Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Ferite in u vaginu: chì pò esse è chì fà - Salute
Ferite in u vaginu: chì pò esse è chì fà - Salute

Cuntenutu

E ferite in a vagina o a vulva ponu nasce da parechje cause, principalmente per via di attriti durante i rapporti sessuali, allergie à i vestiti o cuscinetti intimi o per via di l'epilazione fatta senza assai cura. Tuttavia, queste ferite ponu ancu esse indicative di infezioni di trasmissione sessuale, cume l'herpes genitale è a sifilide, per esempiu, cù l'apparizione di altri sintomi al di là di e ferite.

Dunque, quandu e piaghe di a vagina o di a vulva ùn smariscenu micca cù u tempu o sò accumpagnate da altri sintomi cum'è prurigine, dolore, secrezione o sanguinamentu, hè impurtante cunsultà u ginecologu affinchì testi più specifici sianu fatti per indicà a causa di a ferita, tandu si principia u trattamentu u più adattu.

E cause principali di u dolore in u vaginu includenu:


1. Ingiuri è allergii

A ferita in u vaginu o in a regione vulva pò nasce da l'usu di biancheria intima stretta chì provoca attriti, attriti durante i rapporti sessuali o ferite durante a cera intima. Inoltre, l'allergii à u materiale di e mutandine o l'assorbente ponu ancu cunduce à l'apparizione di ferite, postu chì unu di i sintomi relativi à l'allergia hè u pruritu in a regione genitale, chì favurisce l'apparizione di ferite. Cunnosce altre cause di prurigine in u vaginu è cosa fà.

Cosa da fà: in questi casi a ferita di solitu guarisce da sola dopu à pochi ghjorni, tuttavia, per prumove a guarigione hè impurtante dà preferenza à l'usu di vestiti comodi è biancheria intima di cuttone, in più di evità a depilazione è i rapporti sessuali mentre avete a ferita. Se u migliuramentu ùn si vede micca dopu qualchì ghjornu, hè cunsigliatu di cunsultà u ginecologu per verificà a necessità di aduprà unguenti chì facilità a guarigione.

2. Infezioni di trasmissione sessuale

Infezioni di trasmissione sessuale sò cause impurtante di piaghe in a vagina, è i più cumuni includenu:


  • Herpes genitale: hè una infizzione causata da u virus Herpes simplice, è hè acquistatu da u cuntattu cù i blister o ulceri di u cumpagnu o cumpagnu. Provoca l'apparizione di rossi è di piccule bolle chì causanu dolore, brusgiature o prurito. Amparate nantu à i sintomi di l'herpes genitale è chì fà;
  • Sifilide: hè causatu da i batteri Treponema pallidum chì si trasmette u più spessu per cuntattu intimu senza aduprà un preservativu. Di solitu, u stadiu iniziale appare dopu 3 settimane di contaminazione, cum'è una sola ulcera indolora. S'ella ùn hè trattata, a sifilide pò avanzà in fasi è diventà assai severa. Capite più dettagli di sta infezzione periculosa;
  • Cancer di talpa: cunnisciutu ancu cum'è cancheru, hè una infizzione causata da u batteriu Haemophilus ducreyi, chì provoca ulcere multiple, dolorose cun secrezione purulenta o sanguinosa. Amparate più nantu à cumu identificà è trattà u cancheru dolce;
  • Limfogranuloma venereale: hè una infezzione rara, causata da i batteri Chlamydia trachomatis, è di solitu provoca picculi grumi chì si trasformanu in ferite dolorose, profonde è accumpagnate da lacrime. Capite megliu nantu à i sintomi è u trattamentu di sta infezzione;
  • Donovanosi: cunnisciutu ancu cum'è granuloma inguinale, hè causatu da i batteri Klebsiella granulomatis, è provoca lesioni iniziali chì sò noduli sottucutanei o picculi grumi chì si sviluppanu in ulceri micca dolorosi, chì crescenu gradualmente è ponu causà danni maiò à a regione genitale. Scuprite più infurmazioni nantu à ciò chì hè è cumu trattà a donovanosi.

In u casu di ferite in a vagina o vulva causate da una infezzione di trasmissione sessuale, hè cumunu chì queste ferite ùn spariscanu micca cù u tempu, è hè ancu cumunu per esse accumpagnate da altri sintomi cum'è uscita, sanguinamentu è dolore durante rapportu sessuale, per esempiu.esempiu.


Hè impurtante di ricurdà chì a presenza di infezioni genitali raprisenta un risicu per l'infezione da HIV, in più di esse punti d'entrata per l'infezione da u virus è da altri microorganismi, dunque, devenu esse prevenuti cum'è usu di preservativi è trattati currettamente, cù u ginecologu. o infectologu.

Cosa da fà: In quessi casi, hè impurtante cunsultà u ginecologu per chì i testi ponu esse fatti per identificà l'infezzione ligata à l'aspettu di a ferita, chì in questu modu hè pussibule di inizià u trattamentu u più adattu, chì pò esse fattu cù antibiotici o antivirali . Hè ancu impurtante chì u cumpagnu sessuale di a persona sia ancu trattatu, ancu s'ellu ùn mostra segni o sintomi di a malatia.

3. Malatie autoimmune

Alcune malatie autoimmuni ponu ancu causà ferite in a regione genitale, cume a malattia di Behçet, a malattia di Reiter, lichen planus, eritema multiforme, aftosi cumplessa, pemphigus, pemphigoid, Dermatite erpetiforme Duhring-Brocq o dermatite lineare IgA, per esempiu. Sti malatii sò di solitu più rari, è ponu apparisce in donne giovani, adulte o anziane, è ponu manifestassi cù ulceri ancu in l'urale, anale, frà altri.

E ferite causate da malatie autoimmune ponu ancu esse accumpagnate da altri sintomi sistemichi, cum'è frebba, debulezza, perdita di pesu o indebulimentu di altri organi, cum'è i reni è a circulazione sanguigna, cusì ponu esse inchietanti è devenu esse investigati è trattati da reumatologu o dermatologu .

Cosa da fà: se a donna hà una malattia autoimmune, o hà una storia di malattia autoimmune in a famiglia, hè consigliabile informà u ginecologu appena a ferita hè rimarcata, affinchì u medicamentu per regulà l'immunità possa esse fattu, cum'è corticosteroidi o immunosuppressanti è unguenti propii per aiutà à guarisce a ferita. Inoltre, cume e malatie autoimmune ponu purtà à reazzioni d'ipersensibilità, si consiglia di evità l'usu di prudutti allergenici, cume i cusmetichi, è ancu di alimenti assai piccanti, chì anu un culore è un odore forti, per esempiu.

4. Cancer

U cancheru hè una rara causa di piaghe in a vagina chì di solitu provoca pruriti, puzzate è scariche, è hè più cumunu in donne anziane. A probabilità chì una ferita in u vaginu diventi cancru hè più grande quandu hè causata da u virus HPV. Scuprite più infurmazioni nantu à cumu identificà u cancheru in u vaginu.

Cosa da fà: se a donna sà chì hà u VPH, appena hè pussibule di nutà a ferita cù secrezione, si consiglia di vede un ginecologu, affinchì si possa fà una biopsia è, se cunfirmata, inizia u trattamentu per u cancheru di a vagina, chì generalmente implica eliminazione di l'area affettata da a cirurgia, in più di cumplettà u trattamentu cù radioterapia, chimioterapia è verificazione di i nodi linfatici vicini.

Oghje Populu

10 Dumande u vostru Terapeuta Vole Chiede Di Trattamentu MDD

10 Dumande u vostru Terapeuta Vole Chiede Di Trattamentu MDD

Quandu i tratta di trattà u vo tru di ordine depre ivu maiò (MDD), avete probabilmente dighjà parechje dumande. Ma per ogni dumanda chì fate, ci hè probabilmente un'altra ...
Hè u Roundup Weed Killer (Glifosatu) Cattivu per voi?

Hè u Roundup Weed Killer (Glifosatu) Cattivu per voi?

Roundup hè unu di i più populari a a ini di erbaccia in u mondu.Hè adupratu da l'agricultori è da i pruprietarii, in campi, prati è giardini.Parechji tudii dicenu chì...