4 esercizii simplici chì migliuranu a visione sfocata
Cuntenutu
Ci sò esercizii chì ponu esse aduprati per migliurà a visione sfocata è sfocata, perchè stendenu i musculi chì sò cunnessi à a córnea, ciò chì di conseguenza aiuta in u trattamentu di l'astigmatismu.
L'astigmatismu hè carattarizatu da a nebbia di a córnea, chì pò esse causata da fattori genetichi è da ùn lampassi per un bellu pezzu, ciò chì hè cumunu in e persone chì travaglianu cù l'urdinatori o passanu assai tempu in telefunini o tablette. Hè cumunu chì in casu d'astigmatismu a persona abbia frequenti mal di testa è si senti stanca è abbia bisognu di mette occhiali o lenti di cuntattu per vede torna.
Una altra causa cumuna di visione sfocata hè a presbiopia, pupularmente cunnisciuta cum'è vista stanca. Vede esercizii chì aiutanu à riduce u dolore è a fatigue di l'ochji.
Cumu fà l'esercizii
A pusizione di partenza deve esse pusata cù a testa rivolta in avanti, senza vetru nè lente di cuntattu. A spalle deve esse verticale è a respirazione deve esse calma. Allora duvete:
1. Fighjula
Unu di l'esercizii chì aiuta à focalizà a visione hè di guardà l'ochji, senza muvà a testa, senza stuzzicà o stinzà l'ochji, è tene l'ochji in sta pusizione per circa 20 secondi, lampendu l'ochji in listessu tempu, almenu 5 volte.
2. Fighjula
L'eserciziu precedente duveria ancu esse fattu guardendu in ghjò, senza move a testa, senza stuzzicà o stinzà l'ochji, è tene l'ochji in sta pusizione per circa 20 secondi, lampendu l'ochji in listessu tempu, almenu 5 volte.
3. Fighjate à a diritta
Pudete ancu fà st'eserciziu fighjendu versu u latu drittu, ancu senza move a testa, è tenendu l'ochji in sta pusizione per 20 secondi, ricurdendusi di lampà ogni 3 o 4 secondi.
4. Fighjate à manca
Infine, duvete fà l'eserciziu precedente, ma sta volta guardendu à manca.
Per facilità l'esecuzione di l'esercizii, pudete sceglie un oggettu è fighjà sempre.
Sti esercizii devenu esse realizati ogni ghjornu, almenu 2 volte à ghjornu, affinchì i risultati ponu esse osservati è in circa 4 à 6 settimane deve esse dighjà pussibule di rimarcà qualchì miglioramentu di a visione.
Inoltre, per assicurà a salute di l'ochji, hè impurtante micca di strufinà o stinzà l'ochji per pruvà à vede megliu. Hè ancu impurtante di purtà solu occhiali da sole di qualità, chì anu filtri UVA è UVB, per filtrà i raggi ultravioletti, chì compromettenu ancu a visione.
Hè ancu cunsigliatu di beie almenu 1,5 litri d'acqua à ghjornu per mantene u corpu, è dunque a córnea ben idrata.