Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 8 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
The Regenerative Power Of Mushrooms | Alex Dorr ~ ATTMind 155
Video: The Regenerative Power Of Mushrooms | Alex Dorr ~ ATTMind 155

Cuntenutu

Funghi di a criniera di Lion, cunnisciutu ancu cum'è hou tou gu o yamabushitake, sò funghi grossi, bianchi, pelosi chì s’assumiglianu à una criniera di leone mentre crescenu.

Hanu à tempu usi culinarii è medichi in paesi asiatichi cum'è China, India, Giappone è Corea ().

I funghi di a criniera di Leone ponu esse guditi crudi, cotti, secchi o impregnati cum'è tè. I so estratti spessu usati in supplementi sanitari senza prescrizione.

Parechji discrivenu u so sapore cum'è "frutti di mare", spessu paragunendulu à u granciu o l'aragosta ().

I funghi di a criniera di Leone cuntenenu sostanze bioattive chì anu effetti benefichi nantu à u corpu, in particulare u cervellu, u core è l'intestini.

Eccu 9 benefici per a salute di i funghi di a criniera di leone è di i so estratti.

1. Puderia Prutegge Contra a Dimenza

A capacità di u cervellu di cresce è di formà cunnessioni nove di solitu diminuisce cù l'età, ciò chì pò spiegà perchè u funziunamentu mentale aggrava in parechji adulti anziani ().


Studii anu trovu chì i funghi di a criniera di leone cuntenenu dui cumposti speciali chì ponu stimulà a crescita di e cellule cerebrali: ericenoni è erinacini ().

Inoltre, studii annantu à l'animali anu trovu chì a criniera di u leone pò aiutà à prutege contra a malatia d'Alzheimer, una malatia degenerativa di u cervellu chì provoca una perdita progressiva di memoria.

In fatti, u fungu di a criniera di leone è i so estratti sò stati dimustrati per riduce i sintomi di perdita di memoria in i topi, è ancu per prevene i danni neuronali causati da placche amiloide-beta, chì si accumulanu in u cervellu durante a malattia di Alzheimer (,,,).

Mentre ùn studii anu analizatu se u fungu di a criniera di u leone hè benefiziu per a malatia d'Alzheimer in l'omu, pare chì stimule u funziunamentu mentale.

Un studiu nantu à l'adulti maiori cù indebulimentu cognitivu lieve hà trovu chì cunsumà 3 grammi di funghi di criniera di leone in polvere ogni ghjornu per quattru mesi hà miglioratu significativamente u funziunamentu mentale, ma questi benefici sò spariti quandu a supplementazione si hè fermata ().

A capacità di u fungu di a criniera di leone di prumove a crescita di i nervi è prutege u cervellu da i danni relativi à l'Alzheimer pò spiegà alcuni di i so effetti benefichi nantu à a salute di u cervellu.


Tuttavia, hè impurtante nutà chì a maiò parte di e ricerche sò state fatte in animali o in provette. Dunque, più studii umani sò necessarii.

Riassuntu

I funghi di a criniera di Leone cuntenenu cumposti chì stimulanu a crescita di e cellule di u cervellu è li pruteggenu da i danni causati da a malattia di Alzheimer. Tuttavia, più ricerca umana hè necessaria.

2. Aiuta à Sollievà Sintomi Mildi di Depressione è Ansietà

Finu à un terzu di e persone chì campanu in i paesi sviluppati sperimentanu sintomi d'ansietà è depressione ().

Mentre ci sò parechje cause di ansietà è depressione, l'infiammazione cronica pò esse un fattore principale chì contribuisce.

A nova ricerca animale hà trovu chì l'estrazzione di funghi di a criniera di leone hà effetti antiinflamatori chì ponu riduce i sintomi d'ansietà è di depressione in i topi (,).

Altri studii annantu à l'animali anu trovu chì l'estrazzioni di a criniera di leone pò ancu aiutà à rigenerà e cellule di u cervellu è à migliurà u funziunamentu di l'ippocampu, una regione di u cervellu incaricata di trattà i ricordi è e risposte emotive (,).


I ricercatori credenu chì u miglioramentu di u funziunamentu di l'ippocampu pò spiegà e riduzioni di comportamenti ansiosi è depressivi in ​​topi dati questi estratti.

Mentre sti studii nantu à l'animali sò prometenti, ci hè assai poca ricerca in l'omu.

Un picculu studiu nantu à e donne ménopause hà trovu chì manghjà biscotti chì cuntenenu funghi di crini di leone ogni ghjornu per un mese aiutavanu à riduce i sentimenti di irritazione è d'ansietà autoreportati ().

Riassuntu

I studii suggerenu chì i funghi di a criniera di leone ponu aiutà à alleviare i sintomi lievi di ansietà è depressione, ma sò necessarie più ricerche umane per capisce megliu a correlazione.

3. Puderà Accelerà a Recuperazione da e Ferite di u Sistema Nervosu

U sistema nervosu hè custituitu da u cervellu, a medula spinale è altri nervi chì viaghjanu in tuttu u corpu. Queste cumpunenti travaglianu inseme per invià è trasmette segnali chì controllanu guasi tutte e funzioni corporee.

Lesioni à u cervellu o a medula spinale ponu esse devastanti. Spessu causanu paralisi o perdita di funzioni mentali è ponu piglià assai tempu per guarisce.

Tuttavia, e ricerche anu trovu chì l'estrazione di funghi di a criniera di leone pò aiutà à accelerà a recuperazione da sti tippi di ferite stimulendu a crescita è a riparazione di e cellule nervose (,,).

In fattu, l'estratti di funghi di a criniera di leone hè statu dimustratu per riduce u tempu di ricuperazione da 23-41% quandu hè datu à surci cù ferite di u sistema nervosu ().

L'estrattu di a criniera di Lion pò ancu aiutà à riduce a gravità di i danni cerebrali dopu un colpu.

In un studiu, alte dosi di estrattu di funghi di criniera di leone dati à i topi subitu dopu à un colpu anu aiutatu à diminuisce l'infiammazione è à riduce a dimensione di e ferite cerebrali legate à l'ictu di 44% ().

Mentre questi risultati sò prometenti, ùn sò stati fatti studii in umani per determinà se a criniera di u leone averia u listessu effettu terapeuticu nantu à e ferite di u sistema nervosu.

Riassuntu

Studi di topi anu trovu chì l'estrazzione di a criniera di leone pò accelerà u tempu di recuperu da e ferite di u sistema nervosu, ma a ricerca umana manca.

4. Prutegge Contra l'Ulceri in u Trattu Digestivu

L'ulcere sò capaci di formassi in ogni locu longu di u trattu digestivu, cumpresu u stomacu, l'intestinu tenue è l'intestinu grossu.

L'ulcere di stomacu sò spessu causate da dui fattori principali: a crescita eccessiva di una batteria chjamata H. pylori è danni à a capa mucosa di u stomacu chì hè spessu dovutu à l'usu à longu andà di antiinflamatori non steroidali (AINE) ().

L'estrattu di a criniera di Leone pò prutege contra u sviluppu di l'ulcere stomacu inibendu a crescita di H. pylori è prutegge u rivestimentu di u stomacu da i danni (,).

Parechji studii anu trovu chì u strattu di criniera di leone pò impedisce a crescita di H. pylori in una provetta, ma nisun studiu hà pruvatu s'elli anu i listessi effetti in u stomacu (,).

Inoltre, un studiu animale hà trovu chì l'estrazzione di a criniera di leone era più efficace per prevene l'ulcere di stomacu indotte da alcolu ch'è e droghe tradiziunali chì abbassanu l'acidu - è senza alcun effetti collaterali negativi ().

L'estrattu di a criniera di Leone pò ancu riduce l'infiammazione è prevene i danni tissuti in altre zone di l'intestini. In fatti, ponu aiutà à trattà e malatie infiammatorie di l'intestinu cum'è a colite ulcerosa è a malattia di Crohn (,,).

Un studiu nantu à e persone cun colite ulcerosa hà trovu chì piglià un supplementu di funghi chì cuntene 14% di estrattu di criniera di leone hà riduttu significativamente i sintomi è migliurà a qualità di vita dopu à trè settimane ().

Tuttavia, quandu u listessu studiu hè statu ripetutu in i pazienti cù a malattia di Crohn, i benefici ùn eranu micca megliu cà un placebo ().

Hè impurtante nutà chì u supplementu à base di erbe adupratu in sti studii includia parechji tippi di funghi, dunque hè difficiule di tirà cunclusioni annantu à l'effetti di a criniera di lione specificamente.

In generale, a ricerca suggerisce chì l'estratti di crini di leone pò aiutà à impedisce u sviluppu di l'ulceri, ma hè necessariu più ricerca umana.

Riassuntu

L'estrattu di a criniera di Leone hè statu dimustratu per prutege contra l'ulcere stomacu è intestinali in i roditori, ma a ricerca umana hè stata cunflitta.

5. Riduce u Risicu di Malatie Cardiache

Principali fattori di risicu per e malatie cardiache includenu obesità, trigliceridi elevati, grandi quantità di colesterolu ossidatu è una tendenza aumentata à avè coaguli di sangue.

E ricerche mostranu chì l'estratti di crini di leone ponu influenzà alcuni di questi fattori è riduce u risicu di malatie cardiache.

Studii nantu à i topi è i topi anu trovu chì l'estrazione di funghi di a criniera di leone migliora u metabolismu grassu è riduce i livelli di trigliceridi ().

Un studiu nantu à i topi alimentati cù una dieta ricca di grassu è datu dosi cutidiane di strattu di criniera di leone anu osservatu 27% livelli di trigliceridi più bassi è 42% menu di guadagnu di pesu dopu 28 ghjorni ().

Siccomu l'obesità è i trigliceridi alti sò tramindui cunsiderati fattori di risicu per e malatie cardiache, questu hè un modu chì i funghi di a criniera di leone contribuiscenu à a salute di u core.

Studi di provette anu ancu trovu chì l'estrazzioni di a criniera di leone pò aiutà à prevene l'ossidazione di u colesterolu in u sangue ().

E molecule di colesterolu ossidatu tendenu à attaccassi à i muri di l'arterie, facenduli indurisce è aumentendu u risicu di attaccu di core è di ictu. Dunque, riduce l'ossidazione hè benefica per a salute di u core.

In più, i funghi di a criniera di leone cuntenenu un cumpostu chjamatu ericenone B, chì pò fà calà u tassu di coagulazione di u sangue è abbassà u risicu di attaccu di core o di colpu ().

I funghi di a criniera di Leone parenu prufittà di u core è di i vini sanguini in parechje manere, ma sò necessarii studii umani per sustene què.

Riassuntu

Studii nantu à l'animali è i tubi di prova suggerenu chì l'estratti di crini di leone pò riduce u risicu di malatie cardiache in parechji modi, ma studii umani sò necessarii per cunfirmà questi risultati.

6. Aiuta à Gestisce i Sintomi di u Diabete

A diabete hè una malattia chì si verifica quandu u corpu perde a capacità di cuntrullà i livelli di zuccheru in sangue. Di conseguenza, i livelli sò costantemente elevati.

Cronici livelli di zuccherinu in sangue causanu eventualmente complicazioni cum'è malattie renali, danni à i nervi in ​​mani è pedi è perdita di vista.

U fungu di a criniera di Leone pò esse benefiziu per a gestione di u diabete migliurendu u cuntrollu di zuccheru in sangue è riducendu alcuni di questi effetti secondari.

Parechji studii nantu à l'animali anu dimustratu chì a criniera di u leone pò causà livelli di zuccheru in sangue significativamente più bassi in i topi nurmali è diabetichi, ancu à dosi cutidiani à menu di 2,7 mg per libbra (6 mg per kg) di pesu corpu (,).

Una manera chì a criniera di u leone abbassa i zuccherini in sangue hè bluccendu l'attività di l'enzima alfa-glucosidasa, chì rompe i carboidrati in l'intestinu tenue ().

Quandu questu enzima hè bluccatu, u corpu ùn hè micca capace di digerisce è assorbe i carboidrati in modu efficace, ciò chì dà risultati in livelli inferiori di zuccheru in sangue.

In più di abbassà i zuccherini in sangue, l'estratti di crini di leone pò riduce u dolore di u nervu diabeticu in e mani è in i pedi.

In i topi cù danni à i nervi diabetichi, sei settimane di extractu di funghi di leone cutidianu anu ridottu significativamente u dulore, abbassatu u nivellu di zuccherinu in sangue è ancu aumentatu i livelli antioxidanti ().

U fungu di a criniera di Leone mostra u putenziale cum'è supplementu terapeuticu per u diabete, ma sò necessarie più ricerche per determinà esattamente cumu puderia esse adupratu in l'omu.

Riassuntu

U fungu di a criniera di Leone pò aiutà à calà u zuccherinu in sangue è à riduce u dolore di u nervu diabeticu in i topi, ma sò necessarii più studii per determinà se puderia esse una bona opzione terapeutica in l'omu.

7. Maghju Aiutu à Cumbatte u Cancer

U cancheru si verifica quandu l'ADN hè dannighjatu è face chì e cellule si spartinu è si replichinu fora di cuntrollu.

Alcune ricerche suggerenu chì u fungu di a criniera di leone hà capacità di lotta contr'à u cancheru, grazia à parechji di i so cumposti unichi (,).

In fatti, quandu l'estrazzioni di a criniera di leone hè mischiata cù e cellule di u cancheru umanu in una provetta, causanu chì e cellule di u cancer morenu à un ritmu più veloce. Questu hè statu dimustratu cù parechji tippi di cellule tumorali, cumprese cellule di fegatu, colon, stomacu è sangue (,,).

Tuttavia, almenu un studiu ùn hà micca riesciutu à riplicà questi risultati, cusì sò necessarii più studii ().

In più di tumbà e cellule di u cancheru, u strattu di criniera di leone hè statu ancu dimustratu per rallentà a diffusione di u cancheru.

Un studiu nantu à i topi cù u cancheru di u colonu hà trovu chì piglià estrattu di criniera di leone hà riduttu a diffusione di u cancheru à i pulmoni di 69% ().

Un altru studiu hà trovu chì l'estrazzione di a criniera di leone era più efficace chè i medicamenti tradiziunali per u cancheru à rallentà a crescita di i tumori in i topi, in più d'avè menu effetti secondarii ().

Tuttavia, l'effetti anti-cancheru di u fungu di a criniera di leone ùn sò mai stati testati in l'omu, dunque sò necessarie più ricerche.

Riassuntu

Studii nantu à l'animali è i tubi di prova mostranu chì l'estratti di crini di leone pò tumbà e cellule di u cancheru è rallentà a diffusione di i tumori, ma sò sempre necessarii studii umani.

8. Riduce Inflammazione è Stressu Ossidativu

Si crede chì l'infiammazione cronica è u stress ossidativu sò à a radice di parechje malatie moderne, cumprese malatie cardiache, cancru è disordini autoimmuni ().

E ricerche mostranu chì i funghi di a criniera di leone cuntenenu putenti cumposti antiinflamatori è antioxidanti chì ponu aiutà à riduce l'impattu di ste malatie ().

In fattu, un studiu chì esamina e capacità antioxidanti di 14 sfarenti spezie di funghi hà trovu chì a criniera di u leone avia a quarta attività antioxidante più alta è hà cunsigliatu ch'ellu sia cunsideratu una bona fonte dietetica di antioxidanti ().

Parechji studii annantu à l'animali anu trovu chì l'estrazione di a criniera di leone riduce i marcatori d'infiammazione è di stress ossidativu in i roditori è ponu esse particolarmente utili in a gestione di a malattia infiammatoria di l'intestini, di danni di fegatu è di colpu (,,,).

I funghi di a criniera di Lionu ponu ancu aiutà à riduce alcuni di i risichi per a salute associati à l'obesità, chì sò stati dimustrati chì diminuiscenu a quantità di inflammazioni liberate da u tessulu grassu ().

Più studii sò necessarii per determinà i benefici potenziali per a salute in l'omu, ma i risultati da studii di laboratorio è animali sò prometenti.

Riassuntu

U fungu di a criniera di Leone cuntene putenti cumposti antioxidanti è antiinflamatori chì ponu aiutà à riduce l'impattu di e malatie croniche.

9. Aumenta u Sistema Immune

Un forte sistema immunitariu prutege u corpu da i batteri, virus è altri patogeni chì causanu malatie.

D'altra parte, un sistema immunitariu debule mette u corpu à un risicu più elevatu di sviluppà malatie infettive.

A ricerca annantu à l'animali mostra chì u fungu di a criniera di leone pò rinfurzà l'immunità aumentendu l'attività di u sistema immunitariu intestinale, chì prutege u corpu da i patogeni chì entrenu in l'intestinu per a bocca o u nasu ().

Sti effetti ponu esse in parte per via di cambiamenti benefichi in i batteri intestinali chì stimulanu u sistema immunitariu ().

Un studiu hà ancu trovu chì u cumplementu cù l'estrattu di criniera di leone ogni ghjornu guasi quadruplicava a durata di vita di i topi iniettati cù una dosi letale di batteri salmonella ().

L'effetti stimulanti immune di i funghi di a criniera di leone sò assai prometenti, ma sta zona di ricerca hè sempre in sviluppu.

Riassuntu

I funghi di a criniera di Leone sò stati dimustrati per avè effetti immunulogichi in i roditori, ma hè necessaria assai più ricerca.

Sicurezza è Effetti Side

Nisun studiu umanu hà esaminatu l'effetti secundarii di u fungu di a criniera di leone o di u so estrattu, ma parenu assai sicuri.

Nisun effetti avversu hè statu vistu in topi, ancu à dosi altu cum'è 2.3 grammi per libbra (5 grammi per kg) di pesu corporeu per ghjornu per un mese o dosi inferiori per trè mesi (,,).

Tuttavia, chiunque sia allergicu o sensibile à i funghi deve evità a criniera di leone, postu chì hè una spezia di fungu.

Ci sò stati ducumentati casi di persone chì anu difficultà à respirà o eruzioni cutanee dopu esposizione à i funghi di a criniera di leone, prubabilmente ligati à l'allergie (,).

Riassuntu

Studi annantu à l'animali suggerenu chì u fungu di a criniera di leone è i so estratti sò assai sicuri, ancu à dosi elevate. Tuttavia, e reazioni allergiche in l'omu sò state segnalate, allora chiunque sia allergiu à u fungu cunnisciutu deve evità lu.

U Bottom Line

U fungu di a criniera di Lione è u so estrattu sò stati dimustrati per avè una varietà di benefici per a salute.

A ricerca hà scupertu chì a criniera di u leone pò prutege contra a dimenza, riduce sintomi lievi d'ansietà è depressione è aiutà à riparà i danni à i nervi.

Hà ancu forti abilità antiinfiammatorie, antiossidanti è immunitarie è hè statu dimustratu per abbassà u risicu di malatie cardiache, cancru, ulceri è diabete in animali.

Mentre a ricerca attuale hè prumessa, più studii umani sò necessarii per sviluppà applicazioni pratiche di salute per u fungu di a criniera di leone.

Cunsigliemu

Cartografia di a Salute Publica in u mondu

Cartografia di a Salute Publica in u mondu

Un modu di vita anu hè diventatu più in voga cù ogni articulu, tra furmazioni di celebrità è po t In tagram nantu à i vegetali. Ma certe parti di cume compie tu puzzle &#...
Conto alla rovescia di u matrimoniu reale: mette in forma cum'è Kate Middleton

Conto alla rovescia di u matrimoniu reale: mette in forma cum'è Kate Middleton

In l'ultime ettimane prima di u matrimoniu reale, Kate Middleton hà fattu cicli mu è remu per e e in bona forma per u grande ghjornu, dice E! in ligna. Oh, è hà avutu una pale ...