Esercizii per u Diabete: Benefici è Cumu Evità l'ipoglicemia
Cuntenutu
- Cumu evità l'ipogliuemia durante l'eserciziu
- Chì esercizii indicanu per a diabetes
- Cumu fà l'esercizii
- Quandu micca per esercità
Praticà regolarmente qualchì tippu d'attività fisica porta grandi benefici à u diabeticu, perchè in questu modu hè pussibule migliurà u cuntrollu glicemicu è evità complicazioni derivanti da a diabetes. I vantaghji maiò di l'eserciziu per a diabetes sò:
- Diminuisce u tassi di zuccheru in sangue;
- Migliurà a funzione di e cellule pancreatiche;
- Diminuisce a resistenza à l'insulina, facilitendu l'entrata di e cellule;
- Migliurà a circulazione di sangue è i capillari di sangue, riducendu mani è pedi freti è pedi diabetichi;
- Migliurà a funzione cardiaca è respiratoria, a musculatura è rinfurzà l'osse;
- Aiuta à perde u pesu è à riduce l'abdomen.
Ma per uttene tutti questi benefici avete bisognu di esercitassi regolarmente, almenu 3 volte à settimana, per 30 à 45 minuti, per a vita. I benefici ponu esse rimarcati da u 1u mese di classi, tuttavia, per brusgià grassu hè necessariu aumentà l'intensità è a frequenza di l'esercizii, andendu à 5 ghjorni à settimana, durante 1 ora di furmazione intensa.
Verificate: Migliori esercizii per perde u pesu.
Cumu evità l'ipogliuemia durante l'eserciziu
Per evità l'ipoglicemia durante l'eserciziu, duvete piglià 1 vetru di suchju d'aranciu, una meza ora prima di inizià a classe, se l'ultimu pastu hè statu più di 2 ore fà.
U mumentu u più bonu per allenà si hè a mane, dopu avè fattu colazione, è mai di notte, per evità l'ipoglicemia dopu, durante u sonnu. A furmazione finu à 2 ore dopu u pranzu o a merendella hè ancu una pussibilità.
Hè ancu impurtante di beie acqua o una bevanda isotonica durante l'eserciziu perchè una bona idratazione aiuta à prevene una variazione rapida di zuccaru in sangue.
Sì vi sentite marghjulati, nauseati o malati durante l'eserciziu duvete piantà, piglià un soffiu prufondu è beie 1 bicchieru di suchju o suchjà una pallottola, per esempiu.
Sapete ricunnosce è cumbatte l'ipoglicemia
Chì esercizii indicanu per a diabetes
U diabeticu pò praticà ogni tipu d'eserciziu fisicu, basta chì u glucosiu in sangue sia inferiore à 250 è ùn ci sia alcun coinvolgimentu oculare, cume a retinopatia diabetica, o ferite à i pedi. In questi casi, ùn hè micca cunsigliatu di fà esercizii cum'è lotte o implicendu salti. Sì avete piaghe à i vostri pedi, pudete fà esercizii cum'è ciclismu o in l'acqua, cum'è natazione o aerobica in acqua.
Altri esercizii chì ponu esse indicati, quandu ùn ci sò micca cumplicazioni sò marchjatura rapida, corsa, allenamentu di pesi, Pilates cù palla, attrezzature o in terra, corsi di ballu, o in gruppi. Ma ùn hè micca cunsigliatu di fà eserciziu solu per ùn currere micca u risicu d'avè un episodiu di ipoglicemia è di ùn avè nimu per aiutà, se necessariu.
Cumu fà l'esercizii
In diabete, l'esercizii devenu esse realizati in modu moderatu, da 3 à 5 ghjorni à a settimana, durendu 30 à 45 minuti per classe. L'intensità di a furmazione deve esse da 60 à 70% di a frequenza cardiaca massima. Se vulete perde u pesu avete bisognu di furmà almenu 5 ghjorni à settimana, à una intensità alta per pudè brusgià grassu.
Tuttavia, quandu si tratta di esercizii leggeri, cume a camminata, per esempiu, chì ùn induce micca a furmazione musculare, u benefiziu di l'assunzione di zuccheru da u tessutu musculare hè menu efficiente, dunque hè ancu bonu di piglià corsi di furmazione per un benefiziu megliu.
Quandu micca per esercità
L'eserciziu ùn deve esse fattu quandu u glucosiu in sangue hè più grande chì 250 à 300, è dopu avè bevutu alcolu, vomitu o un episodiu di diarrea. Ùn duvete micca furmà in i tempi più cali di a ghjurnata è i sport estremi devenu esse evitati, perchè favuriscenu cambiamenti rapidi di zuccaru in sangue.
Vede cumu misurà a glicemia