Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 14 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Ciò chì accade se uttenite un falsu pusitivu per u HIV? - Salute
Ciò chì accade se uttenite un falsu pusitivu per u HIV? - Salute

Cuntenutu

Panoramica

HIV hè un virus chì attacca u sistema immune. U virus attacca specificamente un sottogruppu di cellule T. Queste cellule sò responsabili di luttà contr'à l'infezioni. Quandu stu virus attacca queste cellule, riduce u numeru generale di cellule T in u corpu. Què indebulisce u sistema immune è pò fà più faciule per cuntraisce certe malatie.

A diversità di l'altri virus, u sistema immune ùn pò micca sbarrazzassi di l'HIV cumpletamente. Questu significa chì una volta chì una persona hà u virus, averanu per a vita.

Tuttavia, una persona chì vive cun HIV chì hè in terapia antiretrovirale regulare pò aspettà di campà una vita normale. A terapia antiretrovirale regulare pò ancu riduce u virus in u sangue. Ciò significa chì una persona cun livelli indetectabili di HIV ùn pò trasmette l'HIV à un cumpagnu durante u sessu.

Cumu si trasmette l'HIV?

Trasmissione per sessu

Un modu di trasmissione di l'HIV hè per mezu di rapporti sessuali senza cundom. Questu hè perchè u virus hè trasmessu per mezu di certi fluidi corporei, cumprese:


  • fluidi pre-seminali
  • sperma
  • fluidi vaginali
  • fluidi rectali

U virus pò esse trasmessu per mezu di relazioni orali, vaginali è anali senza cundom. U sessu cù un preservativu impedisce l'esposizione.

Trasmissione attraversu u sangue

U VIH pò ancu esse trasmessu per mezu di sangue. Questu accade comunemente trà e persone chì spartenu aghi o altri apparecchi per iniezione di droghe. Evite di sparte aghi per riduce u risicu di esposizione à HIV.

Trasmissione da mamma à zitellu

E mamme ponu trasmette l'HIV à i so zitelli durante a gravidanza o a consegna per mezu di fluidi vaginali. E mamme chì anu HIV ponu trasmette ancu u virus à i criaturi attraversu u so latte maternu. Tuttavia, parechje donne chì campanu cun HIV anu zitelli sani, HIV-negativi, uttenendu una bona cura prenatale è un trattamentu regulare di HIV.

Cumu hè diagnosticatu HIV?

I fornitori di assistenza sanitaria adupranu tipicamente un assaghju immunosorbente ligatu à l'enzimi, o test ELISA, per testà l'HIV. Stu test rileva è misura l'anticorpi HIV in u sangue. Un campione di sangue per mezu di una puntura di u dittu pò furnisce risultati rapidi di test in menu di 30 minuti. Un campione di sangue attraversu una siringa serà probabilmente inviatu à un laburatoriu per esaminà. Piglia generalmente più tempu per riceve risultati per mezu di stu prucessu.


Di solitu ci vole parechje settimane per chì u corpu produci anticorpi à u virus una volta chì entra in u corpu. U corpu tipicamente genera questi anticorpi trè à sei settimane dopu l'esposizione à u virus. Ciò significa chì un test di anticorpi pò ùn rilevà nunda durante stu periodu. Questu hè qualchì volta chjamatu "periodu di finestra".

Riceve un risultatu ELISA pusitivu ùn significa micca chì una persona sia seropositiva. Una piccula percentuale di persone pò riceve un risultatu falsu pusitivu. Questu significa chì u risultatu dice chì anu u virus quandu ùn l'anu micca. Questa pò accade se u test raccoglie altri anticorpi in u sistema immunitariu.

Tutti i risultati pusitivi sò cunfirmati cù una seconda prova. Parechji test di cunferma sò dispunibili. Tipicamente, un risultatu pusitivu deve esse cunfirmatu cù un test chjamatu analisi di differenziazione. Questu hè un test di anticorpi più sensibile.

Chì pò influenzà i risultati di i vostri test?

I test di HIV sò altamente sensibili è ponu dà un falsu pusitivu. Un test di seguitu pò determinà se una persona hà veramente HIV. Se i risultati di una seconda prova sò pusitivi, una persona hè cunsiderata cum'è seropositiva.


Hè ancu pussibule di riceve un risultatu falsu negativu. Ciò significa chì u risultatu hè negativu quandu in realtà u virus hè presente. In generale accade se una persona hà cuntrattu recentemente l'HIV è si face a prova durante u periodu di a finestra. Questu hè u tempu prima chì u corpu hà cuminciatu à pruduce anticorpi HIV. Sti anticorpi ùn sò tipicamente prisenti chè quattru à sei settimane dopu l'esposizione.

Se una persona riceve un risultatu negativu ma hà ragiò di suspettà d'avè cuntrattu l'HIV, duverianu pianificà un appuntamentu di seguitu in trè mesi per ripete u test.

Chì pudete fà

Se un prufessore sanitariu face un diagnosticu di HIV, aiutanu à determinà u megliu trattamentu. I trattamenti sò diventati più efficaci cù l'anni, rendendu u virus più gestibile.

U trattamentu pò cumincià subitu per riduce o limità a quantità di danni à u sistema immune. Pigliate medicazione per suppressione u virus à livelli indetectabili in u sangue rende ancu praticamente impossibile trasmette u virus à qualcun altru.

Se una persona riceve un risultatu di test negativu ma ùn hè micca sicura se hè precisa, duverebbenu esse torna testate. Un prufessore sanitariu pò aiutà à determinà cosa fà in questa situazione.

Cume prevene a trasmissione o l'infezione da HIV

Hè cunsigliatu chì e persone chì sò sessualmente attive piglianu e seguenti precauzioni per riduce u risicu di cuntrae l'HIV:

  • Aduprate preservativi cumu indicatu. Quandu si usa currettamente, i preservativi impediscenu i fluidi corporei di mischjassi cù i fluidi di un cumpagnu.
  • Limite u so numeru di partenarii sessuali. Avè parechji partenarii sessuali aumenta u risicu di esposizione à HIV. Ma u sessu cù un preservativu pò riduce stu risicu.
  • Fate a prova regulare è dumandate à i so cumpagni di esse testati. Cunnosce u vostru statutu hè una parte impurtante di esse sessualmente attivi.

Se una persona pensa chì hè stata esposta à HIV, pò andà à u so duttore sanitariu per uttene profilassi post-esposizione (PEP). Si tratta di piglià medicazione per HIV per riduce u risicu di cuntrae u virus dopu una pussibule esposizione. U PEP deve esse iniziatu in 72 ore da esposizione potenziale.

A Scelta Di L’Editore

Chjappu in l'anu: chì pò esse è chì fà

Chjappu in l'anu: chì pò esse è chì fà

Ci ò parechje cau e chì ponu cau à un nulu in l'anu, alcune di elle, cum'è emorroidi, ùn ò micca gravi è ponu pari ce enza trattamentu pecificu, ma altri, cu...
Dieta per definisce l'abdomen

Dieta per definisce l'abdomen

U più grande ecretu alimentariu chì vi permette di defini ce è viluppà i vo tri ab hè di aumentà a vo tra a unzione di proteine, riduce a vo tra a unzione di alimenti gra...