L'Idee Foto U Più Ghjornu Di Scola U Più Cattivu
Cuntenutu
- Disegnu à u Gessu
- Tuttu per mè
- Ritrattu in Ritrattu
- Annu-Annu
- Incuntrà u Maestru
- Solu l'outfit
- In Aula
- In u Busu di a Scola
- Appughjatu
- Quandu I Crescenu
Malgradu ciò chì truverete nantu à Pinterest, ùn ci sò assai mamme fora chì anu sappiutu cronicà cun primura a vita di i so figlioli.
Piglia mi, per esempiu: ùn aghju nunda di vicinu à un libru per criaturi. Aghju un saccu à a spazzatura pienu di prughjetti artistichi è incarichi sculari chì pensu à urganizà, un ghjornu. L'unica ragione per chì mi ricordu di e prime parolle di i mo figlioli hè perchè mi sò furzatu à mè (eranu "gattu" è "palla" per via - aghju bisognu di mustrà sta cunniscenza ogni volta chì ne aghju a furtuna).
Ma un rituale chì aghju pussutu attaccà, malgradu a mo pigrizia, hè u primu ghjornu di stampa di scola. Ogni annu in quellu primu ghjornu, facciu chì i mo figlioli stanu davanti à a nostra porta d'entrata è piglianu a so foto. Ùn ci hè micca segni di fantasia è ùn li facciu micca vestesi.
Ma sì site moderatamente più inseme cà mè, ci sò parechje idee fantastiche per fà cumu u primu ghjornu di scola di u vostru figliolu foto speciale.
Eccu 10 idee per inizià.
Disegnu à u Gessu
I sfondi di gesso sò veramente popolari oghje. Amu cumu Rebecca da Blue Cricket Design hà arrangiatu questu. Se avete boni abilità di scrittura è di disegnu, hè una idea divertente.
Tuttu per mè
A blogger Melanie di Sunshine Praises hà una bella idea per ricurdà ciò chì u vostru zitellu hà amatu à ogni età. Elenca i so passatempi è interessi in a so foto. Questu hè un modu meravigliosu di catturà e cose nantu à u vostru zitellu chì pudete micca ricordà 10 anni da quì.
Ritrattu in Ritrattu
Stu suggerimentu vene da u blog East Coast Mommy. L'idea hè di piglià una foto di u vostru zitellu chì tene una vechja foto di ellu o ella. Francamente, questu mi face vertigine, ma tuttu ciò chì flotta a vostra barca.
Annu-Annu
Amu e fotò chì sò fatte in u stessu locu ogni annu, cum'è questu esempiu da u blog The Haps. Ùn ci hè megliu modu per vede quantu u vostru zitellu hà cambiatu in l'ultimi 12 mesi. Questu permette ancu di chianciallu è di ghjucà "Sunrise, Sunset" in ripetizione.
Incuntrà u Maestru
Questa hè una dolce idea chì mette l'insegnante di u to figliolu in u mischju. Hè bellu d'ottene una foto d'elli chì surridenu inseme u primu ghjornu, prima chì i compiti sianu assignati è chì e matematiche cummencinu. Hè tandu chì i surrisi di solitu smariscenu.
Solu l'outfit
Ciò chì ùn daria micca per e foto di ciò ch'e aghju purtatu à i mo primi ghjorni di scola in l'anni 80. U blogger Kelley di 3 Cowboys è una Mamma era abbastanza intelligente per catturà u primu ghjornu di vestitu sculare. Seranu divertenti per ride quandu i vostri figlioli sò più vechji è avete bisognu di cunvince chì era, in realtà, a so idea di portà un tutu è stivali di pioggia à a scola.
In Aula
U blogger Kalyn di Picasso è Tony sò andati in aula per ottene più di un colpu d'azione. Arricurdatevi, puderete piglià solu queste fiure finu à ch'elli sianu in seconda scola. Dopu, li imbarazzate respirendu davanti à i so amichi. Ma finu à tandu, pudete uttene qualchì grande colpu di u vostru zitellu in u so novu habitat.
In u Busu di a Scola
Ùn ghjunghje più u primu ghjornu di scola dopu à fotografià u vostru zitellu davanti à l'autobus di a scola, cum'è u blogger Chelsea hà fattu in u vostru Vere. Ma i genitori, ricordate chì l'autobus hà posti per andà. Ùn ci hè tempu per parechji anguli o spressioni sfarenti. Incruciate e dite, uttenite una foto rapida, è avanzate. È attenti à u trafficu.
Appughjatu
Sè vi sentite creativu, fate esce i puntelli cum'è l'avianu fattu in u blog 100 Layer Cake. Saria particularmente divertente di fà una ripresa fotografica à tema sculare. Ùn possu micca vede i zitelli disposti à esse parte di questu per troppu longu, ma forse dui di i vostri puntelli ponu esse un iPad è una corruzzione. Chì puderia mantene lu andendu in u liceu.
Quandu I Crescenu
Amu sta idea da Simply Kelly Designs. Non solu uttenite à catturà ciò chì parenu, ma pudete vede un pocu di quale sò è ciò chì vulianu esse in quellu tempu.