Cosa da fà per stimulà l'ovulazione
Cuntenutu
L'ovulazione currisponde à u mumentu quandu l'ovu hè liberatu da l'ovariu è diventa maturu, permettendu a fecundazione da u sperma è cusì iniziendu a gravidanza. Amparate tuttu nantu à l'ovulazione.
Sapere cumu stimulà l'ovulazione hè impurtante per quelli chì vogliono rimanere incinte è ùn pò micca per via di l'ovulazione irregulare o mancanza di questu è di u sindrome di l'ovariu polististicu, per esempiu. Vede chì sò i rimedii casani per l'ovariu polististicu.
Cume stimulà l'ovulazione naturale
Una di l'opzioni naturali per stimulà l'ovulazione hè di aumentà u cunsumu di ignami, chì ponu esse cunsumati in carne stufata, zuppe è tè, l'ultima essendu a forma chì migliora di più e pruprietà di l'alimentu.
Per stimulà l'ovulazione naturalmente, u cunsumu di igname pò esse aumentatu. L'ignami ponu esse manghjati cotti in carne stufata o in zuppe. Ma, per arricchisce u so effettu, hè cunsigliatu di piglià ancu tè da a corteccia di igname.
Tè Yam
L'igname hà una fitoormona chjamata diosgenina, chì in u corpu si trasforma in DHEA è stimula a liberazione di più di 1 ovu da l'ovari, aumentendu cusì e probabilità di gravidanza. Ma, in più, hè necessariu seguità una bona dieta è praticà attività fisica regolarmente.
Ancu s'ellu ùn sò micca publicazioni scientifichi chì dimustranu chì l'igname hè direttamente ligata à a fertilità, questu sughjettu hè statu studiatu da innumerevoli scienziati, postu chì hè digià statu osservatu chì, quandu manghjanu più ignami, e donne diventanu più fertili.
Ingredienti
- corteccia di 1 igname
- 1 vetru d'acqua
Modu di preparazione
Pone a corteccia di igname in una padedda d'acqua è fate bollire per 5 minuti. Coperta a padedda, lasciate rinfriscà, stende è beie dopu. Hè cunsigliatu di beie u tè à stomacu vacu finu à cumincià à ovulà. Per sapè quandu ovulate hè cunsigliatu di fà un test di ovulazione. Amparate à fà u test di l'ovulazione.
Altre opzioni naturali
In più di l'igname, a soia è l'erba cado-mariana sò capaci di stimulà l'ovulazione prumove un aumentu di a produzzione d'estrogeni. Inoltre, l'adopru di pratiche sane, cum'è una dieta equilibrata è eserciziu fisicu, pò facilità l'ocurrenza di l'ovulazione. Scuprite chì sò l'altri benefizii di a soia è di u cardo.
Rimediu per stimulà l'ovulazione
I rimedii aduprati per stimulà l'ovulazione anu scopu di maturà l'ove, fendu a donna fertile è capace di generà un criaturu. I farmaci i più raccomandati sò Gonadotropina sintetica è Clomiphene (Clomid), tuttavia, à causa di i so effetti avversi pussibuli, chì vanu da a ritenzione di fluidi à u cancheru ovarianu, devenu esse aduprati solu sottu guida medica.
Generalmente, l'ovulazione si verifica 7 ghjorni dopu chì smette di piglià a medicazione, durante chì tempu duverete aumentà u numeru di rapporti sessuali. Circa 15 ghjorni dopu à piantà l'usu di u medicamentu, a menstruazione deve calà. Se no, un test di gravidanza deve esse effettuatu.
Questi cicli di trattamentu devenu esse fatti mensilmente è ripetuti per un massimu di 6 volte, per impedisce à a donna di soffre di iperstimulazione ovarica, una complicazione chì pò esse fatale.