10 opzioni sane per rimpiazzà a farina di granu
Cuntenutu
- 1. Granu interu
- 2. Carruba
- 3. Avena
- 4. Noce di coccu
- 5. Sarraffu
- 6. Amandula
- 7. Amarantu
- 8. Quinoa
- 9. Piselli
- 10. Arrowroot
A farina di granu hè prodotta da a macinazione di u granu, un cereale riccu in glutine, ampiamente adupratu in a preparazione di biscotti, dolci, pane è vari prudutti industrializati in u mondu sanu.
Tuttavia, ancu s'ellu hè ampiamente adupratu, u cunsumu eccessivu di prudutti raffinati, ottenuti da a farina di granu, hè assuciatu à l'occorrenza di malatie cardiovascolari, diabete è obesità.
Per questa ragione, altri tippi di farina sò apparsu nantu à u mercatu, cun un cuntenutu più altu di fibre è nutrienti, è qualchì volta senza glutine, chì pò rimpiazzà a farina di granu in i preparati culinarii:
1. Granu interu
A farina di granu integrale hè un grande sustitutu per a farina bianca perchè hà un altu cuntenutu di fibre. Ogni 100 grammi furnisce circa 8,6 g di fibra, à u cuntrariu di a farina di granu biancu chì furnisce solu 2,9 g. A fibra cuntribuisce à a salute di l'intestinu, essendu una bona alternativa per e persone chì soffrenu di stinzia, in più di aumentà a sensazione di sazietà.
Inoltre, u granu integrale hà un cuntenutu più altu di vitamine B, chì sò impurtanti per u funziunamentu di u metabolismu. U granu integrale cuntene glutine, dunque ùn deve micca esse adupratu da e persone cù intolleranza à u glutine o allergie.
2. Carruba
A Carruba hè una farina prodotta da u fruttu di a carruba, chì hè ricca in antioxidanti, principalmente polifenoli. Inoltre, a farina di locusta hè ricca in calciu è magnesiu, minerali impurtanti per a salute di l'osse.
A carruba pò esse usata in alternativa à a polvere di cacao o a cicculata, chì u so sapore hè simile. Sta farina ùn cuntene glutine è pò esse aduprata da e persone cun celiachia, allergie à a farina di granu o intolleranza à u glutine. Vede cumu aduprà a carruba.
3. Avena
Un'altra ottima opzione per rimpiazzà a farina di granu hè a farina d'avena, chì cuntene fibre solubili, chjamate beta-glucani. Stu tipu di fibre forma un tipu di gelu in u stomacu chì aiuta à aumentà a sensazione di sazietà, migliora a salute di a flora intestinale, riduce u colesterolu male (LDL) è aiuta à regulà u zuccherinu in sangue. Dunque, a farina d'avena hè una ottima opzione per e persone chì vogliono perdere peso è regulà u glucosiu in sangue.
In u casu di e persone celiache, l'avena deve esse cunsumata sottu a guida di un nutrizziunistu. Ancu s'ellu ùn cuntene glutine, in certi casi hè statu osservatu chì u corpu pò sviluppà una risposta immune contr'à e proteine d'avena, peghju crisi. Inoltre, in certi casi, l'avena pò esse contaminata da granu, segale o orzu.
4. Noce di coccu
A farina di coccu hè prodotta da a macinazione di noce di coccu disidratata. Questa hè una farina versatile, chì furnisce parechji benefici per a salute. A noce di coccu hè ricca in grassi saturati, cù pruprietà antimicrobiche è antivirali chì aiutanu à rinfurzà u sistema immunitariu, è hè senza glutine, chì ne face una ottima opzione per e persone cun malattia celiaca, allergie à u granu o sensibilità à u glutine.
Inoltre, furnisce una quantità assai alta di fibra, circa 37,5 g per 100 g, paragunatu à altre farine, chì ne facenu una grande opzione per e persone chì soffrenu di stinzia. Vede altri benefici per a salute di a noce di coccu.
5. Sarraffu
U Buckwheat hè cunsideratu un pseudo-cereale perchè hè una semente. Si caratterizeghja per ùn cuntene glutine è per esse riccu in antioxidanti, principalmente polifenoli, chì aiutanu à riduce l'infiammazione, à migliurà a pressione areriale è à cuntribuisce à u funziunamentu currettu di u core.
Inoltre, a farina di granu saracinu hè ricca in vitamine B è minerali cum'è u ferru, u calciu è u seleniu, chì sò di primura per prevene malatie cum'è l'anemia, l'osteoporosi è l'Alzheimer. Ancu s'ellu ùn cuntene glutine, hè impurtante osservà l'etichetta, chì pò cuntene alcune tracce di sta proteina. Vede più vantaghji di u granu saracinu è amparate à aduprà.
6. Amandula
A farina d'amandula hè una eccellente alternativa per rimpiazzà a farina di granu, perchè in più di avè un gustu piacevule, hè bassa in carboidrati, ùn cuntene micca glutine, hè ricca in vitamina E è altri micronutrienti.
L'usu di sta farina in e ricette hè un'ottima opzione per e persone cun diabete è chì vogliono perdere peso, perchè aiuta à regulà u zuccheru è a pressione sanguigna, è à riduce u colesterolu cattivu (LDL).
7. Amarantu
Cum'è u granu sarracinu, l'amarantu hè cunsideratu un pseudocereale, riccu in antioxidanti, proteine, fibre, ferru, calciu è seleniu. Per questa ragione, hè eccellente per migliorà a salute di u cervellu, l'osse è u core.
Ancu s'ellu ùn cuntene glutine, hè impurtante di leghje l'etichetta di l'imballu, postu chì ci pò esse una contaminazione croce è cuntene alcune tracce di sta proteina.
8. Quinoa
A farina di quinoa hè ricca di fibre, ùn cuntene micca glutine, è cuntene proteine è ferru, chì ne facenu una ottima opzione per rimpiazzà a farina di granu. Sta farina pò esse aduprata per preparà frittelle, pizze, biscotti, pane è dolci, è pò esse ottenuta in i supermercati o preparata in casa, piazzendu i fasgioli in una padella per tostà li è dopu in un trasformatore o frullatore.
9. Piselli
I piselli sò legumi cun eccellenti benefici per u corpu, postu chì sò ricchi di antioxidanti, proteine è fibre, chì aiutanu à migliurà a salute intestinale, in più di esse senza glutine. Tuttavia, e persone chì soffrenu di gas intestinali o di gonfiori spessu, a farina di piselli ùn hè micca una bona opzione perchè hà carboidrati chì fermentanu in l'intestinu è ponu causà disagiu.
10. Arrowroot
Arrowroot hè un tuberu simile à a manioca o u igname, riccu in fibre è nutrienti cum'è magnesiu, ferru è calciu, chì facilitanu a digestione. Inoltre, hè ampiamente adupratu in forma di farina è di polvere, per rimpiazzà u granu da persone cun celiachia o sensibili à u glutine. Perchè hè faciule da digerisce, hè cunsigliatu per i zitelli è i zitelli di più di 6 mesi, l'anziani è e donne incinte. Vede cumu arrowroot hè adupratu in cucina, estetica è igiene personale.