Tè per trattà l'infezzione di l'urinaria di manera naturale
Cuntenutu
- 1. Uberu
- 2. Idratatu
- 3. Capelli di granu
- 4. tarassaco
- 5. Bucho
- 6. Cavallu
- Precauzioni impurtanti quandu si usa i tè
L'usu di tè hè un bonu modu per cumplementà u trattamentu di l'infezioni di l'urinaria, postu chì ponu aumentà l'effettu di i medicinali prescritti, è ancu allevà i sintomi più rapidamente.
Tuttavia, i tè ùn devenu mai rimpiazzà i cunsiglii di u duttore, soprattuttu quandu si usanu antibiotici.
I te più aduprati in i casi d'infezzione urinaria includenu quelli chì anu azzione antimicrobiana, postu chì aiutanu à eliminà i microorganismi chì causanu l'infezzione, è ancu i diuretici, chì aumentanu a quantità di urina prodotta, permettendu di pulisce e vie urinarie. Alcuni esempi boni pruvati sò:
1. Uberu
E foglie di sta pianta sò state aduprate dapoi parechji anni per alleviare è curà i sintomi di l'infezzione di e vie urinarie è, secondu parechji studii, i so effetti sò relativi à a presenza di una sustanza, cunnisciuta cum'è arbutin, chì hà una forte azzione antimicrobica è , dunque, pò eliminà i batteri, virus è funghi rispunsevuli di a maiò parte di i casi d'infezzione di e vie urinarie.
Inoltre, l'erba di l'orsu hà ancu un'azione diuretica, chì aiuta à eliminà più urine durante u ghjornu, mantenendu e vie urinarie più pulite è libere di microorganismi.
Ingredienti
- 3 g di foglie secche di bearberry;
- 200 ml d'acqua fredda.
Modu di preparazione
Aghjunghjite e foglie à l'acqua è lasciate stà per 12 à 14 ore, in un contenitore cupertu è prutettu da a luce. Poi filtrà u mischju è beie finu à 4 tazze à ghjornu. L'ingredienti presentati servenu di solitu per preparà una tazza di tè, allora se vulete, duvete aumentà e quantità, per fà abbastanza per 1 ghjornu.
Testa: u bearberry pò causà alcuni casi di intossicazione è, dunque, deve esse cunsumatu cù moderazione, è si consiglia di fà u trattamentu solu durante e crisi di i sintomi è per un massimu di 7 ghjorni. Se si presentanu sintomi cum'è nausea o vomitu, hè impurtante di smette di manghjà u bearberry.
2. Idratatu
Hydraste hè un'altra pianta scientificamente pruvata chì pò aiutà à trattà i casi d'infezioni di l'urinaria, postu chì hè ricca in sostanze cum'è hydrastine è berberina, chì anu un'azione antimicrobica è antiinfiammatoria, in più di alcuni studii chì indicanu chì a berberina pò finchè impedisce à alcune batterie, in particulare E. coli, di pudè attaccà à i muri di u sistema urinariu, essendu più facilmente eliminati.
Ingredienti
- 1 cucchiaina di polvere di radice hydraste;
- 250 mL d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone l'ingredienti in una tazza per 10 à 15 minuti è move. Poi filtrà, lascia calà è cunsumà 2 à 3 volte à ghjornu.
A polvere di hydraste per fà u tè pò esse difficiule da truvà è, dunque, sta pianta pò esse aduprata ancu in forma di estrattu di radice liquida, ingerendu ¼ cucchiainu à ghjornu, o secondu istruzzioni d'embiu. Un'altra forma di cunsumu hè l'usu di capsule, è in questi casi, si consiglia di cunsumà 450 mg 2 à 3 volte à ghjornu.
3. Capelli di granu
U tè di capelli di mais hè un altru di i rimedi casalinghi più cumunimenti usati per trattà i prublemi di u sistema urinariu, cumprese l'infezzione di e vie urinarie. Dopu qualchì studiu, hè statu trovu chì stu tè hà una bona concentrazione di tannini, terpenoidi è alcaloidi, chì li danu boni pruprietà antimicrobiche.
Inoltre, u tè di capelli di granu hè ancu un diureticu, chì facilita l'eliminazione di microorganismi da u sistema urinariu.
Ingredienti
- 1 manata di peli di granu seccu;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite i capelli di granu inseme cù l'acqua in una tazza è aspettate da 5 à 10 minuti. Poi filtrà, lasciate scaldà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
4. tarassaco
U dente di leone hè una pianta cù un'eccellente azzione diuretica chì aiuta à aumentà a quantità di urina, permettendu di eliminà più rapidamente i batteri chì causanu l'infezzione urinaria.
Ingredienti
- 15 g di foglie è radiche di tarassaco;
- 250 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite u dente di leone cù l'acqua bullente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
5. Bucho
E foglie di tripa anu attività diuretica è antimicrobiana chì parenu aiutà à luttà contr'à i microorganismi chì causanu l'infezzione di e vie urinarie, in più di aumentà a quantità di urina.
Dopu qualchì studiu, ste pruprietà di a pianta sò state attribuite à u so oliu essenziale, chì hè pruduttu principalmente in e foglie. Questu hè perchè, l'oliu hè capace di esse assurbutu in u stomacu è dopu hè liberatu in i reni, induve si unisce à l'urina è prumove una "pulizia" interna di e vie urinarie.
Ingredienti
- 1 à 2 cucchiaini di foglie di trippa secca;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone e foglie in l'acqua bullente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà, lascia calà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
6. Cavallu
A coda di cavallu hè unu di i diuretici naturali più cunnisciuti in u mondu è, per questa ragione, pò esse un bonu alliatu in u trattamentu di l'infezioni di l'urinaria, postu chì facilita l'eliminazione di i microorganismi rispunsevuli di l'infezzione. D'appressu à l'inchieste fatte, st'azzione di coda di cavallu hè in leia cù a presenza di una sustanza diuretica impurtante, l'equisetonina.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di sgombro;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti in una tazza è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà, lascia calà è beie sin'à 3 tazze à ghjornu.
Postu chì hè un forte diureticu, chì elimina parechji tippi di minerali impurtanti, u sgombro ùn deve esse adupratu per più di 7 ghjorni.
Precauzioni impurtanti quandu si usa i tè
L'usu di tè o di qualsiasi altru pruduttu naturale per trattà i prublemi di salute deve sempre esse guidatu da un duttore o da un prufessiunale sanitariu specializatu in l'usu di e piante medicinali. Questu hè perchè i dosaggi necessitanu esse ben adattati à fattori cum'è l'età di a persona, u pesu è a storia di a salute.
Inoltre, e donne in gravidanza, e donne chì allattanu è i zitelli di menu di 3 anni anu da evità di aduprà ogni tippu di tè senza a cunniscenza di l'ostetricu o di u pediatra.
Siccomu a maiò parte di i tè indicati anu un'azione diuretica, hè ancu assai impurtante chì u so usu ùn sia micca fattu per periodi assai prolungati, di solitu più lunghi di 7 ghjorni, chì pò esse un sbilanciu di minerali impurtanti in u corpu.
In più di l'usu di i tè, ci sò ancu qualchi cambiamenti chì ponu esse fatti in a dieta per assicurà u successu di u trattamentu. Vede più cunsiglii da u nostru nutrizziunistu: