Dolore in cima di a testa: 5 cause principali è chì fà

Cuntenutu
U dulore in cima di a testa hè una situazione pocu cumuna, ma di solitu ùn hè micca ligatu à situazioni gravi, ma hè generalmente legatu à una stanchezza eccessiva è una tensione in i musculi di u collu chì pò accade per via di una postura impropria, per esempiu.
D'altra parte, quandu u mal di testa hè accumpagnatu da altri sintomi cum'è nausea, nausea o cambiamenti di vista, hè impurtante chì a persona cunsulti u duttore per chì u mal di testa sia investigatu è u trattamentu adattatu sia iniziatu.

1. ceppu di tensione
A ceppa di tensione hè una alterazione chì pò accade per via di a cuntrazzione è di u rinfurzamentu di i musculi di u collu per via di stress eccessivu, ansietà, depressione o per via di postura povera. Cusì, in cunsequenza di sti fattori, ci hè l'apparizione di un mal di testa palpitante o pulsante, principalmente in fronte, ma chì pò cumparisce ancu in cima di a testa.
Cosa da fà: Per alleviare u mal di testa caratteristicu di a tensione, hè raccomandatu di rilassatevi è di fà un massaghju di a testa, per esempiu, chì aiuta à alleviare u dolore. Inoltre, l'usu di medicinali antiinflamatori o analgésichi per u sollievu di u dolore in tensione di cefalea pò esse indicatu. Scuprite cumu si face u trattamentu per a ceppa di tensione.
2. Migraña
Migraña currisponde à un forte capu chì dura trà 3 à 72 ore è pò esse ricurrente. Questa situazione hè assai scomoda è pò esse scatenata da parechji fattori, cumpresu l'usu eccessivu di droghe analgesiche, cunsumu eccessivu di caffeina o cambiamenti neurologichi.
Ancu se u cefalà ligatu à a migraña accade soprattuttu in a regione laterale, pò ancu irradià à a cima di a testa, in più d'esse accumpagnatu da altri sintomi cum'è nausea, vomitu, cambiamenti d'appetitu è diminuite a qualità di u sonnu. Vede più nantu à a migraña.
Cosa da fà: Hè impurtante chì u neurologu sia cunsultatu per chì i medicinali per alleviare u dolore da a migraña ponu esse indicati, è l'usu di antiinfiammatori, analgesici, triptan o anticonvulsivanti pò esse indicatu, per esempiu, secondu i sintomi presentati da a persona è e caratteristiche di u malatu.
3. Stanchezza
Una stanchezza eccessiva pò ancu cunduce à l'apparizione di dolore in cima di a testa, soprattuttu quandu a persona dorme alcune ore à u ghjornu. Questu face u corpu è a mente stanchi, risultendu micca solu in u dolore in a testa, ma dinò una diminuzione di l'umore, l'ochji stanchi, una produttività diminuita è difficoltà à cuncentrazione.
Cosa da fà: In questi casi hè impurtante cercà modi per riposà è rilassate, dunque hè pussibule di ricuperà e vostre energie è di allevà u vostru mal di testa, chì pò include massaggi, attività fisica, yoga è una bona notte di sonnu.
Vede in u video sottu qualchi suggerimenti per assicurà una bona notte di sonnu:
4. Neuralgia occipitale
A neuralgia occipitale, cunnisciuta ancu cum'è neuralgia occipitale, currisponde à l'infiammazione di i nervi prisenti in a regione occipitale, chì pò accade per via di malatie sistemiche, traumatisimi o di a presenza di un tumore, per esempiu.
Sta situazione hè carattarizata principalmente da dulore di capu severu è custante chì s'aggrava quandu si move u collu. Ancu se u mal di testa hè più frequente in u fondu di a testa, pò ancu irradià in cima è in a regione vicinu à l'arechje.
Cosa da fà: U trattamentu per a neuralgia occipitale hè indicatu da u neurologu secondu i sintomi presentati da a persona, è pò esse indicatu per massaggiare a testa, riposà, aduprà medicamentu o eseguisce chirurgia in i casi più severi.
5. Ipertensione
L'ipertensione, chì currisponde à un aumentu di a pressione sanguigna, di solitu ùn porta micca à l'apparizione di segni o sintomi, tuttavia quandu ci hè un rapidu aumentu di pressione, di solitu sopra 180/110 mmHg, hè caratterizata una crisi ipertensiva, in cui unu di i sintomi hè u mal di testa chì principia in a regione occipitale è migra versu a cima di a testa.
In più di u mal di testa, altri sintomi chì ponu apparisce in a crisa ipertensiva sò visione sfocata, ritmu di respirazione alteratu, vertigini è cunfusione mentale. Amparate à identificà a crisa ipertensiva.
Cosa da fà: A crisa ipertensiva hè una emergenza medica è, dunque, appena i segni è i sintomi di crisa apparisce, hè impurtante verificà a pressione sanguigna di a persona è purtallu in ospedale per chì altri testi ponu esse fatti è u trattamentu adattatu pò esse iniziatu , se hè pussibule, evitate cusì complicazioni cum'è sanguinamentu è colpu, per esempiu.
À l'uspidale, u trattamentu si face cù l'amministrazione di medicazione per riduce a pressione, in più di raccomandazioni nantu à i cambiamenti di stile di vita, cume a diminuzione di u cunsumu di sale è l'attività fisica regulare.