Emily Skye ammette chì i so allenamenti di gravidanza ùn sò micca andati cum'è previstu
Cuntenutu
Settimana à settimana, a stagrammer fit Emily Skye hà spartutu in dettaglio a so sperienza di gravidanza. Ella ammette chì abbraccia totalmente l'aumentu di pesu di gravidenza è a cellulite, suscita critiche ch'ella avia ricevutu per eserciziu mentre era incinta, è discute a so filosofia di fitness prenatale rinfrescante. Avà à 37 settimane di gravidanza, l'intrenore australianu si apre nantu à cumu si sente per a so forma di gravidanza chì ùn va micca esattamente cum'è sperava.
"U mo gravidenza ùn hè micca veramente andatu à pianificà in quantu à a mo fitness", hà dettu in Instagram. "Pensu chì puderaghju seguità cù u mo eserciziu finu à a fine di a mo gravidenza, ma chì ùn hè micca accadutu haha! A causa di un prublema di spalle à longu andà (aghju parlatu prima) è sciatica, ùn aghju micca. aghju pussutu esercità per l'ultimi 2 mesi chì eru troppu scomodu è cuminciava à rende a mo schiena è a sciatica peghju. Aghju fattu a scelta di ascultà u mo corpu è piantà ".
Cù tante mamme di sei pacchetti là-bas (chì, ehi puntelli per voi, signore!), Hè più cà un pocu rinfrescante per vede qualcunu - chì hà fattu una carriera per stà in forma è aspettendu u so megliu - esse cusì sinceru per esse. cusì, bè, umanu. L'aspettative sò abbastanza alte per e mamme, in particulare e mamme per a prima volta cum'è Skye. Qualchissia chì ammirate chì hè cusì cruda è vera hè u tipu d'attitudine chì e donne anu bisognu di vede più spessu.
U post hà guadagnatu millaie di cumenti sinceri di apprezzazione è incuragimentu. "Amate questu Em!!! vi pare AMAZING, ogni pezzu è pezzu di voi !!!" hà scrittu u so cumpagnu di furmatore Anna Victoria, chì hà ancu spartutu penseri nantu à l'apprendimentu di abbracciare l'aumento di pesu.
In verità, Skye ammette chì avè da saltà l'eserciziu sanu ùn era micca faciule per ella, ma hà eventualmente ghjuntu à patti cun ella. "A vita hè luntana da esse perfetta è ùn và micca sempre à pianificà è hè per quessa chì pensu chì hè cusì impurtante di fighjà nantu à e cose belle di a vostra vita", hà scrittu.