Aly Raisman è Simone Biles sò presentati in l'edizione Sports Illustrated Swimsuit
Cuntenutu
Parechje persone aspettanu cun impazienza u Sports Illustratu Issue di Costume da Bagnu ogni annu (per vari motivi). Ma sta volta, simu entusiasti di u prublema speciale per una ragione assai impurtante, assai degna di medaglia d'oru. Ieri, a rivista hà annunziatu chì Aly Raisman è Simone Biles seranu presentati in i spassi di natazione, chì mostranu i so fisici musculosi è duru.
Questu segue alcune altre tappe da SI. U mag hà fattu mosse maiò in l'arena di u corpu in u so ultimu numeru presentendu Ashley Graham nantu à a copertina cum'è unu di i so rookies di l'annu. L'annu prima, anu messu in risaltu Robyn Lawley, u primu mudellu plus size. Questi passi versu l'inclusività di u corpu ci anu fattu sicuramente fà attenzione à u so numeru speciale annuale in un modu chì ùn avemu mai fattu prima. Dopu tuttu, vede e donne cù corpi veri tutti glammed up in swimsuits esse ammirati in un modu chì hè di solitu riservatu solu per tipi di corpu assai specifichi hè super eccitante è relatable. (Vulete più inspo? Scuprite questi 10 Modelli di Costume da Bagu Illustratu Sportiu da Seguità per Fitspiration.)
Ùn pudemu micca esse più psichichi per vede duie di e femine atleti più cumpienti d'America presentate in questu numeru, è Simone è Aly parenu ancu incredibilmente pompati. In una didascalia chì và cù una foto da a ripresa, Aly hà dettu: "Sò assai fieru di u mo corpu è quantu aghju travagliatu per vede cusì. Di sicuru, cum'è tutti l'altri, aghju i mo ghjorni induve mi sentu. insicuru è micca à u mo megliu. MA pensu chì hè assai più impurtante chì amu i nostri corpi è sustenemu l'un l'altru. Hè 2017 è ùn ci hè micca un tipu di corpu perfettu o ideale. SI Swim celebra e donne per esse uniche è belle in u nostru stessu manera chì hè per quessa ch'e sò cusì cuntentu d'esse una parte di questu ". (Per più di Aly nantu à a fiducia di u corpu, fighjate i so cunsiglii per l'imaghjini di u corpu.)
Simone hà spartutu un sintimu simule cù a so foto, dicendu ch'ella hè "cusì felice di fà parte di u Sports Illustratu edizione di costume da bagno, induve ancu i corpi di l'atleti ponu esse belli. Ùn importa micca ciò chì qualcunu vi dice, avete fiducia in u vostru corpu stessu. PROPRIA. "Iè, zitella. Ancu megliu, a so foto ùn presenta micca una posa di costume da bagno seducente tradiziunale, ma mostra invece alcune di e so insane abilità di ginnastica.
Cunsiderendu cumu i atleti duri travaglianu micca solu per guardà bè, ma per fà u so massimu potenziale, ci piacerebbe vede più donne d'elite presentate in modu prominente.Sia Biles sia Raisman anu dimustratu chì sò difensori di a pusitività di u corpu è anu trattatu l'odi cù grazia, cusì vedeli uttene a possibilità di esse mudelli in un altru modu hè veramente impressionante.