A Prima Miss America hè stata incurunata Dapoi chì u Paghjolu hà Eliminatu u Cuncorsu di Costumi di Bagnu
Cuntenutu
Quandu Gretchen Carlson, a presidente di u cunsigliu di amministrazione di Miss America, hà annunziatu chì u cuncorsu ùn includeria più una porzione di costume da bagno, hè stata accolta à tempu cù lode è reazione. Dumenica, Nia Imani Franklin di New York hà vintu u primu cuncorsu senza costume da bagno. Quandu hà parlatu cù a stampa dopu, hà parlatu di l'adattazioni recenti à u cuncorsu naziunale, chjamendu a decisione di annullà a cumpetizione di costume da bagno. (Assuciatu: Cassey Ho di Blogilates palesa cumu una cumpetizione di bikini hà cambiatu in tuttu u so approcciu à a salute è a forma fisica)
"Sti cambiamenti, pensu, saranu grandi per a nostra urganizazione", hà dettu Franklin, secondu a Associated Press. "Aghju dighjà vistu tante giovani donne chì mi ghjunghjenu personalmente cum'è Miss New York, dumandendu cumu si ponu impegnà perchè pensu chì si sentenu più abilitati chì ùn anu micca da fà cose cume camminà in un costume da bagno per un borsa di studiu. È sò cuntentu chì ùn aghju micca bisognu di fà cusì per vince stu titulu stasera perchè sò più di questu. E tutte queste donne in scena sò più cà solu ". (Relativu: Mikayla Holmgren diventa a prima persona cù u sindromu di Down à cumpete in Miss Minnesota USA)
ICYMI, Carlson hà annunziatu i cambiamenti chì avarianu purtatu à una "Miss America 2.0". Bonghjornu America torna in ghjugnu. Da quì in avanti, hà dettu, i ghjudici ùn "ghjudicheranu micca i nostri candidati nantu à a so apparenza fisica esterna". Oltre à alluntanassi da ghjudicà i concorrenti in base à u so aspettu, anu speratu di mette più enfasi nantu à a parte di talenti è di borsa. "In tuttu u cuncorsu, i candidati averanu opportunità di prumove per e so iniziative suciale", leghje u situ aghjurnatu di Miss America. "È per dimustrà cumu sò unicamente qualificati per u travagliu eccitante è sfida di 365 ghjorni di Miss America." U cambiamentu hè un sforzu per aghjurnà a cumpetizione durante l'era #MeToo, hà dettu Carlson in una dichjarazione, secondu CNN. (Eccu cumu u muvimentu #MeToo diffonde cuscenza nantu à l'aggressione sessuale.)
Cum'è Franklin, ùn pudemu micca dì chì ci dispiace di vede andà a parte di u costume da bagno. Hè u tempu chì queste donne (o qualsiasi donna per questa materia) ùn sò micca state ghjudicate (ancu menu puntuate!) Basatu nantu à u so aspettu in bikini o altrimenti. Questi cuncurrenti intelligenti è guidati ponu avà esse valutati per i so talenti è passioni, micca datu una classificazione nantu à cumu si vede u so culo in dui pezzi brillanti.