5 Yoga Posa Pudete Fà da u vostru Couch in Ghjorni Painful
Cuntenutu
- I vantaghji di u yoga per e persone cun RA
- 1. Pò cambià cumu trattate u dolore
- 2. Pò aiutà à riduce l'infiammazione
- 3. Migliora a flessibilità è a gamma di muvimentu in e articulazioni
- 4. Hè accessibile
- Cunsiglii per principianti per facilità in yoga
- Ben Pruvatu: Yoga Gentile
- Cuminciate quandu ùn avete micca avè un flare attivu
- Fate una dumanda per truvà u prufessore o a classa ghjusta
- Parlate à l'instructore
- Parlate prima cù u vostru duttore
- Arricurdatevi: Fate solu ciò chì pudete
- 5 pose dolci da pruvà
- 1. Yoga di manu
- 2. Yoga di pede
- 3. Torsione pusata
- 4. Spalla è collu sucietà
- 5. Cane mudificatu di punta à u bassu
E persone cun artrite reumatoide (RA) cercanu spessu novi modi per riduce u dolore è mantene e so articulazioni mobili.
Entra: Yoga.
U yoga hè statu per aiutà cù vari tipi di dolore cronicu. Dunque, hè logicu chì e persone cun RA pudessinu guardà à a pratica cum'è un strumentu potenziale per trattà i flares è i dolori d'ogni ghjornu.
I vantaghji di u yoga per e persone cun RA
chì u yoga hè un ottimu modu per aiutà e persone cun artrite à aumentà sicuramente a so attività fisica è migliurà a salute mentale è fisica. Eccu perchè funziona, secondu maestri di yoga esperti è duttori chì trattanu e persone cun RA:
1. Pò cambià cumu trattate u dolore
"U più grande benefiziu di praticà u yoga mentre vive cù RA hè cumu cambia u dolore", dice Christa Fairbrother, prufessore di yoga specializata in u travagliu cù e persone cù artrite, chì stà cun RA stessa. "Riduce e vostre percezioni di u dolore è migliora a vostra capacità di trattà cù u vostru dolore".
2. Pò aiutà à riduce l'infiammazione
Praticà u yoga hè statu dimustratu per aiutà à riduce u stress è e so manifestazioni fisiche - {textend} dulore aggravatu o una recidiva.
"A diminuzione di i sentimenti stressanti è di e reazioni emotive à u stress abbassa i livelli di cortisol, u principale ormone di u stress umanu", spiega Carrie Janiski, DO, prufessore di yoga è direttore di medicina sportiva è musculoskeletica in a Clinica Medica Romeo in Turlock, CA. "Questu hà un impattu pusitivu annantu à i livelli di infiammazione in tuttu u corpu, cumprese l'articuli chì sò affettati da RA".
3. Migliora a flessibilità è a gamma di muvimentu in e articulazioni
"I pazienti cun RA ponu luttà cù una diminuzione di a gamma cumuna di muvimentu, articulazioni gonfie è dolorose, rigidità significativa di a prima mattina, è difficoltà à fà attività di tutti i ghjorni cù e so mani", spiega Janiski.
"U yoga pò aiutà cù i sintomi da RA, perchè aiuta à cumbattà alcuni di sti prublemi è priservà a funzione attuale".
4. Hè accessibile
Benchì puderete associà u yoga cù immagini di pose chì sfidanu a gravità, ùn avete micca bisognu di fà quelli per uttene i benefici di a pratica.
"U yoga ùn hè micca solu di fà asana fisica, cunnisciuta ancu cum'è posture", afferma Stacey Pierce-Talsma, DO, presidente di u dipartimentu di medicina manipulativa osteopatica di l'Università Touro in California College of Osteopathic Medicine."U yoga hè solu respiru cù u muvimentu è a cuscenza", dice u duttore Pierce-Talsma. "Questu puderia sembrà accessibile cum'è stà comodamente in una sedia, appughjendu e mani nantu à l'abdomen, è osservendu a vostra respirazione."
Cunsiglii per principianti per facilità in yoga
Ben Pruvatu: Yoga Gentile
E persone cun prublemi di mobilità sò qualchì volta impauriti per piglià una nova attività fisica. Eccu ciò chì l'esperti anu da dì nantu à cumu cumincià comodamente:
Cuminciate quandu ùn avete micca avè un flare attivu
"Una cosa nova hè sempre più faciule da affruntà quandu avete menu nant'à u vostru piattu", sottolinea Fairbrother.
Ùn avete micca necessariamente bisognu di sentite u megliu chì avete mai avutu per principià - {textend} ma hè una bona idea d'aspittà finu à chì vi sentite almenu bè prima di pruvà yoga per a prima volta.
Fate una dumanda per truvà u prufessore o a classa ghjusta
"Se appartene à u vostru gruppu di supportu per l'artrite locale, dumandate se vanu à una classa di yoga è chì avissiru cunsigliatu", suggerisce Fairbrother. "Se avete un amicu o un membru di a famiglia chì tratta di una malattia cronica, dumandate li. Vulete truvà un prufessore di yoga o un terapeuta di yoga chì sia cunfortu è cumpetente in u travagliu cù persone di una varietà di capacità ".
Se ùn pudete micca truvà à qualcunu dumandendu intornu, pruvate risorse internet cum'è a Rete di Yoga Accessibile o Yoga per l'Artrite per circà un maestru in a vostra zona.
Parlate à l'instructore
"Prima di andà in classe, toccu a basa cù l'instructore è spiega i vostri bisogni", raccomanda Fairbrother. "Vi faranu sapè se a so classe hè adatta per voi o fà suggerimenti per qualcosa di diversu."
Parlate prima cù u vostru duttore
"Se avete RA, assicuratevi di parlà cù u vostru duttore prima di inizià una pratica di yoga", dice u duttore Janiski."Puderanu [esse] capaci di fà raccomandazioni nantu à i muvimenti chì duvete o ùn duvete micca fà".
Arricurdatevi: Fate solu ciò chì pudete
"State sempre à sente u vostru corpu - {textend} chì ghjè u vostru più grande maestru", dice u duttore Janiski. «Ùn circate micca di spinghje troppu forte. Hè cusì chì a ghjente si ferisce in u yoga ".
Fairbrother accunsente, nutendu chì "ci sò parechje posture, meditazioni è pratiche di respirazione in u yoga, allora sceglite quelle chì ùn empieghjanu micca a vostra RA. U yoga hè sforzu è se i vostri musculi sò un pocu dolorosi u ghjornu dopu, va bè. Sè vo site malatu più di 24 ore dopu, l'avete overdidutu è duverebbe reculà a prossima volta ".
Ùn duverebbe micca sente u dulore articularu da u yoga, aghjusta. Allora se fate, chì puderia ancu esse un segnu chì vi spinghjite troppu forte.
5 pose dolci da pruvà
Se vi sentite à u latu, pudete ancu principià cù qualchì posa di yoga assai dolce in casa. Eccu cinque di e pose preferite di Packard è Fairbrother da pruvà, ancu quandu ùn vi sentite micca u megliu.
1. Yoga di manu
- Cuminciate fendu pugni cù e vostre mani, è dopu allargate tutte e dite diritte in u stessu tempu.
- A transizione in u strettu è u sbloccamentu di un ditu à a volta, cusì a vostra manu face un muvimentu d'onda mentre si apre è si chjude.
- Cuntinuà aprendu è chjudendu e mani mentre cuminciate à circundà i vostri polsi. Pudete apre è chjude e mani è circundà i polsi in e duie direzzioni? Pruvate vi!
- Mantene u muvimentu in anda, ma avà aprite i vostri bracci à u latu per pudè arricà e braccia finu à e spalle.
Fate ciò chì si sente bè. "Questu hè assai un ballu interpretativu di u bracciu, è ùn ci hè un modu ghjustu o sbagliu per fà", dice Fairbrother.
2. Yoga di pede
- Mentre site à pusà nantu à una sedia, cuminciate à sculaccià i vostri pedi in avanti è in daretu, cullendu nantu à i pedi è torna nantu à i tacchi.
- Quandu ritruvate nantu à i vostri tacchi, tenite per un conte di 3 è poi rock dinò.
- Dopu, arricciate i vostri dita in una à a volta, cum'è chì pruvate à coglie qualcosa da u pianu, poi liberate.
- Questu ùn deve micca fà i vostri pedi crampi, allora sì hè, ritirate un pocu.
3. Torsione pusata
- Pusà comodamente, allungate attraversu a corona di a testa, finu à u tettu.
- Pigliate una manu daretu à voi è l'altra manu à u ghjinochju oppostu.
- Inspirate, è cù una espirazione, impegnate u vostru ventre mentre girate versu a manu daretu à voi.
- Stà quì per un fiatu. Cù a vostra prossima espirazione, vultate à u centru.
- Repetite da l'altra parte.
4. Spalla è collu sucietà
- Mentri pusatu, inhale è allungate per a corona di a testa.
- Mettite un pocu u mingu versu a vostra gola. Exhale è fighjate ogni quantità nantu à a spalla destra (ciò chì hè comodu).
- Inspirate torna à u centru, poi espirate è fighjate nantu à a spalla manca.
- Inhale torna à u centru. Dopu, espirate è lasciate l'arechja diritta versu a spalla destra.
- Inhale torna in centru, espirate, è lasciate l'arechja manca versu a spalla manca.
5. Cane mudificatu di punta à u bassu
- Pone e mani nantu à una sedia o un tavulinu chì hè à l'altura di a cintura o più bassu.
- Fate un passu in daretu per chì i vostri bracci sò allargati è i vostri fianchi sò sopra e vostre caviglie.
- Se vi sentite abbastanza bè, pudete esplorà sta pusizione impegnendu u vostru ventre, pressendu in e palle di i vostri piedi, mentre ghjunghjite attraversu i tacchi.
- Sì piacevule, pressate e mani in a sedia o a tavula per impegnà i musculi intornu à e scapole.
- Stà quì è respira. Attenti à u modu chì u vostru fiatu si sente in questa pusizione.