Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Chumbinho: cumu u velenu agisce in u corpu (è chì fà) - Salute
Chumbinho: cumu u velenu agisce in u corpu (è chì fà) - Salute

Cuntenutu

U Pellet hè una sustanza granulata grisgia scura chì cuntene aldicarbiu è altri insetticidi. U pellet ùn hà nè odore nè gustu è hè dunque spessu adupratu cum'è velenu per tumbà i topi. Ancu se pò esse cumpratu illegalmente, u so usu hè pruibitu in Brasile è in altri paesi, perchè ùn hè micca sicuru cum'è rodenticidiu è hà grandi pussibilità d'avvelenà e persone.

Quandu una persona ingesta accidentalmente pellet, a sustanza inibisce un enzima assai impurtante in u sistema nervosu chì hè essenziale per a vita è hè cunnisciutu cum'è "acetilcolinesterasi". Per questa ragione, e persone cun avvelenamentu in pellet sperimentanu di solitu sintomi cume vertigini, vomitu, sudazione eccessiva, tremori è sangu. S'ellu accade, duvete chjamà SAMU, attraversu u numeru 192, spiegendu induve site è cumu hè a persona chì hà toccu o ingeritu a sostanza.

Se a vittima ùn respira o se u so core ùn batte micca, un massaggio cardiacu deve esse effettuatu per mantene l'ossigenazione di u sangue è di u cervellu per salvà a so vita. Hè impurtante di ricurdà chì a rianimazione bocca à bocca ùn deve esse effettuata, postu chì se l'avvelenamentu hè avvenutu per ingestione, ci hè u risicu chì a persona chì furnisce l'assistenza sia ancu intossicata. Verificate cumu fà un massaggio cardiacu currettamente.


Quandu suspettate avvelenamentu

I segni è sintomi di avvelenamentu in pellet piglianu circa 1 ora per manifestassi, ma hè pussibule suspettà u cuntattu o l'ingestione di pellet quandu segni cum'è:

  • Esistenza di residui di pellet in mani o bocca di a persona;
  • U soffiu sfarente di u solitu;
  • Vumitu o diarrea, chì pò cuntene sangue;
  • Labbri pallidi o purpuricci;
  • Arsu in bocca, gola o stomacu;
  • Somnolenza;
  • Mal di testa;
  • Malaise;
  • Aumentata salivazione è sudore;
  • Dilatazione pupulare;
  • Pelliccia freta è pallida;
  • Cunfusione mentale, chì si manifesta per esempiu quandu a persona hè incapace di dì ciò chì facia;
  • Allucinazioni è ingannamenti, cum'è sente voci o pensà chì parlate cun qualcunu;
  • Difficultà à respirà;
  • Aumenta a voglia di urinà o urina assente;
  • Cunvulsioni;
  • Sangue in l'urina o feci;
  • Paralisi di una parte di u corpu o incapacità cumpleta di movesi;
  • Cù u.

In casu di suspettatu di avvelenamentu, a vittima deve esse purtata à l'uspidale u più prestu pussibule è chjamata à a Linea diretta di Intossicazione: 0800-722-600.


Cosa da fà in casu di avvelenamentu cù pellet

In casu di suspettu o ingestione di pellet, hè cunsigliatu di chjamà SAMU subitu, cumpunendu 192, per chiede aiutu o portà immediatamente a vittima in ospedale.

Se a persona ùn risponde micca o respira

Quandu si osserva chì a persona ùn risponde nè respira, hè un segnu chì entra in arrestu cardiopulmonare, chì pò purtà à a morte in pochi minuti.

In queste situazioni, hè cunsigliatu di chjamà aiutu medicu è di inizià un massaggio cardiacu, chì deve esse fattu cum'è seguitu:

  1. Posa a persona nantu à e so spalle nantu à una superficia dura, cum'è u pianu o una tavula;
  2. Pone e mani nantu à u pettu di a vittima, cù e palme rivolte in ghjò è e dite intrecciate, à u puntu mediu di a linea trà i capezzoli, cum'è mostratu in l'immagine;
  3. Spinghje e to mani forte contr'à u to pettu (cumpressione), aduprendu u pesu di u corpu stessu è mantenendu i bracci dritti, cuntendu almenu 2 spinte per secondu. U massaggio deve esse mantenutu finu à l'arrivu di u serviziu di a squadra medica è hè impurtante di permette à u torace di ritornà à a so posizione normale trà ogni compressione.

A vittima ùn pò micca svegliarsi ancu quandu ellu riceve u massaggio cardiacu currettamente, tuttavia, ùn si deve rinunzià finu à quandu l'ambulanza o u dipartimentu di u focu ghjunghjenu per pruvà à salvà a vita di a vittima.


À l'uspidale, se l'avvelenamentu in pellet hè cunfirmatu, a squadra medica serà capace di fà una lavata gastrica, aduprà u siero per eliminà u velenu da u corpu più rapidamente, è rimedi contr'à l'emorragie, crisi è carbone attivatu per impedisce l'assorbimentu di sostanze tossiche chì sò sempre presenti in u stomacu.

Fighjate u video seguente è capite cumu eseguisce currettamente u massaggio cardiacu:

Chì ùn fà micca

In casu di suspettatu di avvelenamentu cù pellet, ùn hè micca cunsigliatu d'offre acqua, suchju o qualsiasi liquidu o cibu per a persona da ingerire. Inoltre, ùn si deve micca pruvà à induce u vomitu mettendu un ditu nantu à a gola di a vittima.

Per a vostra prutezzione, duvete ancu evità di dà à a vittima respirazione bocca à bocca, chì pò causà intossicazione in quelli chì facenu u salvamentu.

Sovieticu

L'oliu di coccu pò aiutà à perde u pesu?

L'oliu di coccu pò aiutà à perde u pesu?

Da mantene a to pelle dolce è dolce à abba à i livelli di zuccheru in angue, l'oliu di coccu hè a uciatu à numero e rivendicazioni di alute. A perdita di pe u hè ancu...
Cumu Fatfobia m'hà impeditu di uttene aiutu per u mo disordine alimentariu

Cumu Fatfobia m'hà impeditu di uttene aiutu per u mo disordine alimentariu

A di criminazione in u i tema anitariu ignificava chì aghju luttatu per uttene aiutu.Cumu vedemu chì u mondu forma quale ceglimu di e e - {textend} è di parte perienze cunvincibili p...