Cume aduprà a toilette publica senza piglià malatie
Cuntenutu
- 1. Ùn site micca nantu à u bagnu
- 2. Aduprate un imbutu per piscià in piedi
- 3. Sciacquate cù u tappu chjosu
- 4. Ùn toccu nunda
- 5. Lavate e mani cun sapone liquidu
- 6. Sempre asciugate bè e mani
Per aduprà un bagnu senza piglià malatie hè impurtante di piglià qualchì precauzione simplice cum'è lavà solu cù u coperchio di u toilette chjusu o lavà bè e mani dopu.
Questa cura aiuta à prevene malatie gravi cum'è infezioni intestinali, infezioni urinarie o epatite A, per esempiu, soprattuttu in bagni publichi cum'è ristoranti, centri commerciali, palestre, discoteche, scole o università, chì sò aduprate da parechje persone diverse.
1. Ùn site micca nantu à u bagnu
L'ideale hè di ùn stà mancu à pusà nantu à u bagnu, postu chì hè cumunu ch'ellu abbia residui d'urina o di feci. Tuttavia, se a seduta hè inevitabile, bisogna prima pulisce a toilette cù carta igienica è alcolu in gel o gel disinfettante è ancu coprila cù carta igienica, per evità u cuntattu di a toilette cù e regioni intime di u corpu.
2. Aduprate un imbutu per piscià in piedi
Stu tippu di imbutu hè statu apposta sviluppatu per aiutà e donne à pisci in piedi, diminuendu u risicu di piglià malatie in una toilette publica. Cusì hè pussibule urinare senza avè bisognu di calà i pantaloni, alluntanendu si ancu di più da i bagni.
3. Sciacquate cù u tappu chjosu
Per lavà currettamente, u tappu di i toilette deve esse calatu prima di attivà u meccanisimu di lavaggiu, chì u lavaggiu face chì i microorganismi prisenti in l'urina o feci si sparghinu in l'aria è ponu esse inalati o inghjuttiti, aumentendu u risicu d'infezioni.
4. Ùn toccu nunda
E zone più contaminate da microorganismi in i bagni publichi sò a toilette è u so coperchio, u buttone à lavu è a maniglia di a porta, chì sò posti induve tutti toccanu mentre sò in bagnu è, dunque, hè cusì impurtante lavà e mani ogni volta chì aduprate bagni publichi.
5. Lavate e mani cun sapone liquidu
Pudete aduprà sapone di toilette publicu solu s'ellu hè liquidu, chì i saponi di barra accumulanu assai batteri nantu à a so superficia, raprisentendu un periculu per quelli chì si lavanu e mani.
6. Sempre asciugate bè e mani
U modu più igienicu per asciugà e mani hè aduprendu asciugamani di carta, chì u asciugamanu in tessutu accumula sporcizia è favurisce a proliferazione di microrganismi. Inoltre, e macchine per asciugà e mani, prisenti in parechji bagni publichi, ùn sò ancu e migliori opzioni perchè ponu sparghje particelle di terra, cumprese feci, per l'aria, imbruttendu e mani di novu.
Avè un pacchettu di tessuti in a vostra borsa pò esse una bona strategia da aduprà per asciugà e mani in i bagni publichi, in casu di mancanza di carta igienica o di carta per asciugà e mani.
Fighjate u video seguente è amparate à lavà bè e mani è a so impurtanza per prevene e malatie:
Dunque, se u bagnu hà boni cundizioni d'igiene è hè adupratu currettamente, u risicu di piglià malatie hè assai picculu. Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì quandu u sistema immunitariu hè debule, cume durante i trattamenti di u cancheru o a presenza di AIDS, u corpu hè più suscettibile à e malatie contagiose è una cura extra deve esse fatta in i lochi publichi.
Vede chì sintomi indicanu infezzione intestinali.