Erenumab: quandu hè indicatu è cumu aduprà per a migraña
![Erenumab: quandu hè indicatu è cumu aduprà per a migraña - Salute Erenumab: quandu hè indicatu è cumu aduprà per a migraña - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/erenumabe-quando-indicado-e-como-usar-para-enxaqueca.webp)
Cuntenutu
Erenumab hè una sostanza attiva innovativa, prodotta in forma di iniezione, creata per prevene è riduce l'intensità di u dolore di i migrani in e persone cù 4 o più episodi à u mese. Questa droga hè u primu è unicu anticorpu monoclonale cuncepitu specificamente per a prevenzione di a migraña è hè cummercializatu sottu u nome Pasurta.
L'emigrania hè carattarizata da una cefalea intensa è pulsante chì pò influenzà solu una parte, è pò esse accumpagnata da altri sintomi cum'è nausea, vomitu, vertigini, sensibilità à a luce, dolore à u collu è difficultà à cuncentrazione. Amparate più nantu à i sintomi di a migraña.
Erenumab permette una riduzzione à a mità di u numeru di migraine è ancu a durata di l'episodi di dolore, cù dosi di 70 mg è 140 mg.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/erenumabe-quando-indicado-e-como-usar-para-enxaqueca.webp)
Cumu funziona erenumab
Erenumab hè un anticorpu monoclonale umanu chì agisce bloccendu u recettore peptidicu in relazione cù u genu calcitonina, chì hè un cumpostu chimicu presente in u cervellu è chì hè implicatu in l'attivazione di a migraña è a durata di u dolore.
U peptide in relazione cù u genu di calcitonina si crede chì ghjoca un rolu chjave in a fisiopatologia di a migraña, cù u ligame cù i so recettori implicati in a trasmissione di u dolore da a migraña. In i persone cù migraña, i livelli di questu peptide aumentanu à u principiu di l'episodiu, tornendu à a normalità dopu u sollievu di u dolore, cù a terapia cù droghe aduprate per trattà a migraña, o quandu l'attaccu cede.
Cusì, erenumab ùn pò micca solu riduce l'episodi di migraine, ma pò ancu riduce a presa di medicazione attualmente aduprata per trattà a migraña, chì anu parechji effetti secondari.
Cumu aduprà
Pasurta deve esse iniettatu sottu à a pelle cù una siringa o una penna preriempita, chì pò esse amministrata da a persona dopu avè ricevutu una furmazione adatta.
A dosa raccomandata hè di 70 mg ogni 4 settimane, in una sola iniezione. In certi casi, pò esse necessariu amministrà una dosa di 140 mg ogni 4 settimane.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù erenumab sò reazzioni à u situ di iniezione, stinzia, spasmi musculari è prurite.
Quale ùn deve micca aduprà
Pasurta hè contraindicatu per e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunenti prisenti in a formula è ùn hè micca cunsigliatu per e donne incinte o donne chì allattanu.