Manghjà Pianu Aiuta à Perde U Pesu?
Cuntenutu
- Manghjà troppu prestu pò causà un ingrossu di pesu
- Manghjà pianu pianu vi aiuta à manghjà menu
- Mangiare pianu pò aumentà ormoni di pienezza
- Manghjà pianu pò diminuisce a caloria
- Mangiare lentamente prumove una masticazione approfondita
- Altri vantaghji di manghjà pianu
- Cumu rallentà è perde pesu
- U fondu
Parechje persone manghjanu u so cibu rapidamente è senza cura.
Questu pò conduce à l'aumento di pesu è à altri prublemi di salute.
Mangiare pianu pò esse un approcciu assai più intelligente, perchè puderia furnisce una serie di vantaghji.
Questu articulu esplora i benefici di manghjà pianu.
Manghjà troppu prestu pò causà un ingrossu di pesu
E persone chì manghjanu prestu tendenu à pisà di più cà quelli chì ùn ne facenu micca (,,,,).
In fattu, i fast food sò finu à u 115% più prubabile chì i manghjatori più lenti di esse obesi ().
Anu ancu tendenu à ingrassà cù u tempu, chì pò esse in parte per via di manghjà troppu prestu.
In un studiu in più di 4.000 adulti di mezza età, quelli chì dicenu manghjà assai prestu tendenu à esse più pesanti è avianu guadagnatu u più pesu di u corpu dapoi l'età di 20 anni ().
Un altru studiu hà studiatu u cambiamentu di pesu in 529 omi annantu à 8 anni. Quelli chì anu dichjaratu di esse fast food anu guadagnatu più di duie volte di più pesu chè i self-described mangiatori lenti o à ritmu mediu ().
Riassuntu
I studii mostranu chì e persone chì manghjanu rapidamente tendenu à esse più pesanti è guadagnanu più pesu cù u tempu, paragunatu cù i manghjatori più lenti.
Manghjà pianu pianu vi aiuta à manghjà menu
U vostru appetitu è l'assunzione di calorie sò largamente cuntrullati da ormoni.
Dopu un pastu, u vostru intestinu suprime un ormone chjamatu ghrelin, chì controlla a fame, puru liberendu ormoni di pienezza ().
Quessi ormoni dicenu à u vostru cervellu chì avete manghjatu, riducendu l'appetitu, fendu vi sentu pienu, è aiutendu à smette di manghjà.
Stu prucessu dura circa 20 minuti, dunque u rallentamentu dà à u vostru cervellu u tempu necessariu per riceve questi segnali.
Mangiare pianu pò aumentà ormoni di pienezza
Manghjà troppu prestu spessu porta à manghjà troppu, chì u vostru cervellu ùn hà micca abbastanza tempu per riceve segnali di pienezza.
Inoltre, manghjà pianu pianu hè statu dimustratu per diminuisce a quantità di alimentu cunsumatu durante u pastu per via di una crescita di ormoni di pienezza (,,).
In un studiu, 17 persone sane cù un pesu nurmale anu manghjatu 10,5 once (300 grammi) di ghjacciu in 2 occasioni. Durante u primu, anu à u ghjacciu in 5 minuti, ma durante u secondu, anu pigliatu 30 minuti ().
A so pienezza riportata è i livelli di ormoni di pienezza aumentanu significativamente di più dopu avè manghjatu u ghjacciu pianu.
In un studiu di seguitu, sta volta in e persone cun diabete, oltre à u sovrappesu o l'obesità, u rallentamentu ùn hà micca aumentatu l'ormoni di pienezza. Tuttavia, hà aumentatu significativamente i tassi di pienezza ().
Altre ricerche mostranu chì i ghjovani cun obesità sperimentanu livelli più alti di ormoni di pienezza quandu manghjanu pianu (,).
Manghjà pianu pò diminuisce a caloria
In un studiu, e persone cun pesu normale o in sovrappesu anu manghjatu à passi diversi. I dui gruppi anu manghjatu menu calorie durante u pastu u più lentu, ancu se a differenza era solu statisticamente significativa in u gruppu di pesu nurmale ().
Tutti i participanti si sò ancu sentiti più pieni per più tempu dopu avè manghjatu più pianu, segnalendu menu fame 60 minuti dopu à u pastu lentu chè dopu à u fast.
Questa riduzione spontanea di l'assunzione di calorie deve cunduce à a perdita di pesu cù u tempu.
RiassuntuManghjà pianu pianu aumenta i livelli di ormoni intestinali rispunsevuli di sentesi pieni, chì ponu aiutà à riduce l'assunzione di calorie.
Mangiare lentamente prumove una masticazione approfondita
Per manghjà pianu, avete bisognu à masticà bè i vostri cibi prima di ingolle.
Questu pò aiutà à riduce l'assunzione di calorie è perde pesu.
In fatti, parechji studii anu trovu chì e persone chì anu prublemi di pesu tendenu à masticà u so cibu menu chè e persone cun pesu normale ne facenu (,).
In un studiu, i circadori anu dumandatu à 45 persone di manghjà pizza finu à pienu mentre masticavanu à tassi diversi - nurmale, 1,5 volte più di u normale, è duie volte u tassu normale ().
L'assunzione media di calorie hè diminuita di 9,5% quandu a ghjente masticava 1,5 volte di più di u normale è guasi 15% quandu masticavanu duie volte più cà di solitu.
Un altru picculu studiu hà nutatu chì l'assunzione di calorie diminuì è i livelli di ormoni di pienezza aumentavanu quandu u numeru di masticazioni per morsu aumentava da 15 à 40 ().
Tuttavia, ci pò esse un limite per quanta masticazione pudete fà è ancu gode di un pastu.Un studiu hà trovu chì masticà ogni morsu per 30 secondi hà riduttu a merendella più tardi - ma ancu hà riduttu significativamente u piacè di manghjà ().
RiassuntuMasticà l'alimentu rallenta accuratamente u ritimu di manghjà è riduce u numeru di calorie chì pigliate, chì pò purtà à a perdita di pesu.
Altri vantaghji di manghjà pianu
Mangiare pianu pò ancu migliorà a vostra salute è a qualità di vita in altri modi, cumprendu:
- aumentendu u vostru piacè di manghjà
- migliurà a vostra digestione
- aiutendu à assorbe megliu i nutrienti
- fendu vi senta più tranquillu è più in cuntrollu
- riducendu i vostri livelli di stress
Ci sò parechje altre ragioni per manghjà più pianu, cumprese una digestione migliorata è un stress riduttu.
Cumu rallentà è perde pesu
Eccu alcuni consiglii per aiutà à cumincià à manghjà più pianu:
- Evite a fame estrema. Hè difficiule di manghjà pianu pianu quandu avete assai fame. Per prevene a fame estrema, tenite qualchi stuzzichini sani à a manu.
- Masticà di più. Conta quante volte si masticheghja di solitu un muccuni di cibu, dopu radduppiate quella quantità. Puderete esse sorpresi di quantu manghjate di solitu.
- Pone i vostri utensili. Mettendu a forchetta trà i muzziconi di cibu vi aiuterà à manghjà più pianu è à gustà ogni morsu.
- Manghjate cibi chì anu bisognu à masticà. Focus nantu à l'alimenti fibrui chì necessitanu assai masticazione, cum'è ligumi, frutti è noci. A fibra pò ancu prumove a perdita di pesu.
- Bei acqua. Assicuratevi di beie assai acqua o altre bevande zero calorie cù i vostri pasti.
- Aduprate un cronometru. Piazzate u vostru cronometru di cucina per 20 minuti è fate u vostru megliu per ùn finisce micca prima chì u buzzer spegne. Scopu di un ritmu lentu è cunsistenti durante tuttu u pranzu.
- Spegni i vostri schermi. Pruvate à evità dispositivi elettronichi, cume a televisione è i telefoni intelligenti, mentre manghjate.
- Piglia fiatu prufondu. Se cuminciate à manghjà troppu prestu, fate un pocu di respiru prufondu. Questu vi aiuterà à rifocusà è à ritruvà nantu à a pista.
- Praticate manghjà in mente. E tecniche di manghjà attenti vi aiutanu à fà più attenzione à ciò chì manghjate è à piglià u cuntrollu di e vostre brame.
- Esse pazienti. U cambiamentu richiede u tempu, chì ci vole circa 66 ghjorni per un novu comportamentu per diventà un abitudine (19).
Cù a pratica è uni pochi di tecniche pruvate è vere, manghjà pianu diventerà più faciule è più durevule.
U fondu
Manghjà troppu prestu pò purtà à un ingrossu di pesu è à una diminuzione di u piacè di l'alimentu.
Tuttavia, rallentà pò aumentà a pienezza è prumove a perdita di pesu. Offre ancu altri benefici per a salute.
Se minimizate u vostru tempu di screnu, masticate di più, è focalizatevi nantu à alimenti ricchi di fibre, sarete bè in traccia di manghjà più lente.