Una Guida di u Principiante per Estrazioni Faciali
Cuntenutu
- Micca tutti i pori sò creati ugualmente
- Quandu lasciate a vostra faccia sola
- Quandu fà da te
- Cumu fà da te
- Quandu vede un prufessiunale
- Cumu truvà un pro
- Cosa da aspettà da un prufessiunale
- Quandu da fà torna
- U fondu
Micca tutti i pori sò creati ugualmente
A prima regula di l'estrazione di u visu hè di rializà micca chì tutti i pori sianu sprimuti.
Ié, l'estrazione di DIY pò esse assai soddisfacente. Ma ùn hè micca sempre sanu per a vostra pelle.
Avete bisognu di sapè chì difetti sò maturi per spuntà è chì duverebbenu esse lasciati solu.
Soprattuttu, avete bisognu di sapè cume estrà senza lascià un pasticciu crudu rossu daretu.
Leghje per tutte quelle risposte è ancu di più.
Quandu lasciate a vostra faccia sola
Prima di entrà in a parte succosa, hè cruciale per ricunnosce i segni chì a vostra pelle ùn averà micca troppu gentilezza per pruduce è pichjà.
"Quandu sprime a pelle è" scuppia "u pimple, site creatu una lacrima in a pelle, chì poi hà bisognu di guarisce è pò lascià una cicatrice", spiega u dermatologu Dr. Tsippora Shainhouse.
Mentre alcune macchie ponu esse estratte in modu sicuru (più nantu à quelli più tardi), altri ponu purtà à infiammazione è infezioni se spremute da voi o ancu da un prufessiunale.
Evite cumpletamente qualsiasi brufuli profondi o dolorosi, cum'è e ciste. Queste tendenu à vede rossu è cumuli senza testa visibile.
Non solu ùn ci hè nunda da estrarre da questi tipi di sblocchi, ma provà à scuppialli pò dà un rughjone è un gonfiore più duraturi è più aggressivi.
Inoltre, puderete causà una marca scura o scab, chì pò esse più notevuli cà u pimple originale.
Se necessariu, un dermatologu pò drenà una cista.
Quandu fà da te
"Ùn ricumandemu micca di pruvà d'estrattà alcun brufiu fora di i punti neri", dice u dermatologu Dr. Joshua Zeichner.
"I punti neri sò essenzialmente pori dilatati chì sò pieni di sebum [l'oliu naturale di a pelle]", spiega Zeichner, u direttore di ricerche estetiche è cliniche in dermatulugia à l'Hospital Mount Sinai di New York.
Hà aghjuntu chì i punti neri ponu esse facilmente estratti in casa perchè generalmente anu una larga apertura à a superficia.
Alcune persone dicenu chì hè sicuru per estrarre i punti bianchi, ma Zeichner ùn hè micca cusì sicuru.
Sicondu Zeichner, i punti bianchi anu tipicamente una apertura superficiale più chjuca. In parechji casi, questu significa chì u poru deve esse apertu prima di pruvà à estrarre ciò chì hè dentru.
Hè più sicuru di lascialli à un prufessiunale per evità di dannà a pelle.
Cumu fà da te
I dermatologi è i estetisti sò generalmente scomodi cù e persone chì provanu l'estrazione facciale in casa. Ma se duvete fà, fate u modu ghjustu.
Prima cosa prima: Ùn pigliate micca in faccia ghjustu prima di dorme, cunsiglia Zeichner. Avete più probabilità di dannighjà per accidente a vostra pelle quandu site mezu addurmintatu.
Quandu site svegliatu, pulite è esfoliate delicatamente per ammorbidisce a pelle è rende tuttu u prucessu assai più faciule.
A pelle à vapore hè ancu di primura per addulcisce u cuntenutu di i pori. Fate cusì pigliendu una duscia, applicendu una cumpressa calda, o semplicemente appendendu a vostra faccia sopra una ciotola d'acqua calda.
Dopu, lavate bè e mani. Questu aiuta à prevene a sporcizia è i batteri da esse trasferiti in i vostri pori durante l'estrazione.
Mentre pudete aduprà i vostri ditti nudi, una scumessa megliu hè di avvolgerli in tessuti, induvà guanti, o aduprà dui suggerimenti Q per pressà.
Invece di appughjà nantu à i dui lati di u difettu, appughjà pianu pianu, cunsiglia u dermatologu Dr.Anna Guanche, fundatore di Bella Skin Institute in Calabasas, California.
Idealmentu, fate solu questu una volta. Ma hè OK di pruvà duie o trè volte in tuttu, muvendu e dite intornu à a zona.
Sì nunda ùn esce dopu à trè tentativi, lasciate u difettu è andate avanti. È se vede fluidu chjaru o sangue, smette di spinghje.
Puderete sente un pocu di cunfortu durante u prucessu, ma ùn duverebbe micca sperimentà u dulore.
Un difettu chì hè statu estrattu currettamente pò parè rossu à u primu, ma hà da cumincià à guarisce più prestu senza parè arrabiatu.
E macchie particolarmente dure ponu richiede l'aiutu di un strumentu di estrattore di comedone o ancu di una agulla - ma questi sò megliu lasciati à un prufessiunale furmatu.
Di solitu ùn avete micca da fà assai dopu l'estrazione, dice Zeichner. Applicà una crema idratante dolce, senza fragranza hè abbastanza per idratà è calmà a pelle.
Pudete ancu applicà un unguentu antibioticu topicu se a zona hè aperta o cruda. Evite aduprà creme spesse, pesanti o prudutti chì cuntenenu acidi per prevene ulteriori irritazioni è intasamenti.
In casu di dubbitu, hè megliu lascià a vostra pelle sola finu à u lindumane.
Quandu vede un prufessiunale
"Quandu si mette pressione nantu à un pimple, u pimple pò micca sempre spuntà in modu esternu", spiega Guanche.
"Parechje volte, u pimple esploderà o scuppierà versu l'internu, è quandu a cheratina hè estrusa induve ùn si suppone, pò esse reazione infiammatoria è ulteriori danni, cumprese cicatrici".
Ancu se crede chì tutti i pimple popping devenu esse lasciati à i prufessiunali, ricunnosce chì ci sò tippi specifici chì ponu veramente esse trattati cù successu solu cù l'aiutu di esperti.
L'acne infiammatoria, cume e pustule, hè megliu estratta da un prufessiunale, perchè pò richiede un strumentu acutu per rompe a pelle.
Pruvà questu in casa puderia sparghje batteri in altre parti di a vostra faccia è peghju a pustula esistente.
Similmente, ùn avete mai pruvatu à estrarre milia in casa. Queste ponu sembrà cume punti bianchi, ma sò più duri è spessu necessitanu un strumentu di tippu lama per a rimozione.
È se avete un avvenimentu chì vene, lasciate un dermatologu o estetista gestisce a vostra estrazione per evità irritazioni inutili.
Cumu truvà un pro
L'estetisti spessu eseguiscenu estrazzioni cum'è parte di facciali.
Se pudete, pruvate à truvà un esteticista cun un paru d'anni di sperienza. Pudete ancu dumandà cunsiglii à a famiglia è l'amichi.
Se preferite vede un dermatologu, assicuratevi chì sò certificati da bordu via l'American Board of Dermatology o l'Accademia Americana di Dermatologia.
Aspettate di pagà un pocu di più per un appuntamentu cù un dermatologu qualificatu. Tariffe di circa $ 200 sò cumuni.
L'estetisti, invece, tendenu à carica intornu à 80 $ per un visu.
Cosa da aspettà da un prufessiunale
U prucessu hè abbastanza simile à quellu chì avaristi adupratu in casa.
Se i trattamenti topichi di forza di prescrizione o altri trattamenti sò una parte di a vostra rutina di cura di a pelle, u vostru fornitore pò cunsigliarvi di abbandunà l'usu in i ghjorni precedenti à u vostru appuntamentu.
L'usu continuu pò aumentà u risicu di irritazione.
Ùn importa micca troppu se ghjunghjite cù u truccu, chì a vostra pelle serà pulita è vapurizata prima di l'estrazione.
I guanti saranu purtati mentre si estraenu i pori è l'attrezzi metallichi ponu esse aduprati, vale à dì chì puderete sente un dulore minore. Dìite à u vostru duttore se u dolore diventa troppu per manighjà.
Dopu, prudutti calmanti, antibatterici saranu applicati à a pelle. Alcune cliniche utilizanu tecnulugia cum'è a terapia di luce per calmà ulteriormente a faccia.
Sè vo avete una estrazione cum'è parte di un visu, a vostra pelle pò scopre un ghjornu o dui dopu. Questa hè una reazione prevista (è bona!) Cunnisciuta cum'è purgazione di a pelle.
In generale, però, ùn duvete micca sperimentà rossi per più di 24 ore, è e macchie estratte devenu cumincià à guarisce.
Quandu da fà torna
L'estrazioni ùn sò micca una cosa unica. I pori tendenu à intuppà torna, significendu chì pudete avè bisognu di trattamenti regulare.
Shainhouse, chì pratica à a Dermatologia SkinSafe è a Cura di a Pelle di Beverly Hills, cunsiglia di limità l'estrazzioni à una o duie volte à u mese.
Questu permette à l'epidermide, o stratu superiore di a vostra pelle, di guarisce è minimizeghja l'infiammazione o traumi per a pelle.
Intantu, pudete aiutà à calmà a vostra pelle:
- attaccà à i prudutti noncomedogeni, o à quelli chì ùn obstrueranu micca i vostri pori
- idratante è esfoliante regolarmente
- aduprendu una maschera di creta o di fangu una volta à a settimana.
U fondu
I cunsiglii di l'esperti dicenu di lascià a vostra pelle sola è lasciate i prufessiunali gestisce l'estrazioni.
Ma s'ellu ùn hè micca pussibule di visità una clinica, attaccassi à i cunsiglii sopra aiuterà à riduce u risicu di rossu rossu, gonfiore è cicatrici.
Lauren Sharkey hè ghjurnalista è autore specializata in i prublemi di e donne. Quand'ella ùn prova micca à scopre un modu per bandisce e migraine, pò esse truvata scoprendu e risposte à e vostre dumande di salute in agguattu. Hà scrittu ancu un libru di prufilizazione di e giovani attiviste femine in u mondu sanu è attualmente custruisce una cumunità di tali resistenti. Catturàla nant'à Twitter.