7 Grandi Ragioni per Aggiunà Frutta di Dragone à a Vostra Dieta
Cuntenutu
- 1. Altu in Nutrienti
- 2. Pò Aiutà à Cumbatte e Malatie Croniche
- 3. Caricatu Cù Fibra
- 4. Prumove un intestu sano
- 5. Rinforza u vostru Sistema Immune
- 6. Pò Impulsà i Livelli Bassi di Ferru
- 7. Bona Fonte di Magnesiu
- Cumu manghjà u fruttu di u dragone
- U Bottom Line
U fruttu di u dragone, cunnisciutu ancu cum'è pitahaya o pera di fragole, hè un fruttu tropicale cunnisciutu per a so pelle rossa vibrante è a polpa dolce, maculata di sementi.
U so aspettu unicu è i so putenti superalimenti acclamati l'anu resu pupulare trà l'alimentarii è i cuscienti di a salute.
Per furtuna, ùn ci vole micca à campà in i tropichi per gode di i numerosi benefici di u fruttu di u dragone. In fatti, pudete truvà frescu o congelatu in supermercati in u mondu sanu.
Eccu 7 benefici per a salute di u fruttu di u dragone, tutti basati annantu à evidenza.
1. Altu in Nutrienti
U fruttu di u dragone hè bassu in calorie ma riccu di vitamine è minerali essenziali. Contene ancu una quantità sostanziale di fibra dietetica.
Eccu un riassuntu di i nutrienti principali in una porzione di una tazza (227 grammi) (, 2):
- Calorie: 136
- Proteine: 3 grammi
- Grassu: 0 grammi
- Glucidati: 29 grammi
- Fibra: 7 grammi
- Ferru: 8% di u RDI
- Magnesiu: 18% di u RDI
- Vitamina C: 9% di u RDI
- Vitamina E: 4% di u RDI
Al di là di i nutrienti essenziali, i frutti di drago furniscenu cumposti vegetali benefichi cum'è polifenoli, carotenoidi è betacianine ().
Riassuntu
U fruttu di u dragone hè pocu caluricu ma riccu in vitamine, minerali è cumposti vegetali benefichi cum'è polifenoli, carotenoidi è betacianine.
2. Pò Aiutà à Cumbatte e Malatie Croniche
I radicali liberi sò molecule instabili chì causanu danni cellulari, chì ponu purtà à infiammazione è malatie.
Un modu per luttà contr'à questu hè manghjendu cibi ricchi di antioxidanti cum'è u fruttu di u dragone.
L'antioxidanti travaglianu neutralizendu i radicali liberi, evitendu cusì i danni è l'infiammazione cellulare.
I studii suggerenu chì e diete ricche in antioxidanti ponu aiutà à prevene malatie croniche cum'è malatie cardiache, cancru, diabete è artrite ().
U fruttu di u dragone cuntene parechji tippi d'antioxidanti putenti, cumpresi ():
- Vitamina C: Studii osservativi anu trovu correlazioni trà l'assunzione di vitamina C è u risicu di u cancheru. Per esempiu, un studiu in 120.852 persone hà assuciatu assumi più alti di vitamina C cun tassi più bassi di cancru di testa è di collu ().
- Betalains: Studi di test-tube indicanu chì i betalains ponu combattere u stress ossidativu è ponu avè a capacità di suppressione di e cellule tumorali (7).
- Carotenoidi: Beta-carotene è licopenu sò i pigmenti vegetali chì danu à u fruttu di u drago u so culore vibrante. Dieti ricchi in carotenoidi sò stati ligati à un risicu riduttu di cancheru è di malatie cardiache (,,).
Impurtante, l'antioxidanti funzionanu megliu quandu si manghjanu naturalmente in l'alimentu, piuttostu chè in forma di pillule o cum'è supplementu. In fatti, i supplementi antioxidanti ponu avè effetti dannosi, è piglià li senza supervisione medica ùn hè micca raccomandatu (,).
D'altra parte, u fruttu di u dragone hè altamente raccomandatu.
RiassuntuU fruttu dragone cuntene l'antioxidanti vitamina C, beta-carotene, licopene è betalain. I studii anu ligatu diete ricche in antioxidanti à un risicu riduttu di malatie croniche.
3. Caricatu Cù Fibra
E fibre dietetiche sò carboidrati indigestibili chì vantanu una lista estensiva di benefici potenziali per a salute.
L'autorità sanitarie cunsiglianu 25 grammi di fibre per ghjornu per e donne è 38 grammi per l'omi. Cum'è l'antioxidanti, i supplementi di fibre ùn anu micca i stessi benefici per a salute cum'è e fibre da l'alimenti (,).
Cù 7 grammi per porzione di una tazza, u fruttu di u drago hè una ottima fonte di alimentazione intera ().
Ancu se a fibra hè probabilmente più cunnisciuta per u so rolu in a digestione, e ricerche anu suggeritu chì pò ancu ghjucà un rolu in a prutezzione contra e malatie cardiache, a gestione di a diabetes di tip 2 è u mantenimentu di un pesu corpu sanu (,,).
Ancu se più ricerca hè necessaria, alcuni studii osservativi suggerenu chì e diete ricche in fibre ponu prutegge contra u cancheru di colon (,,).
Benchè nisun studiu abbia ligatu u fruttu di u dragone à una di queste cundizioni, u so cuntenutu altu in fibre pò aiutà à scuntrà i vostri valori cutidiani raccomandati.
Tuttavia, hè impurtante nutà chì e diete ricche in fibre ponu avè inconvenienti, soprattuttu se site abituatu à una dieta bassa in fibre. Per evità u disagiu di u stomacu, aumentate a vostra assunzione di fibre dietetiche à pocu à pocu è beie assai liquidi.
RiassuntuU fruttu di u dragone offre 7 grammi di fibra per porzione, chì ne face una scelta eccellente per risponde à i vostri bisogni di fibra ogni ghjornu.
4. Prumove un intestu sano
U vostru intestinu accoglie circa 100 trilioni di microorganismi diversi, cumprese più di 400 spezie di batteri ().
Parechji ricercatori credenu chì sta cumunità di microorganismi pò influenzà a vostra salute. Sia studii umani è animali anu assuciatu sbilancii in u vostru intestinu à cundizioni cum'è asma è malatie cardiache ().
Datu chì u fruttu di drago cuntene prebiotici, pò pudè migliurà l'equilibriu di e bone batterie in u vostru intestinu (22).
I Prebiotici sò un tipu specificu di fibra chì prumove a crescita di batteri sani in u vostru intestinu.
Cum'è tutte e fibre, u vostru intestinu ùn li pò rompe. Tuttavia, i batteri in u vostru intestinu li ponu digerisce. Usanu a fibra cum'è carburante per a crescita, è coglie i benefici.
In particulare, u fruttu di u dragone prumove principalmente a crescita di duie famiglie di batteri sani: batteri di l'acidu latticu è bifidobatterie (22, 23, 24).
U cunsumu regulare di prebiotici pò riduce u risicu d'infezzione in u trattu digestivu è a diarrea. Questu hè perchè i prebiotici prumove a crescita di boni batteri, chì i circadori credenu chì puderanu superà u male (,).
Per esempiu, un studiu in viaghjadori hà dimustratu chì quelli chì anu cunsumatu prebiotici prima è durante u viaghju anu sperimentatu menu è menu episodi severi di diarrea di u viaghjatore ().
Alcuni studii suggerenu ancu chì i prebiotici ponu allentà i sintomi di a malattia infiammatoria di l'intestinu è di u cancheru di u colon. Sfurtunatamente, sti scuperte sò incoerenti (,).
Mentre una grande parte di e ricerche nantu à i prebiotici sò favurevuli, a ricerca nantu à l'attività prebiotica di u fruttu di u dragone hè limitata à studii di test-tube. Più studii sò necessarii per determinà u so veru effettu nantu à l'intestini umani.
RiassuntuU fruttu di u dragone pò prumove a crescita di batteri sani in l'intestinu, chì hè assuciatu à un trattu gastrointestinale sanu.
5. Rinforza u vostru Sistema Immune
A capacità di u vostru corpu di luttà contr'à l'infezioni hè determinata da parechji fattori diversi, cumpresa a qualità di a vostra dieta.
A vitamina C è i carotenoidi in u fruttu di u dragone ponu rinfurzà u vostru sistema immune è prevene l'infezioni pruteggendu i vostri globuli bianchi da i danni (,).
I globuli bianchi di u vostru sistema immunitariu attaccanu è distrughjenu sostanze dannose. Tuttavia, sò estremamente sensibili à i danni da i radicali liberi (,).
Cume antioxidanti potenti, a vitamina C è i carotenoidi ponu neutralizà i radicali liberi è difende i vostri globuli bianchi da u dannu.
RiassuntuL'alimentazione di vitamina C è carotenoidi di u fruttu di u dragone pò offre pruprietà di rinfurzamentu immune.
6. Pò Impulsà i Livelli Bassi di Ferru
U fruttu di u dragone hè unu di i pochi frutti freschi chì cuntenenu u ferru.
U ferru ghjoca un rolu cruciale in u trasportu di l'ossigenu in tuttu u vostru corpu. Ghjoca ancu un rolu impurtante in a rumpitura di l'alimentu in energia ().
Sfurtunatamente, parechje persone ùn anu micca abbastanza ferru. In fatti, hè statu stimatu chì u 30% di a pupulazione mundiale hè carente di ferru, ciò chì ne face a carenza di nutrienti a più cumuna in u mondu sanu ().
Per cumbattà i livelli di ferru bassi, hè impurtante cunsumà una varietà di alimenti ricchi di ferru. E ricche fonti di ferru includenu carni, pesci, legumi, noci è cereali.
U fruttu di u dragone pò esse un'altra ottima opzione, postu chì una porzione cuntene 8% di a vostra cunsumazione ghjurnata cunsigliatu (RDI). Contene ancu vitamina C, chì aiuta u vostru corpu à assorbe u ferru ().
RiassuntuU fruttu di u drago furnisce ferru cù vitamina C, una cumbinazione chì pò migliurà l'assorbimentu di stu minerale impurtante da u vostru corpu.
7. Bona Fonte di Magnesiu
U fruttu di drago offre più magnesiu cà a maiò parte di i frutti, cù u 18% di u vostru RDI in una sola cuppa.
In media, u vostru corpu cuntene 24g di magnesiu, o circa una once ().
Malgradu questa quantità apparentemente chjuca, u minerale hè prisente in ognuna di e vostre cellule è participa à più di 600 riazzioni chimiche impurtanti in u vostru corpu ().
Per esempiu, participeghja à e reazzioni necessarie per a ripartizione di l'alimentu in energia, cuntrazione musculare, furmazione ossea è ancu a creazione di DNA ().
Più studii sò necessarii, ma alcuni indicanu chì una assunzione più alta di magnesiu pò riduce u risicu di malatie cardiache è di ictu ().
I studii mostranu ancu chì e diete adeguate in magnesiu sustenenu a salute di l'osse (,).
RiassuntuU fruttu di u dragone hè una grande fonte di magnesiu, un nutriente necessariu per più di 600 reazioni biochimiche in u vostru corpu.
Cumu manghjà u fruttu di u dragone
Mentre chì a pelle grossa è coriace di u fruttu di u dragone pò esse intimidante, manghjà stu fruttu hè abbastanza semplice.
U truccu hè di truvà unu chì hè perfettamente maturu.
Un fruttu di drago immaturi serà verde. Cerca unu chì hè rossu rossu. Alcune macchie sò nurmali, ma troppu splotches cum'è brusgiate ponu indicà chì hè troppu maturu. Cum'è l'avucatu è u kiwi, un fruttu di drago maturu duveria esse dolce ma micca muscu.
Eccu cumu si manghja un fruttu di drago frescu:
- Usendu un cultellu tagliente, taglialu à meza lunghezza.
- Scopre u fruttu cù una cucchiaia, o tagliate in cubi tagliendu linee verticali è orizzontali in a polpa senza taglià in a buccia. Spinghje nantu à u spinu di a pelle per espone i cubi è caccià li cù una cucchiaia o i vostri ditti.
- Per gode, aghjustatelu à insalate, frullati è yogurt, o semplicemente merendelu da per ellu.
Pudete ancu truvà frutti di drago in a sezione congelata di alcuni negozi di alimentari, pre-sbucciati è tagliati in cubi. Questa hè una opzione cunveniente per un gustosu spuntinu chì impacca un pugnu densu in nutrienti.
RiassuntuU fruttu di u drago hè sorprendentemente simplice da preparà è pò esse manghjatu da per ellu o aghjuntu à insalate, frullati è yogurt.
U Bottom Line
U fruttu di drago hè un deliziosu fruttu tropicale chì vale sicuramente a pena di pruvà.
Hà un gustu incredibile, offre un pop di culore à u vostru piattu è furnisce nutrienti essenziali, fibre prebiotiche è cumposti vegetali benefichi - tuttu in una porzione pocu calurica.
Sè vo circate un modu per aghjunghje qualchì varietà à a vostra ingesta di frutti, u fruttu di drago hè una deliziosa opzione cù assai benefici potenziali per a salute.