Perchè sò Trading Positività di u Corpu per l'Accettazione di Grassi
Cuntenutu
- Per esse vistu, duvete esse l'idea di a sucietà di un "bonu grassu"
- Cum'è un dietista grassu, a ghjente hè menu prubabile di piglià mi in seriu cà un dietista più magru
- Un altru aspettu di «esse grassu in a manera ghjusta» hè di avè una persunalità implacabile pusitiva
- Quandu l'amore per sè stessu hè una priorità, ùn piglia micca in contu i messaghji quotidiani di stigma è fatfobia
- Quantu a ghjente magra pò esse alleati per un cambiamentu di cultura
Cumu vedemu u mondu forma quale sceglimu di esse - è spartendu sperienze convincenti pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.
Oramai, a pusitività di u corpu hè indubbiamente mainstream. A maiò parte di a ghjente ne hà intesu qualchì iterazione o anu vistu u hashtag nant'à e rete suciale. À a superficia, puderete crede chì si tratta di amore di sè è accettazione di u corpu. Ma sta interpretazione attuale hà limiti - limiti contr'à a dimensione di u corpu, a forma, u culore, è assai altri aspetti di l'identità di una persona - è questi limiti esistenu perchè # bodypositivity hà largamente scurdatu e so radiche pulitiche da l'accettazione grassa.
L'accettazione di u grassu, chì hà iniziatu in l'anni 60 cum'è Associu Naziunale per Avanzà l'Accettazione di u Grassi, hè stata attraversu diverse onde è forme da circa 50 anni. Attualmente, l'accettazione grassa hè un muvimentu di ghjustizia suciale chì hà per scopu di fà a cultura di u corpu più inclusiva è diversa, in tutte e so forme.
È eccu a verità: A pusitività di u corpu mi hà aiutatu prima à cambià a manera di vede u mo corpu. Mi hà datu a speranza chì sarebbe bè di fà què. Ùn hè micca finu à avè nutatu chì l'influenzatori di # bodypositivity mi anu fattu sentire inadeguatu, cum'è u mo corpu era troppu per esse veramente OK, chì aghju cuminciatu à dumandassi se appartene o micca quì.
Se a pusitività di u corpu hà da fà ciò ch'ella era sempre supposta di fà, deve includere l'accettazione di grassu.Per esse vistu, duvete esse l'idea di a sucietà di un "bonu grassu"
A ricerca di # bodypositivity o #bopo nantu à i social media mostra induve i dui muvimenti differenu. I hashtags rendenu per u più maghjine di donne, soprattuttu donne in i tipi di corpu più privilegiati: magru, biancu è cis. Benchì un corpu più grande abbia qualchì volta tendenza, questi esempi ùn populanu micca i risultati di ricerca.
Questu attu di centrà un corpu privilegiatu, quellu chì puderebbe assomigliarsi à u vostru o à un influenzatore #bopo, ùn hè micca intrinsecamente problematicu, ma inquadrà un corpu privilegiatu decenta e persone grasse è i corpi emarginati attuali ancu più luntanu da a conversazione.
Chiunque pò avè sperienze negative o emozioni intornu à u so corpu, ma ùn hè micca uguale à a discriminazione sistemica di i corpi grassi. A sensazione di esse costantemente lasciati fora o ghjudicati per a dimensione di u vostru corpu ùn hè micca listessa chì ùn amassi micca a vostra pelle o sentitevi cunfortu in u vostru corpu. Sò tramindui validi, solu micca listessi perchè u rispettu automaticu di a sucietà dà corpi magri ùn esiste micca per e persone grasse.
È a discriminazione diventa più forte chì u corpu si ingrassa.
Malgradu u fattu chì a dimensione o l'apparenza di u corpu ùn sia micca una bona misura di salute, a sucietà tene aspettative più alte per e persone grasse di esse un "bonu grassu".Cum'è un dietista grassu, a ghjente hè menu prubabile di piglià mi in seriu cà un dietista più magru
E mo abilità è cunniscenze sò in questione, sia implicitamente sia esplicitu per via di a dimensione di u mo corpu. I clienti è altri prufessiunali anu messu in discussione a mo capacità di furnisce cura è anu decisu di ùn travaglià cun mè.
È quandu i corpi grassi cum'è u mo sò mostrati positivamente, ci hè spessu reazzione da seguaci o trolli - persone chì seguitanu hashtags è cercanu di scredità e cose chì si presentanu sottu à elli. Hè vulnerabile à publicà ritratti di u vostru corpu se hè grassu. Parlà di cume esse sani à qualsiasi dimensione hè pussibile hè emotivamente stancu. Più u vostru corpu hè grande, più site marginalizatu, è più risicate di esse fastidiatu.
Alcuni influenzatori di grassu si sentenu pressuriti per pruvà a so salute parlendu di i so risultati di analisi di sangue, mostrendu si manghjendu una insalata, o parlendu di a so routine d'eserciziu per risponde preventivamente à e dumande di "ma salute?" In altre parolle, malgradu a dimensione di u corpu o l'aspettu chì ùn sò micca boni misure di salute, a sucietà tene aspettative più alte per e persone grasse di esse un "bonu grassu".
Mentre a pulizza sanitaria di a tastiera è i so cunsiglii indesiderati dannu à e persone magre è grasse, i so cumenti inciteranu un tippu diversu di vergogna è stigma per e persone grasse. E persone magre ricevenu più di un passu nantu à i cumenti di salute, mentre chì e persone grasse sò spessu diagnosticate solu nantu à e foto, assumendu chì anu una varietà di condizioni di salute. Què si traduce fora di u screnu è ancu in l'uffiziu di u duttore: A ghjente grassa hè detta di perde u pesu per guasi ogni prublema di salute, invece chì e persone magre sò più propensi à riceve assistenza medica.
Sempre chì credemu chì u cambiamentu è l'accettazione appartenenu solu à l'individuu (cum'è a ricerca di a perdita di pesu), li stemu preparendu per fallimentu.Un altru aspettu di «esse grassu in a manera ghjusta» hè di avè una persunalità implacabile pusitiva
L'influenzatori pusitivi di u corpu spessu tendenu à parlà di amà u so corpu, di esse felici in u so corpu, o di sentirsi "sexy" per a prima volta. Queste sò cose meravigliose, è hè stupendu di sente chì in un corpu chì avete odiatu per un bellu pezzu.
Tuttavia, trasformà sta pusitività in una caratteristica dominante o esigenza di u muvimentu aghjusta un altru standard impossibile da campà. Pocu poche persone sperimentanu in realtà un amore di sè costante è fermu, è ancu menu persone in i corpi marginalizati sperimentanu questu nantu à una basa regulare. Una persona chì face attivamente u travagliu per cambià e so credenze nantu à u so propriu corpu face un travagliu stupefacente è curativo, ma in un mondu chì prumove una cultura fatfobica, stu viaghju si pò sente solu.
Quandu l'amore per sè stessu hè una priorità, ùn piglia micca in contu i messaghji quotidiani di stigma è fatfobia
A pusitività di u corpu hè un ottimu puntu d'entrata per parechje persone à l'accettazione di grassu è à un travagliu più profondu di autoaccettazione. U messagiu d'amore di sè hè una parte impurtante di u travagliu individuale perchè cambià una cultura richiede determinazione è resilienza. Hè difficiule di ùn crede micca una cultura chì ama ammentà i vostri difetti, ma sta pressione cutidiana hè dinò perchè a #positività per contu soiu ùn basta micca.
A discriminazione è a fatfobia sò dannose per ognunu di noi.
Quandu; quand'elli campanu in u mondu chì mostra solu corpi magri o media accantu à parolle cum'è "sanu" è "bonu"; quandu a parolla "grassu" si adopra cum'è sintimu negativu; è quandu i media ùn mostranu mancu corpi grassu, hè.
Tutte queste sperienze travaglianu in tandem è prumove una cultura chì punisce i corpi grassi. Sarà prubabile di fà fronte à una paga più bassa, pregiudiziu medicu, discriminazione di travagliu, rigettu suciale, è vergogna di u corpu trà parechje altre cose. È esse grassu ùn hè micca una classa prutetta.
Sempre chì credemu chì u cambiamentu è l'accettazione appartenenu solu à l'individuu (cum'è a ricerca di a perdita di pesu), li stemu preparendu per fallimentu. Una persona pò esse solu cusì resistente à u rigettu suciale, à e credenze pregiudiziali è à e pratiche limitate, sola.
Se a pusitività di u corpu hà da fà ciò ch'ella era sempre supposta di fà, deve includere l'accettazione di grassu. Deve includere quelli in corpi marginalizzati è corpi chì ùn sò micca accettati culturalmente avà. I circhuli di accettazione di grassu centranu i corpi di grassu perchè tutti i corpi ùn sò micca trattati ugualmente in i nostri spazii d'ogni ghjornu - uffici medichi, filmi è persunaghji TV, marche di vestiti è dispunibilità, app di appuntamentu, aerei, ristoranti, per citarne uni pochi.
U cambiamentu hà iniziatu cù marche cum'è Dove è Aerie, ancu magazzini cum'è Madewell è Anthropologie, chì diventanu più inclusivi. L'ultimu album di Lizzo hà debuttatu à u n ° 6 in i listini Billboard. L'emissione TV "Shrill" hè stata appena rinuvata per una seconda stagione in Hulu.Quantu a ghjente magra pò esse alleati per un cambiamentu di cultura
Ùn era chè quandu qualchissia chì avia ghjustu seguitatu, in i mo tentativi di dà mi speranza, chì sapia chì l'accettazione grassa seria dura, ma pussibile - è pussibile per u mo corpu avà.
Questa persona hà veramente amatu u so ventre grassu è tutte e smagliature senza scusassi è ghjustificà. Ùn anu micca parlatu di i "difetti", ma di cume era a cultura chì li avia purtatu à odià si in primu locu.
Sapiu chì a lotta per l'attivismu grassu puderia rende spazi dispunibuli per tutti, rende esistenti in qualunque corpu pussibule, allora forse un ghjornu a ghjente ùn averia micca da passà per a vergogna di sentesi cum'è solu ùn si adattanu micca.
Forse ponu evità a sensazione chì u so corpu significa chì devenu affundassi in l'oscurità perchè tuttu in questu hè troppu, è ùn fà micca l'impattu ch'elli puderianu nantu à u mondu. Forse queste sperienze ponu ghjunghje à a fine. Forse un ghjornu, ponu purtà panni cusì ghjustu ghjustu elli.
È credu chì qualsiasi persona cun privilegiu pò centrà è prumove voci à u cuntrariu di a soia. Spartendu a "tappa" di u vostru travagliu cù e persone chì sperimentanu u più discriminazione è marginalizazione, pudete cambià a cultura. U cambiamentu hà iniziatu cù marche cum'è Dove è Aerie, ancu magazzini cum'è Madewell è Anthropologie, chì diventanu più inclusivi. L'ultimu album di Lizzo hà debuttatu à u n ° 6 in i listini Billboard. L'emissione TV "Shrill" hè stata appena rinuvata per una seconda stagione in Hulu.
Vulemu cambià. U circhemu è luttemu per ellu, è finu à avà, avemu avutu prugressi - ma u centru di più di ste voce libererà tutti ancu di più.
Se vi truvate in u muvimentu pusitivu di u corpu è vulete centrà l'attivismu grassu ancu, travagliate per esse un alliatu. Allyship hè un verbu, è chiunque pò esse un alliatu per l'attivista grassu è i muvimenti di accettazione. Aduprate a vostra voce micca solu per alzà l'altri, ma per aiutà à luttà contr'à quelli chì attivamente causanu danni à l'altri.Amee Severson hè un dietista registratu chì u so travagliu si concentra nantu à a pusitività di u corpu, l'accettazione di grassu, è l'alimentu intuitivu attraversu una lente di giustizia sociale. Cum'è u pruprietariu di Prosper Nutrition and Wellness, Amee crea un spaziu per gestisce l'alimentu disordinatu da un puntu di vista neutru à u pesu. Amparate di più è informatevi nantu à i servizii in u so situ web, prospernutritionandwellness.com.