A frebba chì vene è vene: chì pò esse è chì fà

Cuntenutu
- 1. Reazione dopu avè vaccinatu
- 2. Nascita di i denti
- 3. Abbigliamento eccessivu
- Quandu andà à u duttore
A frebba hè una forma di difesa di l'organisimu è in certi casi pò cumparisce è sparisce in 24 ore o stà per più ghjorni. A frebba chì vene è vene in u zitellu hè cumuna è hè unu di i modi di l'organisimu per signalà chì qualcosa ùn va micca bè. Stu tipu di frebba pò causà cunfusione per i genitori, perchè quandu pensanu chì hè risolta, a frebba torna.
Ancu se a frebba hè una di e manifestazioni chì più generanu ansietà in i genitori, in particulare in i neonati, quandu vene è vene, hè di solitu liata à situazioni menu gravi cum'è reazione dopu à piglià un vaccinu, a nascita di denti o ancu eccessu di vestiti in a bevanda .
U zitellu hè cunsideratu chì hà una frebba quandu a temperatura supera i 37,5 ° C in una misura in l'ascella, o 38,2 ° C in u rettu. Sottu à ste temperature, ùn ci hè generalmente nisuna causa di preoccupazione. Vede più nantu à cumu sapè se hè a febbre di u zitellu.

Quandu u zitellu hà una frebba, a maiò parte di u tempu, hè in leia cù i raffreddori o infezioni virali. Altre cause cumuni di febbre avanti è avanti in u zitellu sò:
1. Reazione dopu avè vaccinatu
A frebba hè unu di i sintomi i più cumuni dopu avè pigliatu u vaccinu è pò cumincià finu à 12 ore è durà da 1 à 2 ghjorni. In certi casi a frebba pò vene è vene torna in pochi ghjorni.
Cosa da fà: cunsultate u pediatricu per prescrive rimedii antipiretici è analgésichi se ne necessariu. Inoltre, hè cunsigliatu di misurà a temperatura di modu regulare è di fighjà l'apparizione di altri sintomi cum'è difficultà à respirà è battiti cardiaci rapidi. In questu casu, duvete cuntattà subitu u duttore. Se u zitellu hà menu di 3 mesi è hà una frebba sopra à 38 ° axillary, hè impurtante di circà l'assistenza medica immediatamente. Vede altri sintomi di reazzione à i vaccini è cumu per allevà i sintomi più cumuni.
2. Nascita di i denti
Quandu i denti cumincianu à cumparisce, pò esse un gonfiore di e gengive è una febbre bassa è transitoria. À questu stadiu, hè cumunu per u zitellu di mette e mani in bocca spessu è sbavà assai. Inoltre, u zitellu pò ricusà di manghjà.
Cosa da fà: hè cunsigliatu d'observà a bocca di u zitellu per verificà se a frebba hè in leia cù a nascita di i denti. Pudete impregnassi una cumpressa sterile in acqua fredda è piazzalla nantu à e gengive di u criaturu per alleviate l'inconfortu è si ponu piglià antipiretici o analgésichi, basta chì u prescrittu da u duttore. Se a frebba persiste per più di dui ghjorni, cuntattate u pediatra. Scuprite più cunsiglii per allevà u dulore di a nascita di i denti di latte.
3. Abbigliamento eccessivu
Hè naturale per i genitori di esse troppu cura di u zitellu è in questu casu, hè pussibule mette troppu vestiti annantu à u zitellu ancu quandu ùn hè micca necessariu. Tuttavia, l'eccessu di vestiti pò causà un aumentu di a temperatura di u corpu, causendu una frebba di bassa qualità chì pare vene è vene secondu a quantità di vestiti chì u zitellu porta.
Cosa da fà: caccià i vestiti in eccessu per chì u zitellu si senta più comodu è a temperatura di u corpu si riduce.
Quandu andà à u duttore
A frebba di u zitellu deve sempre esse valutata da u pediatra, ma ci sò situazioni in cui l'aiutu medicu deve esse cercatu immediatamente:
- Febbre in criaturi di menu di 3 mesi è temperatura sopra i 38 ° C;
- Pienghje continuu;
- Rifiutu di manghjà è di beie;
- Presente vomitu è diarrea;
- Avè macchie nantu à u corpu, in particulare macchie rosse apparse dopu à l'iniziu di frebba;
- Collu rigidu;
- Pigliazione;
- Difficultà à respirà;
- Sonnolenza esagerata è difficultà à svegliarsi;
- Se u zitellu hà una malatia crònica o autoimmune;
- Febbra per più di dui ghjorni in zitelli sottu à dui anni;
- Febbra per più di trè ghjorni in i zitelli di più di dui anni.
Hè impurtante di misurà a temperatura currettamente, esse attenti è informà u duttore di tutti i segni chì u zitellu hà. Vede cumu aduprà u termometru currettamente.
In tutti i casi, hè impurtante offre à u zitellu assai liquidi per evità a disidratazione per via di l'aumentu di a temperatura di u corpu.