Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 23 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Esame VDRL: chì hè è cumu si capisce u risultatu - Salute
Esame VDRL: chì hè è cumu si capisce u risultatu - Salute

Cuntenutu

L'esame VDRL, chì significa Laboratoriu di Ricerca di e Malatie Venereali, hè un test di sangue adupratu per diagnosticà a sifilide, o lues, chì hè una infezzione di trasmissione sessuale. Inoltre, stu test pò ancu esse dumandatu per accumpagnà a malatia in quelli chì anu dighjà sifilide, chì hè una malattia inizialmente caratterizata da a presenza di ferite in a regione chì ùn face male. Vede chì sò i sintomi di a sifilide.

In certi casi, esaminà a sifilide pò dà un risultatu falsu pusitivu, chì pò significà chì a persona ùn hà micca sifilide, ma pò avè altre malatie, cum'è a lebbra, a tubercolosi o l'epatite, per esempiu.

L'esame VDRL deve esse effettuatu prima di esse incinta è ancu in ogni trimestru di gravidanza, chì hè una malattia chì pò avè gravi complicazioni per a salute.

Cumu si svolge l'esame VDRL

L'esame VDRL hè fattu per mezu di un semplice test di sangue, in u quale un picculu campione di sangue hè raccoltu è analizatu in laburatoriu.


Per fà l'esame, u dighjunu ùn hè micca necessariu, ancu se alcuni medici o laboratori raccomandanu u dighjunu per almenu 4 ore per fà l'esame. U risultatu di a prova hè liberatu secondu u laboratoriu, è pò esse liberatu in 24 ore o in 7 ghjorni.

Capisce u risultatu di l'esame VDRL

U risultatu di l'esame VDRL hè datu in tituli: più u titulu hè altu, più u risultatu di u test hè pusitivu. Fondamentalmente u risultatu di l'esame VDRL pò esse:

  • Pusitivu o Reagente;
  • Negativu o micca reattivu.

Se u risultatu hè negativu, significa chì a persona ùn hè mai entrata in cuntattu cù u batteriu chì provoca a sifilide o chì hè guaritu.

U risultatu pusitivu di solitu indica chì a persona hà sifilide, tuttavia ci hè ancu a pussibilità di risultati falsi pusitivi per via di e reazzioni croce chì ponu accade è, in questi casi, pò significà chì a persona pò avè altre malatie cum'è brucellosi, lebbra , epatite, malaria, asma, tuberculosi, cancru è malatie autoimmune.


Chì significa u risultatu pusitivu

U risultatu hè cunsideratu pusitivu quandu u titulu parte da 1/16. Stu titulu significa chì ancu se u sangue hè diluitu 16 volte, hè sempre pussibule identificà anticorpi.

Tituli più bassi, cum'è 1/1, 1/2, 1/4 è 1/8, indicanu chì hè pussibile avè a sifilide, perchè dopu à una, duie, quattru o ottu diluzioni era sempre pussibule di rilevà l'anticorpi. Cum'è una pussibilità, hè impurtante di vultà ind'è u duttore per chì un esame di cunferma sia dumandatu, chì questu titulu pò esse u risultatu di una reazione incruciata, vale à dì un falsu pusitivu. Tituli bassi si trovanu ancu in sifilide primaria, induve l'anticorpi circulanu in u sangue à basse concentrazioni.

Tituli sopra 1/16 indicanu chì avete a sifilide è, dunque, duvete andà à u duttore per chì u trattamentu pò esse iniziatu rapidamente.

Fighjate u video seguente è amparate i sintomi, u modu di trasmissione, u diagnosticu è u trattamentu di a sifilide:


Esame VDRL in gravidanza

L'esame VDRL in gravidanza deve esse effettuatu à l'iniziu di l'assistenza prenatale è deve esse ripetutu in u secondu trimestru, ancu se u risultatu hè negativu chì u zitellu pò avè prublemi neurologichi se a mamma hà sifilide. Vede quali sò i risichi di a sifilide in gravidanza.

Se u risultatu hè pusitivu, a donna incinta pò trasmette a malattia à u zitellu attraversu a placenta o u canale di nascita, altrimenti a malattia ùn hè micca identificata è trattata currettamente.

In casu di diagnosi di sifilide in a donna incinta, u test VDRL deve esse fattu ogni mese finu à a fine di a gravidanza per valutà a risposta di a donna à u trattamentu è, cusì, per esse capace di sapè se u batteriu chì causa a sifilide hà statu eliminatu.

Normalmente u trattamentu di a sifilide si face cù iniezioni di Penicillina secondu u ginecologu, ostetricu o malattia infettiva. Amparate di più nantu à u trattamentu di a sifilide, segni di miglioramentu, peghju è complicazioni.

A Nostra Recomandazione

Chì sò i psicobiotici, i so benefici è cumu si travaglia

Chì sò i psicobiotici, i so benefici è cumu si travaglia

In u corpu umanu ci ò dui tippi principali di batteri, quelli chì aiutanu à mantene a alute, chì ò chjamati probiotici, è quelli chì ò re pon abili di cau à...
Cetoacidosi diabetica: chì hè, sintomi è trattamentu

Cetoacidosi diabetica: chì hè, sintomi è trattamentu

A cetoacido i diabetica hè una complicazione di u diabete caratterizata da una grande quantità di gluco iu in u angue, da una cre cita di a concentrazione di chetoni circolanti è da una...