Trasplante Fecale: A Chjave per Migliurà a Salute Intestinale?
Cuntenutu
- Cosa hè un trapianto di feci?
- Cumu si face?
- Culunoscopia
- Clistere
- Tubu nasogastricu
- Capsule
- Provoca effetti collaterali?
- Da induve vene u sgabellu?
- Chì sò i benefici per trattà infezioni da C. Diff?
- È i benefici per altre cundizioni?
- Sindrome di l'intestione irritabile (IBS)
- Colite ulcerosa (UC)
- Disordine di u spettru Autismu (ASD)
- Perda di pesu
- Quale ùn deve micca avè un trasplante fecale?
- Chì hè a pusizione di a FDA?
- È i trapianti fecali DIY?
- U fondu
Cosa hè un trapianto di feci?
Un trapianto di feci hè una prucedura chì trasferisce e feci da un donatore à u trattu gastrointestinale (GI) di un'altra persona per u scopu di trattà una malattia o una situazione. Hè chjamatu ancu un trasplante di microbiota fecale (FMT) o bacterioterapia.
Diventanu di più in più pupulare postu chì a ghjente si familiarizza cun l'importanza di u microbioma intestinale. L'idea dietro i trapianti fecali hè chì aiutanu à introduce batteri più benefichi in u vostru trattu GI.
A so volta, sti batteri utili ponu aiutà contr'à una serie di condizioni di salute, da infezioni GI à disordine di u spettru di l'autismu (ASD).
Cumu si face?
Ci hè parechji metudi per fà un trasplante fecale, ognunu cù i so propri benefici.
Culunoscopia
Stu metudu furnisce una preparazione di feci liquida direttamente in u vostru grossu intestinu per via di una colonoscopia. Spessu, u tubu di colonoscopia hè spintu in tuttu u vostru grossu intestinu. Quandu u tubu si ritira, deposita u trasplante in u vostru intestinu.
L'usu di a colonoscopia hà u vantaghju di permette à i duttori di visualizà e zone di u vostru grossu intestinu chì ponu esse dannighjate per via di una situazione sottostante.
Clistere
Cum'è l'approcciu di a colonoscopia, stu metudu introduce u trasplante direttamente in u vostru intestinu grossu per mezu di un clistere.
Puderete esse dumandatu di mentì da u vostru latu mentre u vostru corpu inferiore hè elevatu. Questu facilita u trasplante per ghjunghje à u vostru intestinu. Dopu, una punta di clistere lubrificatu hè inserita delicatamente in u vostru rettu. U trasplante, chì hè in un saccu di clistere, hè allora permessu di scorri in u rettu.
I trapianti fecali dati da un clistere sò tipicamente menu invasivi è di menu costu chè e colonoscopie.
Tubu nasogastricu
In questa procedura, una preparazione di feci liquida hè consegnata in u vostru stomacu per mezu di un tubu chì attraversa u vostru nasu. Da u vostru stomacu, l'utillu viaghja dopu à i vostri intestini.
Prima, vi darà una droga per impedisce à u vostru stomacu di pruduce l'acidu chì puderia tumbà urganismi utili in a preparazione di u trasplante.
Dopu, u tubu hè piazzatu in u nasu. Prima di a procedura, un prufessiunale sanitariu verificerà u piazzamentu di u tubu aduprendu a tecnulugia di imaging. Una volta chì hè pusizionatu currettamente, anu da aduprà una siringa per lavà a preparazione attraversu u tubu è in u stomacu.
Capsule
Questu hè un metudu più novu di trapianto di feci chì implica inghjuttà un numeru di pillule chì cuntenenu una preparazione di feci. Rispuntendu à altri metudi, hè u menu invasivu è pò tipicamente esse fattu in un ufficiu medicu o ancu in casa.
Un 2017 hà paragunatu questu approcciu à una colonoscopia in adulti cù recurrenti Clostridium difficile infezzione. A capsula ùn sembra micca esse menu efficace di una colonoscopia in termini di prevenzione di infezioni recurrenti per almenu 12 settimane.
Eppuru, stu metudu di ingoio di capsule richiede un studiu ulteriore per capisce pienamente a so efficacia è a so sicurezza.
Provoca effetti collaterali?
Dopu un trasplante fecale, pudete sperienze uni pochi effetti secondari, cumprese:
- disconfort abdominale o crampi
- stinimentu
- gonfiore
- diarrea
- eruttazione o flatulenza
Cuntattate subitu u vostru duttore se u dolore diventa severu o sperimentate ancu:
- altere abdominale severu
- vomitu
- sangue in e vostre feci
Da induve vene u sgabellu?
U sgabellu adupratu in i trapianti fecali vene da donatori umani sani. A seconda di a procedura, u sgabellu hè fattu o in una soluzione liquida o asciugatu in una sostanza granulosa.
I donatori potenziali devenu sottumessi vari testi, cumprese:
- analisi di sangue per verificà l'epatite, HIV, è altre condizioni
- testi di feci è culture per verificà i parassiti è altri segni di una cundizione sottostante
I donatori passanu dinò un prucessu di screening per determinà se:
- anu pigliatu antibiotici in l'ultimi sei mesi
- avè un sistema immune compromessu
- avè una storia di comportamentu sessuale ad alto risicu, cumpresu i rapporti sessuali senza prutezzione di barriera
- hà ricevutu un tatuu o un body piercing in l'ultimi sei mesi
- avè una storia di usu di droga
- anu viaghjatu di recente in paesi cù alti tassi di infezioni parasitiche
- anu una malatia GI cronica, cum'è a malatia infiammatoria di l'intestione
Puderete truvà siti web chì offrenu campioni fecali per mail. Se pensate à un trasplante fecale, assicuratevi di travaglià cù u vostru duttore sanitariu per assicurà chì ricevi un campione da un donatore qualificatu.
Chì sò i benefici per trattà infezioni da C. Diff?
C. diffinfezioni sò cunnisciuti per esse difficiuli à trattà. Circa di e persone trattate cù antibiotici per a C. diff l'infezzione continuerà à sviluppà una infezzione recurrente. Inoltre, resistenza antibiotica in C. diff hè statu in crescita.
C. diff infezioni accadenu quandu ci hè una crescita di i batteri in u vostru trattu GI. À sente l'American College of Gastroenterology, 5 à 15 per centu di l'adulti sani - è u 84,4 per centu di i neonati è di i zitelli sani - anu una quantità normale di C. diff in i so intestini. Ùn face micca prublemi è aiuta à mantene a pupulazione batterica nurmale di l'intestinu.
Tuttavia, altri batteri in u vostru intestinu generalmente tenenu a populazione di C. diff in verificatu, impediscendu di causà una infezzjoni. Un trasplante fecale pò aiutà à reintroduce questi batteri in u vostru trattu GI, chì li permette di prevene una futura crescita di C. diff.
Verificazione di proveA maiò parte di i studii esistenti nantu à l'usu di trapianti fecali per u trattamentu di C. diff infezioni sò chjuche. Tuttavia, a maiò parte anu pruduttu risultati simili chì indicanu una percentuale di guarigione di più di.
È i benefici per altre cundizioni?
L'esperti anu recentemente studiatu cumu i trapianti fecali ponu aiutà cun altre condizioni è prublemi di salute, cumprese altre condizioni GI. Quì sottu una stampa di alcune di e ricerche finu à avà.
Mentre chì alcuni di questi risultati sò prometenti, ci hè sempre un grande bisognu di più ricerche in questa zona per determinà l'efficacia è a sicurezza di i trapianti fecali per questi usi.
Sindrome di l'intestione irritabile (IBS)
Una recensione recente di nove studii hà trovu chì i trapianti fecali anu miglioratu i sintomi di IBS in i participanti. Tuttavia, i nove studii eranu assai diversi in i so criteri, struttura è analisi.
Colite ulcerosa (UC)
Quattru prucessi paragunavanu i tassi di remissione UC in e persone chì avianu ricevutu un trapianto di feci versus un placebo. Quelli chì anu ricivutu un trasplante fecale anu avutu una percentuale di remissione di 25 per centu, paragunatu à 5 per centu per quelli di u gruppu placebo.
Tenite à mente chì a remissione si riferisce à un periudu di tempu senza sintomi. E persone cun UC chì sò in remissione ponu sempre avè futuri flare-ups o sintomi.
Disordine di u spettru Autismu (ASD)
Un picculu hà trovu chì un regime di trasplante fecale allargatu chì dura da sette à ottu settimane abbassa i sintomi digestivi in i zitelli cun ASD. I sintomi comportamentali di ASD parenu migliurà dinò.
Sti megliurenze eranu sempre viste ottu settimane dopu à u trattamentu.
Perda di pesu
Un recente in topi hà implicatu dui gruppi: unu hà alimentatu una dieta ricca di grassi è un altru alimentatu una dieta normale in grassu è piazzatu nantu à un regime di eserciziu.
I topi di a dieta ricca di grassi anu ricevutu trapianti fecali da i topi in u secondu gruppu. Questu hè apparutu per riduce l'infiammazione è migliorà u metabolismu. Anu ancu identificatu parechji microbi associati à questi effetti, ancu s'ellu ùn hè chjaru cumu questi risultati si traduceranu in l'omu.
Leghjite più nantu à u ligame trà u pesu è i batteri intestinali.
Quale ùn deve micca avè un trasplante fecale?
I trapianti fecali ùn sò micca raccomandati per e persone chì sò immunocomprumesse per via di:
- droghe chì soppressenu u sistema immune
- VIH
- malatie di fegatu avanzatu, cum'è cirrosi
- un recente trapianto di midollo osseu
Chì hè a pusizione di a FDA?
Mentre a ricerca intornu à i trapianti fecali hè prumessa, l'Alimentazione è l'Amministrazione di e Droghe (FDA) ùn li anu micca appruvatu per qualsiasi usu clinicu è li cunsidereghja una droga investigativa.
Inizialmente, i medici chì volenu aduprà trapianti fecali avianu da dumandà à a FDA prima di fà a procedura. Ciò hà implicatu un longu prucessu di approvazione chì hà scuragitu parechji à aduprà trapianti fecali.
A FDA hà rilassatu questu requisitu per i trapianti fecali destinati à trattà recurrenti C. diff infezioni chì ùn anu micca rispostu à l'antibiotici. Ma i duttori anu sempre bisognu di dumandà per qualsiasi usu fora di stu scenariu.
È i trapianti fecali DIY?
L'internet hè pienu di circa cumu fà un trasplante fecale in casa. È mentre u percorsu DIY pò sunà cum'è un bonu modu per circundà e normative FDA, generalmente ùn hè micca una bona idea.
Eccu uni pochi di ragioni perchè:
- Senza una selezzione curretta di i donatori, puderete mette in risicu di cuntrae una malattia.
- I duttori chì facenu trapianti fecali anu una furmazione estensiva nantu à cumu fà in modu sicuru una preparazione di feci per u trapianto.
- A ricerca nantu à l'effetti à longu andà è a sicurezza di i trapianti fecali hè sempre limitata, in particulare per e condizioni diverse da C. diff infezzione.
U fondu
I trapianti fecali sò un trattamentu potenziale promettente per una serie di condizioni. Oghje, sò usati primariu per trattà recurrenti C. diff infizzioni.
Quandu l'esperti amparanu più nantu à i trasplante fecali, ponu diventà una opzione per altre condizioni, chì và da prublemi GI à certe condizioni di sviluppu.