10 stendi per u dolore di schiena è di collu
![10 stendi per u dolore di schiena è di collu - Salute 10 stendi per u dolore di schiena è di collu - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/10-alongamentos-para-dor-nas-costas-e-no-pescoço-10.webp)
Cuntenutu
- Cumu si stende currettamente
- 1. Piegate u corpu in avanti
- 2. Stende a perna
- 3. Ghjunghje in terra
- 4. Stende u collu
- 5. Inclinate a testa in daretu
- 6. Inclinate a testa in ghjò
- 7. Pusate nantu à i tacchi
- 8. Pone e mani nantu à a vostra schiena
- 9. Torce u spinu
- 10. Piramide cù a manu à u pianu
Questa seria di esercizii di stretching 10 per u dolore di schiena aiuta à alleviare u dolore è aumentà a gamma di movimenti, dendu sollievu di u dolore è rilassamentu musculare.
Puderanu esse fattu in a mattina, quandu si svegliate, à u travagliu o quandu ci hè un bisognu. Per migliurà l'effettu di l'allungamentu, ciò chì pudete fà hè di piglià prima un bagnu caldu perchè aiuta à rilassà i musculi, aumentendu l'efficacezza di l'esercizii.
Cumu si stende currettamente
L'esercitazioni di stretching musculare devenu esse fatte prima è dopu l'attività fisica è servinu ancu cum'è una forma di trattamentu, quandu hè indicatu da u fisioterapeuta, perchè miglioranu a flessibilità musculare, prevenu è trattanu u dolore musculare è articulare.
Durante l'allungamentu hè nurmale di sente u musculu chì si stende, ma hè impurtante ùn spinghje troppu per ùn dannà a spina. Mantene ogni pusizione per 20-30 secondi, ripetite u muvimentu 3 volte, o tenite ogni pusizione per 1 minutu, seguitatu.
Sì avete qualchì dolore o sensazione di zingara, cunsultate un fisioterapeuta, affinchì ellu possi indicà un trattamentu più adattu.
1. Piegate u corpu in avanti
Stretching 1
Cù e so gambe inseme, piega u vostru corpu in avanti cum'è mostratu in l'immagine, tenendu e ghjinochje dritte.
2. Stende a perna
Stretching 2
Posa à u pianu è piegate una perna, finu à chì u pede hè vicinu à e parti intimi, è l'altra perna hè ben stesa. Piegate u vostru corpu in avanti, pruvendu à sustene a manu nantu à u vostru pede, cum'è mostratu in l'immagine, mantenendu u ghjinochju dirittu. S'ellu ùn hè micca pussibule di ghjunghje à u pede, ghjunghje à mezu à a gamba o à a caviglia. Dopu fate cù l'altra gamba.
3. Ghjunghje in terra
Stretching 3
Questu hè simili à u primu esercitu, ma pò esse fattu cù più intensità. Duvete fà un sforzu per pruvà à mette e mani in terra, senza piegà e ghjinochje.
4. Stende u collu
Stretching 4
Inclinate a testa à u latu è tenite una mano tenendu a testa, furzendu u stretch. L'altra manu pò esse supportata nantu à a spalla o appesa sopra u corpu.
5. Inclinate a testa in daretu
Stretching 5
Mantene e spalle dritte è fighjate, inclinendu a testa in daretu. Pudete mette una manu nantu à u collu per un cunfortu più grande, o micca.
6. Inclinate a testa in ghjò
Stretching 6
Cù entrambe e mani sovrapposte à u fondu di a testa, duverete appiccà a testa in avanti, sintendu chì a vostra schiena si stende.
7. Pusate nantu à i tacchi
Fate nantu à i vostri ghjinochji nantu à u pavimentu, è poi mette e glutee nantu à i tacchi è portate u to troncu vicinu à u pavimentu, tenendu e mani tese davanti à voi, cum'è mostratu in l'immagine.
8. Pone e mani nantu à a vostra schiena
Sedete cù e gambe piegate, in pusizione di farfalla, è cù u spinu drittu, pruvate à riunisce e palme, cum'è mostratu in l'immagine.
9. Torce u spinu
Pusate nantu à u pavimentu, sustene una manu vicinu à u to culo è appoghja u to troncu in daretu. Per aiutà à mantene sta pusizione, pudete piegà una di e gambe è aduprà cum'è un bracciolu, cum'è mostratu in l'immagine. Dopu ripetite per l'altra parte.
10. Piramide cù a manu à u pianu
Cù e gambe aparte, aprite e bracce à l'urizuntale, è appughjate u vostru corpu in avanti. Supporta una manu nantu à u pavimentu, in u centru, è gira u corpu à u latu, mantenendu l'altra manu tesa alta. Dopu ripetite per l'altra parte.