À chì serve a pianta Saião è cumu piglià
Cuntenutu
Saião hè una pianta medicinale, cunnisciuta ancu cum'è coirama, foglia di furtuna, foglia di costa o arechja di monacu, ampiamente aduprata in u trattamentu di disordini di u stomacu, cum'è indigestione o dolore di stomacu, avendu ancu effetti antiinflamatori. , antimicrobiale, antiipertensivu è curativi.
U nome scientificu di sta pianta hè Kalanchoe brasiliensis Cambess, E so foglie ponu esse acquistate in negozi di alimenti sanitari è alcune farmacie di manipolazione, ampiamente cunsumate in forma di tè, succhi o aduprati per a preparazione di unguenti è infusioni.
Per chì ghjè
Per via di e so pruprietà, Saião pò esse adupratu per parechji scopi, cume:
- Cuntribuzione à u trattamentu di e malatie gastrointestinali, cume gastrite, dispepsia o malattie infiammatorie di l'intestinu, per esempiu, per u so effettu calmante è curativo nantu à u stomacu è a mucosa intestinale;
- Effettu diureticu, chì aiuta à eliminà i calcoli renali, à riduce u gonfiore in e gambe è à cuntrullà a pressione sanguigna;
- Trattamentu di e lesioni di a pelle, cume ulcere, erisipela, brusgiature, dermatite, verruche è morsi di insetti;
- Aiutu per u trattamentu di infezioni pulmonari, cum'è bronchite, asma è sollievu per a tosse;
Inoltre, u cunsumu di saião hè statu identificatu cum'è avendu un effettu antitumorale, finu à avà testatu in topi, chì pò purtà benefici futuri in u trattamentu contr'à u cancheru.
Tè Saião
A parte più aduprata di u saião hè a so foglia, chì hè aduprata in a preparazione di tè, suchji è estratti da appiecà nantu à a pelle o per preparà creme è unguenti. Tuttavia, u saião hè più comunemente adupratu in forma di tè, essendu faciule è simplice da fà.
Ingredienti
- 3 cucchiai di foglie tritate;
- 250 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Per fà u tè, basta à mette e foglie tritate in acqua bollente è lasciate riposà per circa 5 minuti. Poi filtrà è beie almenu 2 tazze à ghjornu.
Inoltre, a foglia saltata pò esse battuta cun una tazza di latte, è u mischju deve esse filtratu è pigliatu duie volte à u ghjornu, chì parechji credenu migliurà i so effetti cum'è tranquillante per a tosse è cicatrice di stomacu.
Possibili effetti collaterali è contraindicazioni
Benchè nisunu effetti collaterali o contraindicazioni cunnessi ùn sianu stati discritti finu à avà, u cunsumu di prudutti sani deve esse raccomandatu da un duttore o erboristeru, è ùn hè di solitu raccomandatu da donne incinte o donne chì allattanu.