U Contu Instagram @FatGirlsTraveling hè quì per ridefinisce Travel Inspo
Cuntenutu
Scorri un contu #travelporn in Instagram è vi vede un smorgasbord di diverse destinazioni, cucine è moda. Ma per tutta quella varietà, ci hè un mudellu definitu quandu si tratta di u donne in i ritratti; a maiò parte di elli rapprisentanu ideali di bellezza tradiziunali (leghjite: magre).
Un account Instagram- @ fatgirlstraveling-face qualcosa per quellu sbilanciu. U contu hè dedicatu à tutte e donne chì viaghjanu in u mondu chì raramente vedi nantu à i conti di viaghju principali.
Annette Richmond, difensore di u body-pos, hà creatu u cuntu è publicheghja e foto d'ella stessa, è publicheghja da altre donne chì utilizanu u hashtag #FatGirlsTraveling. (Seguitate questi altri hashtags pusitivi per u corpu per riempie u vostru alimentu cun ancu di più amore di sè.) A so preoccupazione principale era di ripiglià a parolla "grassu". "U mo PIÙ GRANDE motivatore per inizià sta pagina hè di aiutà à caccià u stigma da a parolla FAT", Richmond hà scrittu in un post. (Dopu tuttu, hè una parolla caricata: eccu chì un scrittore adopra ciò chì vulemu veramente dì quandu chjamemu a ghjente grassa.)
I sforzi di Richmond anu andatu oltre u contu Instagram. Amministra ancu un gruppu di Facebook per i viaghjatori femminili di taglia grande. Ùn si tratta solu di sparte belle fottò, ma di trattà l'esperienza chì e donne di più dimensioni anu viaghjatu. (Per esempiu, questu Modellu Plus-Size hà Statu Finu à un Shamer di Corpu in u so Volu.)
Richmond hà scrittu annantu à a so propria sperienza di viaghju nantu à u so blog, descrivendu a storia troppu cunnisciuta di a vergogna di u corpu ch'ella hè affruntata in i piani. "Ùn aghju micca da aduprà un allargatore quandu volu. Ma què ùn ferma micca e fighje mentre mi latu in a navata per chì i mo fianchi ùn scontranu micca cù l'altri passeggeri. È hè sicuru chì ùn ferma micca i gemiti. Aghju quandu dumandu a sede di a finestra ", hà scrittu.
Cù #FatGirlsTraveling, Richmond sfida i standard di bellezza, furnisce una cumunità per altri viaghjatori, è serve qualchì inspo di viaghju maiò. (Basta à dà un scorrimentu à l'alimentu è pruvate à ùn riservà micca subitu un viaghju.) I difensori di body-pos continuanu à chjamà l'industria di a moda è i media per favurisce i corpi più chjuchi; Eccu a speranza chì un ghjornu, e foto di dimensioni diverse ùn seranu più cunsiderate cum'è nicchia.