À chì serve l'applicazione di fluoruru per i denti?
Cuntenutu
U fluoruru hè un elementu chimicu assai impurtante per prevene a perdita di minerali da i denti è impedisce l'usura causata da batteri chì formanu a carie è da e sostanze acide presenti in saliva è alimenti.
Per uttene i so benefici, u fluoruru hè aghjuntu à l'acqua corrente è à i dentifrici, ma l'applicazione topica di fluoruru concentratu da u dentistu hà un effettu più putente per rinfurzà i denti.
U fluoruru pò esse applicatu da 3 anni di età, quandu nascenu i primi denti è, se adupratu in modu equilibratu è cun raccomandazione prufessiunale, ùn face micca male à a salute.
Quale hè chì deve applicà u fluoruru
U fluoru hè assai utile, principalmente, per:
- I zitelli da 3 anni;
- Adulescenti;
- Adulti, soprattuttu s'ellu ci hè esposizione di e radiche di i denti;
- Persone anziane cun prublemi dentali.
L'applicazione di u fluoruru pò esse fatta ogni 6 mesi, o cumu indicatu da u dentistu, è hè assai impurtante per prevene u sviluppu di infezioni, cavità è usura di i denti. Inoltre, u fluoru hè un desensibilizante potente, aiutendu à chjude i pori è evità u disagiu in e persone chì soffrenu di denti sensibili.
Cumu hè applicatu u fluoruru
A tecnica di applicazione di u fluoruru hè realizata da u dentistu, è pò esse realizata in parechje manere, cumprendu u colluttoru di a soluzione, l'applicazione diretta di vernice fluorurata, o cù l'usu di vassoi regolabili cù gel. U fluoruru cuncintratu deve esse in cuntattu cù i denti per 1 minutu, è dopu l'applicazione, hè necessariu stà almenu 30 minuti à 1 ora senza ingerisce cibu o liquidi.
Quandu u fluoruru pò esse dannusu
I prudutti cù fluoruru ùn devenu micca esse applicati o ingeriti in eccessu, postu chì ponu esse tossichi per u corpu, purtendu à un risicu aumentatu di fratture è di rinfurzamentu di l'articuli, in più di causà fluorosi, chì provoca macchie bianche o marroni nantu à i denti.
A dosa sicura di ingestione di sta sustanza hè trà 0,05 à 0,07 mg di fluoru per kilogramu di pesu, in u corsu di una ghjurnata. Per evità l'eccessu, si raccomanda di cunnosce a quantità di fluoruru presente in l'acqua di a cità in cui vivi, è in l'alimentu chì cunsumate.
Inoltre, si consiglia di evità di inghjuttà pasti è prudutti di fluoruru, in particulare quelli applicati da u dentistu. Generalmente, u dentifriciu cuntene una concentrazione sicura di fluoruru, chì hè trà 1000 è 1500 ppm, informazioni chì sò registrate nantu à l'etichetta di l'imballu.