Facebook Cracking Down On Ads for Shady Rehab Centers
Cuntenutu
U prublema di a tossicodipendenza di l'America hè statu à livelli epidemici da un pezzu avà è hè in prima linea di parechje conversazioni intornu à a salute mentale, più recentemente cù l'uspitalisazione di Demi Lovato dopu à un apparente sovradosaggio.
I numeri parlanu da per elli. Sicondu l'Enquesta Naziunale di 2016 nantu à l'Utilizazione è a Salute di e Droghe, 65,3 milioni d'Americani s'eranu impegnati in binge drink, 28,6 milioni avianu usatu droghe illecite, è 11,8 milioni avianu abusatu di oppioidi l'annu scorsu. È, sicondu i novi dati preliminari da u CDC, più di 72 000 americani sò morti da una sobredose di droga in 2017 - un aumentu di 6,6 per centu da u 2016. (Nota laterale: Quessi sò i segni d'avvertimentu di l'abusu di droghe chì tutti duveranu sapè).
In i Stati Uniti, ci sò più di 14,500 strutture specializate di trattamentu di droghe per aiutà à rinvià i tossicodipendenti, secondu l'Istitutu Naziunale di Drug Abuse. Ma micca tutti questi centri di riabilitazione sò creati uguali. Cum'è sempre più persone luttanu cù a dipendenza, alcune di queste facilità anu participatu à scam di assicurazioni destinate à prevene essenzialmente i tossicodipendenti da u recuperu. (Relazionatu: Cumu piglià l'antidolorifici per a mo ferita di basket hè spirale in una dipendenza di l'eroina)
Ùn andate micca cumpletamente annerbatu. "A maiò parte di i centri di trattamentu sò boni, imprese upstanding", dice Jim Peake, fundatore di Addiction-Rep, una cumpagnia di marketing per i centri di riabilitazione.
Ma quì hè quì chì e cose diventanu abbozzate: e cumpagnie d'assicuranza private generalmente rimborsanu i pazienti di riabilitazione per un sughjornu residenziale di 28 ghjorni, spiega Peake. Cum'è cù i duttori è i dentisti, ci sò centri in rete (chì anu negoziatu un accordu cù a cumpagnia d'assicuranza per un tassu più bassu) è centri fora di rete, chì impunenu un tassu più altu è spessu richiedenu à u paziente di pagà un tassu più altu deducible. U costu di una struttura di riabilitazione per acquistà novi pazienti pò esse estremamente elevatu, allora alcuni centri facenu tuttu ciò chì ci vole per uttene a ghjente in a porta per pagà u trasportu per e persone fora di u statu, assorbendu u costu di a franchigia, è girendu versu u terzu- agenzie di partitu (cum'è Peake's) per guidà l'affari à u so centru.
Mentre l'addiction hè trattabile, a verità fredda dura hè chì u 40 à u 60 per centu di e persone trattate per i disordini di l'usu di sustanza recidiva. I centri anu da fà un prufittu maiò da i pazienti di ritornu, dice Peake, allora anu menu incentivi per aiutà li à fà una ripresa cumpleta. (Relazionatu: Cosa hè esattamente Narcan è cumu funziona?)
Per l'addicti è e so famiglie, questu significa periculu. Peake dice chì e donne, in particulare, devenu stà à sente perchè, in a so sperienza, e mamme, e sorelle, e figliole è e mogli custituiscenu quasi u 75 per centu di e persone chì cercanu strutture di riabilitazione per i so cari. (FYI, e donne sò ancu in più risicu per l'addiction à i analgésichi di prescription.) Puderete truvà un situ web di un centru di riabilitazione chì pareva legittimu, ma, quandu chjamate, site trasferitu à una cumpagnia di telemarketing chì ùn interessa micca aiutà. Invece, facenu una vendita à u centru di trattamentu di più alta offerta - chì pò esse o micca aduprendu metudi di trattamentu pruvati. Stupente, ma vera. (Relazionatu: Tuttu ciò chì duvete sapè prima di piglià antidolorifici di prescription)
Per aiutà à luttà contr'à stu prublema inquietante, Facebook hà annunziatu a settimana scorsa chì riprende annunci per i centri di trattamentu di a dipendenza chì impieganu queste ombre strategie di marketing.
Attraversu una cullaburazione cù LegitScript, una sucietà chì aiuta à rende l'internet più sicuru, Facebook richiederà à i centri di trattamentu di registrassi in i so rispettivi stati è rispettà tutti i requisiti legali è regulatori, furnì curriculum di tutti i prufessiunali di u trattamentu, è sottumessu à verifiche di background, trà altre regule . Allora duveranu dumandà a publicità in Facebook, chì rivederà e so certificazioni. Questu seguita sforzi simili da Google in settembre 2017 per smette di vende annunzii intornu à e ricerche per "riabilitazione di droghe" è "centri di trattamentu di l'alcol", chì avianu da andà finu à 70 $ per clic annuncio.
U novu prucessu di Facebook custa soldi, sicuru, chì prubabilmente stringhjerà i portafogli di i buttreghi di mamma è pop chì gestiscenu strutture adatte, ma ùn anu micca i fondi per passà cù i bisogni di u situ di e social media. In generale per i cunsumatori, però, pò esse solu un passu in a direzione ghjusta. In una dichjarazione, Facebook hà dettu chì a sucietà s'impegna à esse "un locu induve a ghjente pò truvà e risorse chì necessitanu" - è continuerà à fà a so parte per limità i cattivi attori.
Intantu, se cercate centri di riabilitazione in linea, Peake hà offertu questi suggerimenti per assicurassi chì quelli chì stai guardendu sò legittimi:
- Nantu à u situ di un centru, cliccate nantu à a sezione "circa" è vedi chì travaglia quì. Assicuratevi di avè i membri di u staffu credentialed (MDs è PhDs) elencati.
- Chjamate u statu in u quale sò situati per assicurassi chì sò licenziati. Inoltre, tutti i centri duveranu avè a so licenza publicata in u so front office.
- Vale à dì, ma cercate recensioni nantu à u centru.
- Chjamate u centru è dumandate chì tippu di furmazione anu in u campu di trattamentu. Inoltre, dumandate quantu unu-à-unu tempu furniscenu à i pazienti; trè ore à settimana o più hè una bona quantità. A terapia "solu per gruppi" hè una bandera rossa.