Pagà menu per a cura di i vostri animali ùn vi face micca una cattiva persona
Cuntenutu
- A verità hè: U vostru veterinariu pò ùn cunnosce micca i costi di a procedura
- Sparte a vostra vita cù l'animali domestici, in altre parolle, pò diventà caru
- Salvà per l'inevitabile
A necessità di sceglie di modu logicu trà u costu è a cura, mentre u vostru animale hè nantu à a tavula di l'esame, pò sembra inumana.
E paure nantu à l'accessibilità di l'assistenza veterinaria sò assai reali, soprattuttu per e persone à redditu fissu, cum'è Patti Schiendelman. "À questu puntu ùn aghju micca un misgiu perchè sò avà disattivatu è poveru, è ùn mi possu permette di curà unu currettamente", dice ella, aghjunghjendu cun malincunia ch'ella vole ch'ella pudessi avè torna un cumpagnu felinu.
Schiendelman hà ragiò d'esse primurosa di ciò ch'ella discrive cum'è "cose veterinarie inaspettate". Queste elevate fatture ponu esse u risultatu di l'invecchiamentu è di a fine di a vita, di ferite per i ghjovani animali domestici bullanti, o di accidenti strani.
Ùn hè micca improbabile chì i guardiani di l'animali domestici affronteranu almenu una fattura veterinaria di emergenza catastroficamente alta.Poche cose ci lascianu sentesi più impotenti ch'è di stà sopra à una tavula d'esame cun un animale malatu o feritu, ascultendu un elencu veterinariu di una seria d'intervenzioni di salvezza.
Aghjunghjite u stress mentale di u calculu di a quantità di soldi rimanenti in banca è u prucessu pò esse inumanu: pensà chì a vita di u nostru animale domesticu duveria esse basata nantu à ciò chì ci pudemu permette, piuttostu chè ciò chì vulemu fà. Eppuru, quelli chì puderianu precipitassi à cundannà a ghjente per ùn avè pruvatu tuttu puderia vulè riconsiderà.
Sicondu l'Associazione Medica Veterinaria Americana, i guardiani di l'animali domestici anu passatu una media di menu di $ 100 per l'assistenza veterinaria per i misgi annu à u 2011 (l'ultimu annu per quale sò dispunibili numeri) è à pocu pressu u doppiu di quelli nantu à i cani. Tuttavia, circadori in altrò suggerenu chì questi numeri sò abbastanza bassi.
Studienti veterinarii à l'Università di Pennsylvania, per esempiu, stimanu chì u costu mediu di a vita di avè un cane pò esse intornu à 23 000 $ - cumpresi cibu, cure veterinarie, forniture, licenze è accessorii. Ma questu ùn include micca tuttu, cum'è e furmazione.
Sicondu i dati di l'assicuranza di animali Pet Plan, in più di i costi medii, unu nantu à trè animali richiede assistenza veterinaria d'urgenza ogni annu per e procedure chì ponu scalà rapidamente in millaie.
A veterinaria Jessica Vogelsang, spezializata in hospice è cure palliative, dice ch'ellu hè impurtante d'esse cuscente chì e cure palliative "ùn rinuncianu", hè solu piglià u trattamentu in una direzzione differente.
Ancu se i pruprietari di animali domestici anu più opzioni dispunibili, alcune di queste opzioni sò costose, è a pressione sociale percepita per "fà tuttu" pò culpisce a ghjente di spende soldi.
A verità hè: U vostru veterinariu pò ùn cunnosce micca i costi di a procedura
Dr.Jane Shaw, DVM, PhD, un espertu ricunnisciutu in interazioni veterinarii, clienti è pazienti, ci dice chì i veterinari spessu presentanu tutori di animali cù opzioni di trattamentu ma micca costi. Questu pò esse specialmente cumunu in e cliniche di emergenza, è ùn hè micca necessariamente per un desideriu di ingannà i guardiani in interventi costosi.
In particulare in l'uspitali aziendali, i veterinari ponu esse deliberatamente tenuti fora di u cicculu nantu à u costu di l'assistenza: Ùn ponu micca sempre dì à i clienti quantu costa l'opzione di trattamentu A in cuntrastu cù l'opzione di trattamentu B. Invece, una receptionista o assistente sederà cun voi per passà sopra i costi.
I guardiani pò ancu pensà chì ùn anu altra opzione ch'è di pagà per interventi costosi se pensanu chì l'alternativa hè l'eutanasia o rinuncià à l'animali. Quelli sentimenti di culpabilità, tuttavia, rendenu difficiule a cumunicazione cù i veterinari è u persunale di a clinica nantu à e opzioni di cura - ciò chì face male à tutti à a fine.
Esse davanti à e paure di i costi pò aiutà i guardiani à amparà di più nantu à i diversi modi per perseguite. Queste puderebbenu includere approcci menu aggressivi per gestisce o trattà una malattia, esse prudenti nantu à quali medicinali sò prescritti, è u tempu di visite più accuratamente per riduce e spese associate à visite in ufficiu.
Calchì volta e decisioni basate nantu à i costi sò in realtà allineate cù l'interessi migliori di l'animale. Ma sì e chirurgie aggressive è e visite ripetute di i veterinari ùn aghjunghjenu tantu lunghezza o qualità à a vita di un animale, ne vale a pena? In alcuni di questi casi, passà à l'ospiziu o a cura palliativa, o optà per perseguite l'eutanasia immediatamente, pò esse in realtà a scelta più etica.
A veterinaria Jessica Vogelsang, spezializata in hospice è cure palliative, dice ch'ellu hè impurtante d'esse cuscente chì e cure palliative "ùn rinuncianu", hè solu piglià u trattamentu in una direzzione differente.
Sà bè chì u costu pò diventà un fattore in a decisione. "Pensu chì [i veterinarii] devenu dà à i clienti [permissione] per esse onesti. E faranu. Spessu si sentenu ghjudicati, è hè disgraziatu. Pocu persone chì ùn sò micca ricchi indipindentamente ùn anu micca listesse preoccupazioni è paure ". È un fallimentu di cumunicà, dice ella, pò purtà à risentimenti trà veterinariu è cliente.
"Ùn pare micca copre nunda", si lagna Simmons, spieghendu perchè ella hà sceltu contr'à [l'assicuranza per animali domestici] dopu avè vistu amichi presentà reclami chì a so assicurazione hà rifiutatu di pagà.Sparte a vostra vita cù l'animali domestici, in altre parolle, pò diventà caru
Entrà in una situazione finanziaria precaria assumendu grandi quantità di debitu senza un pianu realistu per risolve quellu debitu serà stressante sia per i guardiani di l'animali domestici sia per l'animali.
Per Julie Simmons, un altru guardianu di l'animali chì hà affruntatu parechje decisioni mediche sfidanti, dice chì a questione di l'assistenza diventa ancu più cumplicata quandu ella piglia decisioni finanziarie per nome d'altru - cume era u casu quandu u ghjattu di a so suocera si hè ammalatu. Simmons hà rifiutatu di seguità un trattamentu di 4 000 $ per via chì era troppu caru è chì l'aspettativa di vita di u ghjattu ùn hà micca bilanciatu u costu.
"[A mo suocera] continuava à dì, sapete," pudemu pudè guarì, riparemu ", ricorda Simmons, esprimendu sentimenti chì a mettenu in una situazione difficile. À u cuntrariu, quandu u so cane di quattru anni hà bisognu di chirurgia ACL, cun un costu stimatu simile, l'ha appruvata, sintendu ch'ellu avia parechji anni attivi davanti à ellu è a si pò permette.
Pò parè un tradimentu per equilibrà l'accessibilità à fiancu à i trattamenti. Ma u costu hè una realità, è esse incapace di pagà a cura ùn significa micca chì a ghjente ùn ami micca i so animali domestici. Contrabbilancià e paure di u costu cun cunsiderazioni cum'è u dulore, u risultatu anticipatu di u trattamentu, è a qualità di vita di u vostru animale pò aiutà à piglià una decisione chì porta à menu futura culpabilità è stress. È s’ella accade di esse quella menu cara, quessa ùn ti face micca una cattiva persona.
L'autore Katherine Locke hà sperimentatu questu quandu hà pigliatu a decisione di eutanasia di u so misgiu Louie: Era aggressivu è ùn tollerava micca bè u trattamentu, cusì una cura cara seria stata traumatica - micca solu costosa - per tutti quelli implicati.
Salvà per l'inevitabile
Semplicemente designà un contu di risparmiu per e spese veterinarie hè un approcciu - mette soldi da parte ogni mese pò assicurà chì serà dispunibule quandu ci vole, è pò esse aghjuntu à un budgetu mensile cù altri obiettivi di risparmiu. Alcuni custodii di animali domestici anu optatu ancu per l'acquistu di l'assicuranza per animali domestici, chì apparentemente o paga l'assistenza à u puntu di serviziu o rimbursà i guardiani di l'animali domestici dopu u fattu per l'assistenza ch'elli anu acquistatu.
Ma sapete ciò chì cumprate. "Ùn pare micca copre nunda", si lagna Simmons, spieghendu perchè hà sceltu contr'à questu dopu avè vistu amichi presentà reclami chì a so assicurazione hà rifiutatu di pagà.
Mentre parlate francamente di quantu site dispostu à spende è in chì cuntestu ùn hè micca una cunversazione cunfortevule, hè necessariu.Parechji piani sò costosi è anu elevate deducibili, chì ponu causà scossa di i prezzi durante i principali eventi medichi. Alcune catene d'ospedali, cum'è Banfield, offrenu "piani di benessere", chì operanu assai cum'è un HMO induve i guardiani di l'animali domestici ponu cumprà in un pianu chì copre l'assistenza di rutina è difende u costu di eventi medichi significativi.
Quelli chì sò interessati à l'assicuranza per animali anu da esaminà attentamente i piani è forse vulerianu cuntattà i so veterinarii per vede s'elli anu raccomandazioni.
CareCredit - una sucietà chì offre prestiti medichi sia per a cura veterinaria sia umana - permette à i tutori di l'animali domestici di piglià prestiti à interessu zero à breve termine per copre i costi veterinarii in emergenza. Ma quandu u termine scade, l'interessu cresce.
Questa pò esse una bona opzione per quelli chì ponu saldà rapidamente un debitu veterinariu, ma quelli chì operanu cun budget limitati ponu avè prublemi. Similmente, un numeru limitatu di uffizii veterinarii ponu offre piani di rata piuttostu ch'è di richiede un pagamentu integrale à u mumentu di u serviziu, ma quessi sò raramente una opzione.
Un prestitu aghjusta Prima di piglià un obbligu cum'è CareCredit, duvete cunsiderà se pudete pagà u prestitu in u termine. 1.200 $ annantu à 12 mesi ponu esse fattibili per una persona, per esempiu, mentre 6.000 $ ponu esse assolutamente irreale.Organizzazioni cum'è Red Rover furniscenu un aiutu limitatu cù fatture veterinarie per i candidati qualificati, mentre i salvataggi specifici di razza ponu ancu mantene fondi veterinari. Queste misure di emergenza ùn sò micca una garanzia, quantunque, è a gestione di l'applicazioni è di e chiamate d'aiutu pò esse stressante in mezu à un'emergenza.
Basà si nantu à u crowdfunding ùn pò mancu esse una suluzione realistica. Sentemu storie da siti di crowdfunding cum'è GoFundMe è YouCaring aiutendu cù e spese d'urgenza, ma i fundraisers riesciti anu generalmente storie attraenti, fotografie eccellenti, è u supportu di una rete cun una o più celebrità chì ponu spannà a parolla.
Per esempiu, sta vittima di orribile crudeltà cù l'animali hà raccoltu 13 000 $ grazie à una storia profondamente triste è u fattu chì a campagna hè stata urganizata da un fotografu di gatti chì avia una basa di fan integrata disposta à cippassi. Quessi sò fattori chì ùn venenu micca facilmente à u pruprietariu mediu di l'animali.
Invece, quelli chì sò preoccupati per e finanze devenu truvà u mezu felice trà l'estremi di pagà tuttu ciò chì costa o di ùn fà nunda. Per fà questu, anu bisognu di pensà à queste decisioni in anticipu. Mentre parlate francamente di quantu site dispostu à spende è in chì cuntestu ùn hè micca una cunversazione cunfortevule, hè necessariu.
U guardianu di i misgi Shayla Maas, anziana infirmiera cù una sperienza animale custosa, pesa e preoccupazioni in quantu à i costi di a cura è i so piani più grandi per a vita di i so animali in modu chì ùn sia micca pigliata per sorpresa.
Per Maas, considerendu u costu è u benefiziu di a cura includenu costi è benefici finanziarii è emotivi è fisici. "Ùn vogliu micca mette la in più miseria per u mo benefiziu", dice di u so caru gattu anzianu Diana. Hà determinatu i marcatori di qualità di vita di Diana - cum'è una passione per u furmagliu - per aiutà la à piglià decisioni difficiuli in u futuru.
s.e. smith hè un ghjurnalistu basatu in California di u Nordu cun focus nantu à a ghjustizia suciale chì u so travagliu hè apparsu in Esquire, Teen Vogue, Rolling Stone, The Nation, è parechje altre publicazioni.