intima, chì ùn hè micca a vostra. Se ci hè assai disagiu, duvete andà à l'urologu, postu chì ci sò creme chì ponu alleviare l'irritazione.
2. Candidiasi
A candidiasi nasce per via di a crescita eccessiva di u fungu Candida albicans, chì provoca una intensa infiammazione di u pene, in particulare in a regione di u glande. In questi casi, u sintomu più frequente hè una sensazione di prurigazione costante, ma u dolore, u gonfiore è u rossu ponu ancu cumparisce. Verificate cumu cunfirmà s'ellu hè un casu di candidiasi.
Ancu se a candidiasi hè più cumuna in e donne, pò accade ancu in l'omi, soprattuttu se avete diabete, povera igiene personale o sistemi immunitari indeboliti.
Cosa da fà: di solitu hè necessariu aduprà un unguentu antifungicu, cume Clotrimazole o Nistatina, per circa 1 settimana, è in certi casi, a cumbinazione di l'ungnu cù pillule. Per quessa, hè impurtante cunsultà l'urologu per scopre u megliu unguentu per ogni casu.
3. Infezzione urinaria
U sintomu u più cumunu di l'infezzione di e vie urinarie hè a brucia o u dolore quandu urina, tuttavia, hè ancu pussibule chì l'omu sperimenti un liggeru cunfortu durante u ghjornu. In questi casi, u dulore pò irradià in tutta l'inguina o, ancu, apparisce in u fondu di u spinu.
Altri sintomi frequenti includenu urgenza urgente di urinare, urina chì puzza forte è febbre di bassa qualità, per esempiu.
Cosa da fà: Hè impurtante cunsultà un urologu appena una infezione urinaria hè suspettata, chì l'infezzione pò sviluppà è ghjunghje à i reni. Inoltre, u duttore hà ancu bisognu di prescrive antibiotici per eliminà i batteri chì ponu causà l'infezzione. Vede altri sintomi di infezzione di e vie urinarie è cumu trattallu.
4. Inflammazione di a prutata
Inflammazione di a prutata, cunnisciuta ancu cum'è prostatitis, pò accade quandu una infezzione si verifica in questa glàndula, è di solitu i sintomi più cumuni includenu l'apparizione di u dolore chì pò stà in a regione genitale o diffusione in altri posti, cum'è l'anu, per esempiu. Tuttavia, u sintomu più caratteristicu hè u dolore chì si pone dopu urinà o ejaculare.
Cosa da fà: ogni volta chì ci hè un suspettu d'infiammazione di a prostata hè assai impurtante cunsultà l'urologu, per identificà a causa è inizià u trattamentu u più adattu, chì pò comportà l'usu di antibiotici è analgesici. Vede altri sintomi chì indicanu una inflammazione di a prutata è cumu si face u trattamentu.
5. Malatie di trasmissione sessuale
Diverse malatie di trasmissione sessuale, cume l'herpes, a gonorrea o a clamidia ponu causà dolore in u pene, soprattuttu per l'infiammazione di i tessuti. Tuttavia, altri segni cum'è u pus chì esce da u pene, rossi, piaghe, gonfiore di u glande è disconfort durante u ghjornu sò ancu cumuni.
E STD sò acquistate per mezu di un cuntattu intimu senza preservativu, allora u megliu modu per evità a contaminazione cù queste malattie è, di conseguenza, u dolore in u pene, hè di aduprà un preservativu, soprattuttu se avete parechji partenarii.
Cosa da fà: ogni casu deve esse valutatu individualmente per identificà a malatia curretta è inizià u megliu trattamentu. Cusì, hè impurtante andà à l'urologu. Verificate un riassuntu di e principali ETS è u so trattamentu.
Quandu andà à u duttore
A megliu opzione hè sempre di andà à l'urologu quandu u dolore in u pene si pone, soprattuttu s'ellu ùn ci hè alcuna causa apparente. Tuttavia, hè consigliabile andà à u duttore u più prestu pussibule sì sintomi cume:
- Sanguinamentu;
- Salita di pus à traversu u pene;
- Dolore assuciatu cù una erezione assai longa senza causa apparente;
- Frebba;
- Pruritazione assai intensa;
- Gonfiore di u pene.
Inoltre, se u dulore dura più di 3 ghjorni o s'aggrava cù u tempu, hè ancu impurtante di cunsultà u duttore per inizià u trattamentu u più adattu, ancu s'ellu hè solu per alleviate l'inconfortu cù l'analgesici, per esempiu.