Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 2 Lugliu 2024
Anonim
Sbaglii di Cura di l'ochji chì ùn sapete micca chì fate - Vita Di Vita
Sbaglii di Cura di l'ochji chì ùn sapete micca chì fate - Vita Di Vita

Cuntenutu

Onestamente, simu tutti culpevuli di almenu una o duie abitudini oculari ombreggiate. Ma quantu hè male, daveru, di lascià i vostri occhiali da sole in casa un ghjornu di sole, o di saltà in a duscia cù e lenti di cuntattu quandu site pressatu per u tempu?

A verità hè, ancu l'azzioni chì parenu cumplettamente innocue ponu fà i vostri ochji più danni di ciò chì puderete capisce, dice Thomas Steinemann, MD, un portavoce clinicu per l'Academia Americana di Oftalmologia. "Quandu si tratta di a vostra visione, a prevenzione hè chjave", spiega. "Tuttu ciò chì ci vole per prevene prublemi maiò hè di piglià uni pochi di passi simplici, simplici è davanti. Se ùn li fate micca, pudete finisce cù prublemi chì ùn sò micca cusì faciuli da risolve - è ponu ancu causà cecità in carrughju ". Cusì in onore di a prima Settimana Sanitaria di e Lenti à Cuntattu Sane di u CDC (da u 17 à u 21 di nuvembre), avemu dumandatu à l'oftalmologi nantu à i principali errori in quantu à a visione tutti-purtatori di lenti di cuntattu è quelli chì anu 20/20 in listessu modu, è cumu si vede u vostru modu à abitudini di visione più intelligenti.


Going Out Sans Lunettes de soleil

A ghjente hè spessu menu diligente per portà l'occhiali di sole in l'inguernu chè in l'estiu, ma i raghji UV righjunghjenu ancu a terra in questa ora di l'annu. In fatti, ponu ancu riflette a neve è u ghjacciu, aumentendu a vostra esposizione generale. Perchè hè un prublema per i vostri ochji: "A luce UV pò causà melanomi è carcinomi nantu à e palpebre, è l'esposizione UV hè cunnisciuta per aumentà u risicu di prublemi cum'è cataratta è degenerazione maculare", dice Christopher Rapuano, MD, capu di i servizii di cornea à u Wills Eye Hospital in Filadelfia. Cercate occhiali da sole chì prumettenu di bluccà almenu u 99 per centu di i raghji UVA è UVB, è purtateli tuttu u tempu, ancu in i ghjorni nuvolosi. (Divertiti cun ellu! Scuprite i Miglii Occhiali da Sole per Ogni Occasione.)


Strofinendu i vostri ochji

Probabilmente ùn sarete micca culpiti da avè pruvatu à scartà una ciglia straccia o una particella di polvere, ma se site un gomma regulare, ci hè una ragione per rompe l'abitudine, dice Rapuano. "Asciugà cronicamente o strofinate l'ochji aumenta i vostri chances di keratoconus, chì hè quandu a córnea diventa magre è punta, distortendu a vostra visione", spiega. Pò ancu richiede chirurgia. U so cunsigliu? Mantene e mani alluntanate da a vostra faccia, è aduprate lacrime artificiali o solu acqua di u rubinettu per spulà l'irritanti.

Usendu Gocce Anti-Rossu

Cume una volta in tantu (per nix rudezza indotta da allergie, per esempiu), aduprendu queste gocce-chì funzionanu restringendu i vasi sanguigni in l'ochju per riduce l'apparizione di rossi - ùn ti ferisce micca. Ma se li aduprate ogni ghjornu, i vostri ochji diventanu essenzialmente dipendenti da e gocce, dice Rapuano. Cumincerete à avè bisognu di più è l'effetti dureranu per menu tempu. E ancu se u rossu rossu di u rimbalzu ùn hè micca necessariamente dannosu, pò distrarre da tuttu ciò chì stava scatenendu l'irritazione per cumincià. Se un'infezzione hè stata culpevule, ritardà u trattamentu in favore di e gocce pò esse periculosu. Rapuano dice di andà avanti un usu anti-rossu gocce se avete bisognu di sbiancà i vostri bianchi, ma di licenziali è vede u vostru oculista nantu à u rossu chì dura più di unu o dui ghjorni à a volta.


Doccia in e vostre lenti à cuntattu

Tutta l'acqua - da u rubinettu, da a piscina, da a pioggia - hà u putenziale di cuntene acanthamoeba, dice Steinemann. Sì sta ameba si mette nantu à i vostri cuntatti, pò trasferisce à l'ochju induve pò manghjà via a vostra córnea, purtendu in fine à a cecità. Se lasciate e vostre lenti in a duscia o in bagnu, disinfettate o lampate è mette in un novu paru dopu à esce da l'acqua. È ùn aduprate mai l'acqua di u rubinettu per lavà i vostri lenti o u so casu. (Sempre chì pulite a vostra rutina di doccia, leghjite nantu à i 8 Errori di Lavatu Capelli chì fate in a doccia.)

Dormite in e vostre lenti di cuntattu

"Durmintu in lenti di cuntattu aumenta u risicu di infezzione trà cinque è 10 volte", dice Steinemann. Hè perchè quandu dorme in i vostri lenti, qualsiasi germi chì si trovanu in i vostri cuntatti sò tenuti contr'à u vostru ochju per più tempu, facendu più probabili di causà prublemi. A diminuzione di u flussu d'aria chì vene cù l'usura di u cuntattu à longu andà riduce ancu a capacità di l'ochju per cumbatte l'infezzione, aghjusta Steinemann. Ùn ci hè micca una scurciatoia quì - basta à scaccià a vostra custodia di lenti è cuntattate a suluzione in un locu induve a vede prima di vultà per incuragiscevi à andà in lettu à ochji nudi.

Ùn rimpiazzà e vostre lenti cum'è cunsigliatu

Se porti lenti à usu cutidianu, rimpiazzalle ogni ghjornu. Se sò mensili, cambiate mensili. "Sò sempre surpresu da quante ghjente dice chì cambianu solu à lenti novi quandu a so vechja coppia cumencia à inchietalli", dice Steinemann. "Ancu se site fastidiosu per disinfettà a soluzione, e lenti agiscenu cum'è un magnetu per i germi è a terra", spiega. Cù u tempu, i vostri cuntatti diventeranu rivestiti di germi da e vostre mani è di u vostru casu di cuntatti, è se i tenete purtati, quelli bugs si trasferiranu à l'ochju, aumentendu u risicu d'infezzione. Disinfettate e vostre lenti è u so casu trà ogni usu, è lanciate e lente cum'ellu hè urdinatu (duverete rimpiazzà u vostru casu ogni trè mesi ancu).

Rivista per

Publicità

Posti Freschi

Auto-esame di u senu

Auto-esame di u senu

Un autoe ame di enu hè un cuntrollu chì una donna faci in ca a per circà cambiamenti o prublemi in u te ulu di u enu. Parechje donne entenu chì fà que tu hè impurtante pe...
Uroflussimetria

Uroflussimetria

Uroflowmetry hè un te t chì mi ura u vulume di urina liberatu da u corpu, a velocità cù a quale hè liberata, è quantu dura a liberazione.Puderete urinare in un urinariu o...