I Sogni Dolci Sò Fatti di Latte: Tuttu nantu à l'alimentazione di i Sognu
Cuntenutu
- Cosa hè l'alimentazione di i sogni?
- Quandu pudete cumincià l'alimentazione di i sogni?
- Insegna chì u to zitellu hè prontu per l'alimentazione di i sogni
- Cumu sognu l'alimentazione
- Quandu duverebbe piantà l'alimentazione di i sogni?
- Benefici di l'alimentazione di i sogni
- Benefici per u zitellu
- Prestazioni per i genitori
- Inconvenienti di l'alimentazione di i sogni
- Esempiu di prugramma di sera
- Prima di alimentà i sogni:
- Dopu l'alimentazione di i sogni:
- Problemi cumuni - è e so soluzioni
- U mo zitellu si sveglia pienu quandu sognu manghjà
- U mo sognu di criaturu si nutrisce ma si sveglia sempre una o duie ore dopu
- L'alimentazione di i sogni hà cessatu di travaglià per u mo zitellu
- U fondu: Fate ciò chì funziona per voi
Avete finalmente fattu dorme u vostru criaturu, pigliatu uni pochi di mumenti preziosi per respirà, forse manghjatu un pastu solu (miraculosu!) - o sia onestu, scrollatu senza mente per u vostru telefunu. Si pò mancu appena tene l'ochji aperti quantunque, è abbastanza prestu, site in lettu voi stessu, prontu à piglià qualchì preziosu Zzz's.
Ma in una ora o duie di i vostri ochji chjusi - BAM! - u criaturu hè svegliu, affamatu.
Amate u vostru dolce babbu è capite chì i zitelli assai ghjovani anu bisognu di svegliarsi almenu qualchì volta a notte per manghjà. Ma meritate ancu qualchì riposu! Questu hè unu di questi tempi chì rende un genitore stancu disperatu per ogni soluzione pussibule per allungà u sonnu di u so zitellu. Sì solu u vostru chjucu puderia dà uni pochi d'ori solidi senza interruzzione prima di avè bisognu à esse nutritu di novu.
Ebbè, ci pò esse una soluzione simplice per voi. Ingressu l'alimentazione di sognu.
Cosa hè l'alimentazione di i sogni?
L'alimentazione di i sogni hè esattamente cumu pare. Nutrisci u to criaturu mentre sò semi-svegli, o in un statu di sognu.
A maiò parte di noi si sveglia per alimentà i nostri zitelli quandu elli dacci un signale (rimusciu o fussing), ma quandu sunniate alimentate u vostru zitellu, tù esse quellu chì li suscita da u sonnu è inizia una alimentazione.
Sti manghjamenti si trovanu di solitu una o duie ore dopu chì u vostru picculu sia falatu per a notte, generalmente pocu prima di andà in lettu voi stessu. L'idea hè di "cisterna u to criaturu" prima di andà à dorme cù a speranza ch'elli saranu capaci di dorme un pezzu più longu prima di svegliarsi di novu.
Fate sta alimentazione quandu site sempre svegliu cusì hè più cunveniente per voi. In questu modu, pudete andà à dorme sapendu chì u zitellu hè statu alimentatu è puderia esse in gradu di lasciarvi dorme un pocu più longu di solitu (dita è pedi crosciuti!).
In cunnessione: Avemu dumandatu à i cunsiglieri di u sonnu cumu sopravvivere à i ghjorni neonati
Quandu pudete cumincià l'alimentazione di i sogni?
Una di e cose più belle di l'alimentazione di i sogni hè chì ùn ci hè micca regule dure è veloci. Pudete cumincià à sognu alimentendu u vostru zitellu quandu pensate chì sò pronti.
Hè megliu pruvà l'alimentazione di i sogni quandu avete un sensu di quantu tempu u vostru zitellu pò dorme di solitu senza avè bisognu à esse nutritu, perchè questu vi permetterà u più marge in termini d'aghjustà u so calendariu cù quellu alimentu di i sogni.
Tutti i criaturi sò sfarenti, ma in e prime settimane, u vostru criaturu ùn averà probabilmente micca assai di un calendariu d'alimentazione. I neonati anu generalmente e so notte è i ghjorni mischiati è dormenu assai in modu irregulare, svegliandosi ogni 1 à 4 ore.
Trà 1 è 4 mesi, a maiò parte di i zitelli dormenu da 3 à 4 ore stese o più, è ghjè di solitu quandu i genitori pensanu à aghjunghje un alimentu di sognu.
Insegna chì u to zitellu hè prontu per l'alimentazione di i sogni
U vostru zitellu puderia esse prontu per l'alimentazione di i sogni se:
- anu circa 2 mesi o più
- avè un pianu di manghjusca un pocu regulare è di notte
- crescenu bè nantu à u latte maternu o a formula
- pò generalmente stallassi torna à dorme dopu u svegliu
Cumu sognu l'alimentazione
Di novu, l'alimentazione di i sogni ùn hà regule stabilite. Dunque, mentre questu hè un alimentu di sognu di basa cumu, pudete adattallu secondu i vostri bisogni è u vostru stile di vita:
- Mette u vostru zitellu à dorme à a so ora di dorme cum'è di solitu. A maiò parte di i genitori alimenteranu u so zitellu in questu mumentu.
- Qualchì ora dopu, ghjustu prima di andà in lettu voi stessu, fighjate quandu u vostru zitellu hè intrutu in un statu semi-svegliu, sognu. Eccu cumu per determinà s'ellu hè un bonu tempu per l'alimentazione di i sogni di u to babbu:
- rimarcate chì u vostru criaturu si move pocu ma ùn si sveglia cumplettamente
- si vede l'ochji di u to criaturu muvendusi intornu sott'à i so coperchi, indicendu chì REM sunniava
Nota: Parechji criaturi sognanu felici l'alimentazione ancu s'elli ùn sò micca in stu statu mezu svegliu, allora ùn sudate lu se u to criaturu pare esse fretu quandu andate à manghjalli.
- Pone u pettu o u biberone vicinu à e labbre di u to criaturu - ùn li furzate micca à manghjà, ma aspettate ch'elli sianu chjappati. Ammaistrà o in biberone alimentate u vostru zitellu per a soddisfazione di u vostru zitellu. Sì generalmente burpite u vostru criaturu dopu l'alimentazione, fate cusì avà. (Eccu cumu burp un zitellu chì dorme.)
- Dopu chì u vostru zitellu sia stallatu torna à dorme, andate à dorme voi stessu. Speremu chì ùn senterete micca parlà di u vostru zitellu per un'altra 3 à 4 ore!
Quandu duverebbe piantà l'alimentazione di i sogni?
Se l'alimentazione di i sogni funziona per voi è u vostru zitellu, pudete fà per u tempu chì vulete. Ùn ci hè nunda di male per sciddicà in un tempu d'alimentazione in più per u vostru zitellu, è hè sopratuttu maravigliosu s'ellu vi dà una stesa più longa di sonnu ininterrotta. Hè veramente una situazione win-win.
Tuttavia, i criaturi cambianu sempre (a sapemu bè!) È da 4 à 6 mesi, assai criaturi ponu dorme più di 3 à 4 ore à a volta senza manghjà. À questu puntu, vale a pena saltà quellu alimentu di i sogni è vede se u vostru zitellu durmerà naturalmente un allungamentu più longu senza alcuna intervenzione.
Benefici di l'alimentazione di i sogni
Benefici per u zitellu
I zitelli anu bisognu di manghjà assai spessu in i so primi mesi di vita, ancu di notte. Sicondu l'Accademia di Pediatria Americana (AAP), i neonati manghjanu ogni 2 à 3 ore, o circa 8 à 12 volte in 24 ore; i zitelli manghjanu sempre ogni 4 à 5 ore à 6 mesi di età.
A diversità di i metudi di furmazione di u sonnu chì incuraghjenu i zitelli à dorme più longu senza manghjà, l'alimentazione di i sogni ùn interferisce micca cù a necessità normale di un zitellu di esse nutritu di notte. Solu aghjusta un pocu u prugramma di u to zitellu per chì i zitelli è i genitori sianu in un pianu di sonnu più simile.
Prestazioni per i genitori
Mentre sperimenta a privazione di u sonnu hè normale è assai cumunu trà i genitori di zitelli, ùn vene micca senza un prezzu. A privazione di u sonnu pò dannà a vostra salute fisica cambiendu u vostru equilibriu ormonale è u metabolismu è diminuendu u funziunamentu di u vostru sistema immune. Pò ancu aumentà u risicu di depressione è ansietà.
Se l'alimentazione di i sogni vi offre un paiu d'ore in più di sonnu solidu, questu hè un benefiziu maiò. Micca solu què, ma sè site una mamma chì allatta, l'alimentazione di i sogni ùn abbasserà micca a vostra pruvista di latte saltendu l'alimenti. Pruvate solu cù delicatezza à cambià leggermente u tempu di i feed.
Inconvenienti di l'alimentazione di i sogni
U svantaghju chjaru di l'alimentazione di i sogni hè chì ùn pò micca funzionà per u vostru zitellu, o ùn pò micca funzionà cunzistente. Di novu, tutti i criaturi sò diversi, è ancu se sarebbe incredibile chì u vostru criaturu pigliessi facilmente l'alimentu di i so sogni è riesci, ùn pudete micca prevede da u principiu ciò chì accadrà quandu pruvate.
Certi ciucci seranu capace di svegliarsi leggermente per l'alimentazione di i so sogni, di vultà in lettu, è dopu dorme più longu perchè e so panza sò piene. Altri zitelli ùn voleranu micca esse fastidiosi di manghjà à u mumentu chì pruvate à sveglialli, o si sveglieranu troppu cumpletamente è seranu difficiuli di ritruvà u sonnu - micca una situazione divertente per chì un genitore sia se sò sperendu d'andà à dorme elli stessi!
L'altri criaturi sognanu felice l'alimentazione ma si sveglianu sempre un'ora duie dopu, pronti à nutrisce di novu. Benvenutu in a fossa senza fondu chì hè a panza di u vostru neonatu!
Quessi sò tutti scenarii nurmali. Ùn vi batte micca troppu se u vostru zitellu ùn pare micca piglià à sognu l'alimentazione.
Esempiu di prugramma di sera
Eccu ciò chì a vostra serata puderia sembrà prima è dopu à pruvà l'alimentazione di i sogni.
Questi tempi sò approssimazioni, è sò basati nantu à un criaturu chì si sveglia ogni 4 à 5 ore di notte. Tutti i criaturi è e famiglie adopranu sfarenti orarii chì rispondenu à i so bisogni, allora sì u vostru prugramma nurmale pare un pocu sfarente, ùn vi inchietate.
Prima di alimentà i sogni:
- 6-7 pm Nutre, cambià, è forse bagnà u vostru zitellu. Mettiteli à dorme cù una panza piena.
- 10 ore Andate à dorme voi stessu.
- 11 ore U criaturu si sveglia per a so prima manghjatoghja di notte - forse solu una ora dopu à esse intrutu in lettu voi stessu!
Dopu l'alimentazione di i sogni:
- 6-7 pm Nutre, cambià, è forse bagnà u vostru zitellu. Mettiteli à dorme cù una panza piena.
- 9: 30-10 pm Sognu nutrisci u to criaturu, è poi vai à dorme tù stessu
- 3 ore U zitellu si sveglia per a so prima manghjatoghja di notte - è avete dormitu 5 ore di fila in fila!
Problemi cumuni - è e so soluzioni
U mo zitellu si sveglia pienu quandu sognu manghjà
Soluzione: Assicuratevi chì stai suscitando u vostru zitellu quandu sò sempre in un statu à mezu svegliu. Devenu esse abbastanza tranquilli è micca superalerti quandu pruvate à sveglialli. Assicuratevi di mantene e luci tenue è di limità i soni è a stimulazione fora.
U mo sognu di criaturu si nutrisce ma si sveglia sempre una o duie ore dopu
Soluzione: U vostru criaturu pò passà per un colpu di crescita o in un periodu particularmente cumplicatu. I zitelli anu tempi quandu sò più svegliati - hè normale. Pruvate l'alimentazione di i sogni di novu in poche settimane è vede s'ellu funziona.
L'alimentazione di i sogni hà cessatu di travaglià per u mo zitellu
Soluzione: Questu hè un fastidiu, soprattuttu s'ellu hè statu prima travagliatu veramente bè.
Ma l'alimentazione di i sogni ùn hè micca pensata per esse una soluzione permanente per u sonnu di u to zitellu. A maiò parte di i genitori u adupreranu solu per qualchì settimana o mesi è trovanu chì u so ciucciu principia naturalmente à dorme si stende più longu quantunque u tempu passa.
Altri genitori trovanu chì l'alimentazione di i sogni funziona finu à chì u so criaturu abbia un colpu di crescita o cumencia à denti. Pudete aduprà l'alimentazione di i sogni nantu è fora in ogni modu chì funziona per voi.
U fondu: Fate ciò chì funziona per voi
Pensate chì l'alimentazione di i sogni sembra una grande soluzione per voi è u zitellu? Geniale. Avanzate è pruvate. Onestamente, a cosa peghju chì accadrà hè chì ùn funzionerà micca.
Se funziona per voi, hè grande. Prufittate di quella stesa di sonnu più longa prima chì u vostru picculu si svegliessi di novu. Ùn vi maravigliate, però, se l'alimentazione di i sogni ùn hè micca a soluzione per dorme megliu ogni notte. I zitelli sò imprevedibili quandu si tratta di dorme, è pudete truvà voi stessu pruvendu parechji "trucchi" di sonnu diversi cù u tempu.
Sapete ancu chì ùn ci hè nunda di male in voi o in u vostru zitellu se ùn avete micca successu cù questu metudu particulare. Ùn ci hè sensu per paragunà u vostru zitellu cù l'altri zitelli - è a bella verità hè questu: Tutti i ciucci dormenu stesi più longu à u tempu debitu, qualunque metudu fate o ùn pruvate micca. Pendite quì - avete questu.