Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 28 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Sittembre 2024
Anonim
FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat
Video: FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat

Cuntenutu

In u metudu BLW, u zitellu manghja u cibu tenendu tuttu in e so mani, ma per quessa deve avè 6 mesi, pusà solu è mostrà interessu per l'alimentu di i genitori. In questu metudu, manghjà per i zitelli, zuppe è purè di pasti offerti cù una cucchiaia ùn sò micca raccomandati, ancu se l'allattamentu deve esse continuatu per almenu 1 annu.

Amparate à inizià stu metudu, ciò chì u zitellu pò è ùn deve manghjà, è altre dumande nantu à u metudu BLW - alimentazione guidata da u zitellu.

1. Chì fà se u ciucciu s'affoca?

Se u zitellu soffoca u naturale hè di avè u riflessu gag, chì pruvarà à caccià solu l'alimentu da u fondu di a gola. Quandu questu ùn hè micca abbastanza è chì l'alimentu blocca sempre u soffiu, l'adultu duverà piglià u zitellu in grembiu, rivoltu in avanti è appughjà a manu chjusa contr'à u stomacu di u zitellu, questu ferà chì l'alimentu sia cacciatu da a gola.


Per impedisce à u criaturu di soffocà, u manghjà deve sempre esse cucinatu da pudè trattene cù a so manu, senza frantumallu cumpletamente. Tagliate l'alimentu in strisce hè u megliu modu per impedisce ch'ellu sia bluccatu in a gola. Cusì, i pumati cherry è l'uva ùn devenu micca esse tagliati à a mità, ma verticalmente per ch'elli sianu più allungati è ponu passà per a gola più facilmente.

2. Cumu dà banane è altri frutti dolci in u metudu BLW?

U megliu modu hè di sceglie una banana chì ùn hè micca assai matura è di taglialla à a mità. Tandu si deve caccià solu una parte di a buccia cù un cultellu è dà à u zitellu a banana in modu chì possa tene a banana cù a buccia è esse capace di mette a parte sbucciata in bocca. Quandu u zitellu manghja, i genitori ponu sbuchjà u coghju cù un cultellu. Ùn bisogna micca à sbuchjà a banana è dà la à u criaturu perchè serà capace di maculalla è di stende la nantu à u tavulinu, senza manghjà nunda.

In casu d'altri frutti teneri cum'è a mango, hè megliu à sceglie unu chì ùn hè micca assai maturu, tagliatu in fette spesse è poi tagliatu in strisce per chì u criaturu manghji, ùn hè micca cunsigliatu di caccià a buccia è dà u tuttu mango à u zitellu, perchè scorre è pò perde interessu per u fruttu o esse assai irritatu perchè ùn hè micca capace di manghjà.


3. U zitellu hà bisognu di liquidi cù i pasti?

Idealmentu, un adultu ùn deve micca piglià più di a mità vetru di liquidu à a fine di i pranzi per evità di disturbà a digestione, è cusì i zitelli. Pudete offre acqua o suchju di frutta, ma in poche quantità, è sempre dopu manghjatu. Mette una tazza amica per i zitelli hè u megliu modu per assicurassi chì ùn si bagna micca tuttu.

Se u zitellu ùn mostra micca interessu per l'acqua o u suchju, questu indica chì ùn hà micca bisognu o ùn hà sete, allora ùn si deve micca insistà. I zitelli chì stanu allattendu sempre alluntananu tuttu u fluidu chì anu bisognu da u senu.

4. È se u zitellu hà assai bruttu?

À questu stadiu, hè normale per u zitellu di piglià è impastà tuttu u manghjà cù e mani è poi mette in bocca. Mette u plasticu à u pavimentu, sottu è intornu à a sedia pò esse una soluzione eccellente per ùn avè micca da preoccupassi di a terra. Assicurà u zitellu in un grande bacinu pò esse una altra soluzione.


5. Quandu u zitellu averà da aduprà i cultelli?

À partesi di 1 annu, u criaturu duveria esse capace di tene megliu i cultelli, rendendulu più faciule per ellu di amparà à manghjà i listessi cibi cotti è tagliati in strisce, ma cù una forchetta. Prima di quessa, u criaturu deve manghjà solu cù e so mani.

6. Possu principià cù a colazione, u pranzu è una merendella u listessu ghjornu?

Ùn ci hè nisuna restrizione, ma per ch'ellu sia un prucessu più naturale, duvete sceglie solu 1 pastu, di solitu una merendella, per a prima settimana è vede cumu hè a reazzione di u zitellu. In a seconda settimana, a colazione pò esse aghjunta, prima o dopu l'alimentazione, è da a 3a settimana in poi, un pastu in più pò esse aghjuntu.

7. Quantu dura u zitellu per manghjà?

U zitellu piglia più tempu per manghjà i cibi ch'ellu ci vole à 'masticà' chè s'ellu hà manghjatu solu zuppa o cibu per i zitelli, induve hà praticamente solu da inghjuttà. Tuttavia, u metudu BLW hè più naturale, essendu guidatu à u ritimu chì u zitellu sceglie. In ogni casu, i genitori devenu sceglie, è ponu aduttà stu metudu solu à cena o in fine di settimana, quandu anu più tempu, ma questu ùn hè micca ideale perchè u zitellu pò ricusà l'alimentu o ùn mostra micca interessu perchè e so papille gustative ùn. hè stimulatu abbastanza. Di regula, i criaturi chì amparanu à manghjà ligumi da chjucu manghjanu più sani per tutta a so vita, cù un risicu più bassu di esse sovrappesu o obesi.

Selezziunà Amministrazione

Alimenti per migliurà a circulazione sanguigna

Alimenti per migliurà a circulazione sanguigna

Alcuni alimenti ricchi di vitamina C, acqua è antio idanti, cum'è l'aranciu, u pimentu o l'agliu anu pruprietà chì migliuranu a circulazione anguigna, aiutendu à r...
Jurubeba: chì hè, per chì serve è cumu cunsumà

Jurubeba: chì hè, per chì serve è cumu cunsumà

Jurubeba hè una pianta medicinali à gu tu amaru di a pezia olanum paniculatum, cunni ciutu ancu cum'è jubebe, jurubeba-real, jupeba, juribeba, jurupeba, chì hà foglie li c...