U megliu è u peghju cibu di fegatu
Cuntenutu
In casu di sintomi di prublemi di fegatu, cum'è gonfiore addominale, mal di testa è dolore in u latu drittu di l'addome, hè cunsigliatu di manghjà alimenti leggeri è detossificanti, cum'è carciofi, broccoli, frutti è ligumi, per esempiu.
Quandu u fegatu ùn hè micca bonu, ùn duvete micca manghjà cibi pesanti è grassi, cum'è cibi fritti, casgi gialli in scatula è incrustati, ùn duvite micca beie sodas, nè manghjà alcun tippu di bevanda alcolica.
Migliori Cibi Fegati
I migliori alimenti per u fegatu sò quelli chì migliuranu u so funziunamentu è diminuinu u risicu di deposizione di grassu in quellu organu. Cusì, i migliori alimenti per u fegatu sò:
- Carciofu, cumu hè capace di diminuisce a tossicità di u fegatu è di regulà u colesterolu;
- Verdura cù foglie scure è amare;
- U brocciu, cumu impedisce l'accumulazione di grassu;
- Noci è castagne, postu chì sò ricchi in omega-3 è vitamina E, diminuendu a pussibilità di deposizione di grassu in u fegatu;
- Oliu d'aliva, perchè hè riccu in antioxidanti, pudendu cuntrullà a produzzione di enzimi da u fegatu è diminuisce a deposizione di grassu in l'organu;
- Succu di barbabietolacumu aiuta à diminuisce i sintomi di inflammazioni in u fegatu è regulanu a produzzione di enzimi;
- Frutti è ligumi, cumu ponu aiutà à cuntrullà a quantità di zuccheru in u sangue è diminuite l'assorbimentu di grassu.
Hè interessante di manghjà una parte di frutti à ogni manghjà di a ghjurnata è duverebbe cunsistà in una insalata è circa 100 grammi di carne magra grigliata, cum'è u pettu di pollu, per esempiu. Hè impurtante di cunsumà alimenti per u fegatu ogni ghjornu, seguitu i cunsiglii di u nutrizziunistu, di preferenza. Amparate à dieta per u fegatu.
Inoltre, l'acqua di coccu hè ottima per rifornisce sali minerali è idratà u corpu. In generale, quelli naturali sò più gustosi è più nutritivi di quelli chì si trovanu in buttiglia in i supermercati.
Tè di fegatu
U cunsumu di tè pò ancu aiutà à purificà u fegatu, cum'è u tè di jurubeba, u cardu è u tè di mirtilli, per esempiu, chì per via di a presenza di u compostu lattone, aiuta à a digestione di i grassi ingeriti, in più di aiutà a digestione. Queste piante medicinali anu pruprietà chì aiutanu à a disintossicazione di u fegatu è ponu esse cunsumate ogni ghjornu.
Oltre à manghjà cibu adeguatu è bere tè per migliurà u fegatu, hè impurtante riposà, dormendu 8 ore di sonnu di fila, ma in più, i sforzi devenu esse evitati durante u ghjornu, pruvendu à stà calmu è rilassatu, per aiutà u corpu si ripiglia u più prestu pussibule. Amparate più nantu à questi trattamenti naturali in rimediu di casa per u fegatu.
Peghju cibu di fegatu
I cattivi alimenti per u fegatu sò quelli chì ostaculanu u so funziunamentu, cum'è l'alimenti fritti, cibi ricchi in grassu, spezie, salse artificiali è carni trasfurmate, cum'è prisuttu, pettu di tacchinu, salsiccia, salsiccia, pancetta, frà altri.
Inoltre, u cunsumu frequente di bevande alcoliche pò causà infiammazione di u fegatu, compromettendu u so funziunamentu.
Cosa da fà dopu à l'esagerazione?
Per finisce a sensazione di u ventre o di u fegatu gonfiatu, hè impurtante di:
- Evite u cunsumu d'alcol è di caffeina;
- Evite di manghjà fritti, cibi grassi è dolci
- Bei assai acqua;
- Bei tè cù pruprietà di disintossicazione;
- Manghjà frutti;
- Manghjate cibi leggeri è detossificanti, cum'è mele, barbabietole è limoni;
- Evite di manghjà troppu carboidrati.
Hè ancu impurtante di fà attività fisiche per migliurà u benessere è a sensazione di gonfiore.