7 dumande più cumuni nantu à l'hemorroids

Cuntenutu
- 1. Chì causa e emorroidi?
- 2. Si ponu evità?
- 3. L'emorroidi hè cumuna in gravidanza?
- 4. Pò esse periculosu?
- 5. Cumu deve esse u trattamentu?
- 6. U trattamentu in casa hè efficace?
- 7. È se i rimedii ùn funzionanu micca?
L'emorroidi sò vene dilatate è protuberanti in a zona anale chì ponu esse interne o esterne, chì ponu causà prurito è dolore anale, difficoltà à defecà è a presenza di sangue in e feci, chì sò sintomi chì causanu qualchì disconfort.
U trattamentu chì aiuta à trattà emorroidi è alleviate questi sintomi consiste in l'applicazione di unguenti cù proprietà vasocostrittive, analgesiche è antiinflamatorie, tuttavia, in certi casi, a chirurgia pò esse necessaria.

Chjarate i principali dubbi nantu à l'emorroidi:
1. Chì causa e emorroidi?
Ùn ci hè micca una causa esatta per l'apparizione di emorroidi, tuttavia, una dieta povera, una postura scarsa di u corpu o stinzia pò cuntribuisce à a so furmazione. Inoltre, altre cause ponu esse à l'origine di l'apparizione di emorroidi, cum'è l'obesità, a predisposizione genetica o a gravidanza, per esempiu. Verificate e cause principali di emorroidi.
2. Si ponu evità?
Ci sò alcune misure chì ponu aiutà à prevene l'apparizione di emorroidi, cume manghjà cibi ricchi di fibre, chì facilita u transitu intestinale, aumentendu u cunsumu d'acqua, chì rende i sgabelli più dolci, diminuendu l'ingestione di dolci, chì rendenu difficiule l'eliminazione di e feci, è eserciziu regulare, chì cuntribuisce ancu à u funziunamentu currettu di l'intestinu.
3. L'emorroidi hè cumuna in gravidanza?
L'emorroidi in gravidanza sò frequenti per via di l'aumentu di pesu di a donna incinta è di a pressione esercitata in a regione pelvica, è ancu di l'aumentu di a circulazione sanguigna in u corpu. Generalmente, i sintomi sò i listessi, ma u trattamentu deve esse fattu cun molta attenzione è sempre sottu supervisione medica.
4. Pò esse periculosu?
L'emorroidi, se lasciate senza trattamentu è continuanu à causà disconfortu è sanguinamentu, ponu dà origine à complicazioni, cum'è anemia, per via di a perdita cronica di sangue attraversu l'anu, o di trombosi emorroidale, chì hè caratterizata da un accumulu di sangue in l'hemorroidi dilatata, à a furmazione di un coagulu in l'internu, chì pò causà un dolore severu.
5. Cumu deve esse u trattamentu?
L'emorroidi ponu esse trattati cù rimedii indicati da u proctologu, chì ponu esse unguenti cum'è Hemovirtus, Proctosan o Proctyl, cun vasocostrittore, proprietà analgesiche è antiinfiammatorie, è rimedi cum'è paracetamol o ibuprofene, per alleviare u gonfiore è u dolore, è / o rimedii cum'è Diosmin è Velunid, chì migliuranu a circulazione di sangue è prutegge e vene. Vede quale sò i migliori unguenti per emorroidi.
Se l'hemorroide ùn si ne và cù u trattamentu, a cirurgia pò esse necessaria.
6. U trattamentu in casa hè efficace?
Se l'emorroidi ùn hè micca seria, pò esse trattata cù certe misure cum'è l'acqua potabile, una dieta ricca di fibre, è evitendu di fà sforzi. Inoltre, alcune abitudini chì ponu aiutà à prevene a so riapparizione, ùn utilizanu micca troppu forza per evacuà, evitanu di aduprà carta igienica, lavendu a zona cun acqua è sapone, è fendu bagni di seduta.
7. È se i rimedii ùn funzionanu micca?
In certi casi, l'usu di droghe pò esse micca efficace per u trattamentu di emorroidi. In quessi casi, se l'emorroidi provoca assai fastidiu è sanguinamentu, pò esse necessariu avè una chirurgia per rimuovere l'emorroidi o diminuisce a so dimensione.
Scuprite ciò chì sò e tecniche di cirurgia emorroidi è vedi cumu si face.