Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Intermittent Fasting: When To Eat And Not To Eat
Video: Intermittent Fasting: When To Eat And Not To Eat

Cuntenutu

A chimioterapia hè un trattamentu cumunu di u cancheru chì adopra una o più droghe per luttà contr'à e cellule cancerose in u vostru corpu.

I so sintomi, chì ponu include bocca secca, cambiamenti di gustu, nausea è fatica, ponu fà manghjà cum'è una faccenda.

Tuttavia, hè impurtante di manghjà una dieta sana è equilibrata durante u trattamentu di u cancer per mantene u vostru corpu funziona in modu ottimale. L'alimenti chì sò dolci in gustu, fàciule nantu à u vostru stomacu, è nutrienti-densi sò alcune di e migliori opzioni ().

Eccu 10 alimenti da manghjà durante a chimioterapia.

1. Farina d'avena

Oatmeal furnisce numerosi nutrienti chì ponu aiutà u vostru corpu durante a chemio.

Presenta una grande quantità di carboidrati, proteine ​​è antiossidanti, oltre à più grassi sani cà a maiò parte di i grani. Aiuta ancu à regulà e vostre viscere per via di u so beta glucanu, un tipu di fibra solubile chì alimenta i boni batteri in u vostru intestinu (,).


U sapore neutru di a farina d'avena è a struttura cremosa sò particolarmente vantaghji se sperimentate effetti collaterali cumuni di chimio cum'è bocca secca o piache in bocca.

In più, pudete piglià avena da a notte à i vostri appuntamenti chemio. Per fà stu piattu, basta à ammuglià l'avena in un latte di a vostra scelta è frigoriferi per a notte. A matina, pudete arricchisce cù bacche, meli o noci.

Sè vo pigliate a farina d'avena in viaghju, manghjatelu in 2 ore per evità e malatie di trasmissione alimentare - ancu se pudete minimizà stu risicu tenendulu in un frescu (4).

U fruttu, u sciroppu d'aceri è i noci sò cumuni add-ins, ancu se pudete ancu fà avena salata cun avucatu o ova. Manghjatelu pianu o cù un pocu di sale se avete sperienza di nausea o di ferite in bocca.

Riassuntu

A Farina d'Avena furnisce numerosi nutrienti è hè gustosa se sperimentate sintomi chemio cum'è bocca secca, piaghe in bocca è nausea. A so fibra pò ancu aiutà à mantene i vostri muvimenti intestinali regulare.

2. Avocatu

Se u vostru appetitu manca, l'avocados ponu imballà calorie è nutrienti necessarii in a vostra dieta.


Stu fruttu cremosu è verde hè particularmente altu in grassu monoinsatu sanu, chì pò aiutà à calà u colesterolu LDL (cattivu) mentre cresce u colesterolu HDL (bonu). Hè ancu carcu di fibra, cù 3.5 once (100 grammi) chì imballanu u 27% di u Valore Quotidianu (DV) (,).

A so fibra aghjusta u vostru sgabellu è alimenta i batteri amichevuli in u vostru intestinu ().

Perchè stanu riempendu, versatili è dolci, l'avocados sò una grande opzione se avete a bocca secca, stinzia, ferite di a bocca, o perdita di pesu.

Pudete smash and spread them on toast or slice them to top a bowl of grains, beans, or soup.

Assicuratevi solu di lavà avocados senza peli prima di taglialli, chì a so pelle pò portà Listeria, una batteria cumuna chì pò causà avvelenamentu alimentariu ().

Riassuntu

L'Avocados sò una putenza nutrizionale. Cù assai grassu è fibre, ponu mantene vi pienu è furnisce calorie necessarie quandu u vostru appetitu hè bassu.

3. Ovi

A fatigue hè un effetti cumuni cumuni di a chimioterapia.


L'ove ponu luttà contr'à a stanchezza per via di a so generosa pruvista di proteine ​​è di grassi - guasi 6 grammi di proteine ​​è 4 grammi di grassu in un unicu ovu di taglia media (44 grammi) ().

Mentre u grassu furnisce u vostru corpu cù energia, a proteina aiuta à mantene è custruisce a massa musculare, ciò chì hè particolarmente impurtante durante a chimioterapia.

Pudete ferisce uova duramente per una merendella purtabile o scumbatte per un pastu deliziosu. Assicuratevi ch'elli sianu bè cotti, cù i gialli spessi è i bianchi induriti, per prevene l'avvelenamentu alimentariu.

A so struttura morbida è rilassante rende l'ova ideali sì avete a ferita di a buca.

Riassuntu

L'ove ponu allentà a fatica per via di a so cumbinazione di proteine ​​è di grassi. Inoltre, sò faciuli da manghjà se avete ferite buccali.

4. Brodu

I cambiamenti di gustu sò nurmali durante a chimioterapia - è l'acqua hè comunemente detta per avè gustu diversu.

In questi casi, u brodu hè una bella alternativa per tene vi idratatu. Hè fattu cù un fremitu d'acqua cù ligumi, erbe, è - se vulete - carne o pollame, più ossa.

Durante questu prucessu, l'elettroliti sò liberati in u fluidu. Queste particelle caricate, chì includenu nutrienti cum'è sodiu, potassiu, cloruru è calciu, aiutanu à mantene u vostru corpu funziona currettamente ().

Sippà nantu à u brodu pò esse utile sè perde l'elettroliti per vomitu, sudore o diarrea ().

Sì avete l'appetitu per questu, pudete aghjunghje pollulu, tofu, o verdure in u vostru brodu. Purificà stu mischju l'aiuterà à falà più faciule sè avete malatie à a bocca.

Per nutrienti aghjunti, soprattuttu quandu avete a bocca secca o pocu appetitu, pudete accumulà in una cucchiaiata di polvere di proteine ​​senza gustu, cume a polvere di collagene.

Tuttavia, tenite u to brodu chjaru è simplice sè avete spirimintassi di nausea o vomitu - è beve pianu. U brodu hè grande in questi casi, chì a so mancanza di fibra li facilita a digestione ().

Riassuntu

U brodu chjaru vi aiuta à stà idratatu è rifornitu, soprattuttu se l'acqua cumencia à tastà diversamente durante a vostra chimio. Pudete aghjunghje veggies o proteine ​​se vi sentite capaci di trattà alimenti solidi.

5. Amanduli è altri noci

Durante a chimioterapia, pudete ritruvassi in è fora di assai appuntamenti - cusì i spuntini ponu esse utili.

Micca solu i nucioli cum'è amandule è anacardi sò facili da piglià in viaghju, ma vantanu ancu quantità ampie di proteine, grassi sani, vitamine è minerali ().

L'amanduli sò una ricca fonte di manganese è di ramu, chì furniscenu 27% è 32% di u DV, rispettivamente, per 1 once (28 grammi) ().

Questi minerali formanu superossidu dismutasi, alcuni di i più putenti antioxidanti in u corpu. L'antioxidanti aiutanu à luttà contr'à i radicali liberi chì dannighjanu e vostre cellule ().

Pudete ancu aghjunghje noci à farina d'avena o à altri piatti.

Tuttavia, ùn puderebbenu esse faciuli da manghjà si avete a ferita di a bocca. In questi casi, sceglite invece noccioli.

Riassuntu

L'amandule vantanu un numeru impressiunante di nutrienti, cumpresu u manganese è u ramu, è servenu cum'è spuntinu ideale.

6. Semi di zucca

Cum'è e noci, i semi di zucca sò ideali per spuntinu trà i vostri appuntamenti.

Sò ricchi di grassi, proteine ​​è antioxidanti cum'è a vitamina E, chì ponu aiutà à luttà contr'à l'inflamazioni (,,).

In più, furniscenu guasi 3 grammi di ferru per 1/3 tazza (33 grammi), o circa 15% di u DV ().

Tuttavia, alcuni trattamenti, cume trasfusioni di sangue, ponu aumentà u risicu di sovraccaricamentu di ferru, o di eccessu di ferru in u vostru corpu. Sè sviluppate sta cundizione, vularete guardà a vostra cunsumazione di semi di zucca è altri alimenti ricchi di ferru (,).

Per un toccu dolce è salitu, fate u vostru propiu mix di traccia cumbinendu semi di zucca, mirtilli secchi, è altri frutti secchi, semi è noci.

Riassuntu

I sementi di zucca sò ottimi spuntini in viaghju è sò soprattuttu ricchi di grassi sani è di ferru. Eppuru, se avete una sovraccarica di ferru, pudete vulete limità a vostra assunzione.

7. Broccoli è altri ligumi cruciferi

I vegetali cruciferi, cumpresi u kale, u brocciu, u cavolfiore è u cavulu, vantanu un prufilu nutrizionale impressiunante (,,).

In particulare, u brocciu offre una quantità significativa di vitamina C. Questa vitamina hè vitale per u vostru sistema immune ().

In più, cuntene sulforaphane, un cumpostu vegetale pensatu per migliurà a salute di u cervellu.

A ricerca hà dimustratu chì u sulforaphane pò influenzà positivamente a salute di u cervellu riducendu l'infiammazione è pruteggendu e cellule da i danni, ciò chì hè particolarmente impurtante quandu si sottopone à chimioterapia (,,,).

Vapore o arrustite queste verdure cù oliu d'oliva è un pocu di sale. Se sperimentate cambiamenti di gustu, pruvate una spremitura di limonu finchè ùn avete micca bucce o nausea.

Riassuntu

U Broccoli è altri legumi cruciferi sò ricchi di nutrienti chì u vostru corpu hà bisognu. In particulare, u brocciu cuntene sulforaphane, un compostu vegetale chì pò aiutà à prutege a salute di u cervellu.

8. Frullati fatti in casa

I frullati fatti in casa sò una bella opzione se avete difficultà à masticà alimenti solidi o uttene abbastanza nutrienti in a vostra dieta.

Sò altamente persunalizabili, permettendu di sceglie i migliori ingredienti per i vostri sintomi o cambiamenti gustativi.

Eccu una formula di base di smoothie:

  • 1-2 tazzi (240-475 ml) di liquidu
  • 1,5-3 tazze (225-450 grammi) di verdure è / o frutti
  • 1 cucchiaia (15 grammi) di proteine
  • 1 cucchiaia (15 grammi) di grassu

Per esempiu, unite frutti freschi o congelati cù latte o kefir, poi lampate in una manata o duie di foglie di spinach lavate. Scaricate in una cucchiaiata di semi di lino per u grassu è u butiru d'arachidi per a proteina.

Sè vo aduprate bacche fresche, assicuratevi di imbibisceli prima di risciacquà bè in acqua currente. Questu aiuterà à rimuovere eventuali detriti o batteri chì puderebbenu arruinassi ().

Pudete ancu sprime un pocu di limonu o calce per schjarisce i sapori.

Riassuntu

I smoothie sò una bella opzione per i tempi quandu manghjà hè difficiule. Inoltre, sò un modu ideale per aghjunghje frutti è ligumi à a vostra dieta.

9. Pane o crackers

Se avete a diarrea o a nausea, u pane biancu o i crackers sò una bona scelta perchè sò tipicamente facili da digerisce. E versioni à granu interu, chì furniscenu nutrienti aghjunti, sò ideali per quandu u to stomacu ùn hè micca scumbattutu.

I crackers salati o saline sò particularmente utili per rifornisce u sodiu persu per via di diarrea o vomitu ().

Manghjateli semplici o in cima cù burru di noce, avucatu sfracellatu, o furmagliu ricotta se vulete più gustu è nutrienti.

Riassuntu

U pane biancu è i crackers ponu esse utili se a diarrea o a nausea si stallanu. E saline ponu aiutà à ristabilisce u sodiu persu per diarrea o vomitu.

10. Pesciu

Se vi piace i frutti di mare, hè una bona idea di manghjà duie porzioni di pesciu à a settimana quandu site in chemioterapia. Hè perchè furnisce proteine ​​è acidi grassi omega-3 ().

Omega-3 sò grassi impurtanti chì duvete attraversà a vostra dieta. Supportanu a salute di u cervellu è vantanu proprietà anti-infiammatorie. In più, manghjà parechje proteine ​​è alimenti sani ricchi di grassu cum'è u pesciu pò aiutà à evità a perdita di pesu malsana durante u trattamentu (,,).

U salmone, u mazzeru, u tonu albacore è e sardine sò particularmente alti in ste grasse.

Ciò chì hè più pesciu più grassu cum'è u salmone è l'aringa sò una ricca fonte di vitamina D, chì hè necessaria per una salute curretta di l'osse è immune. In fattu, una piccula filetta di salmone (170 grammi) furnisce 113% di u DV (,,,).

Vapore, padella, o arrustite i vostri pesci cù una spremuta di limonu. Aduprate un termometru di carne per esse sicuru chì righjunghji una temperatura interna di almenu 145 ° F (63 ° C) - o 165 ° F (74 ° C) se u riscaldate (,).

Riassuntu

U pesciu pò esse una ricca fonte di acidi grassi omega-3 è vitamina D. In più, manghjà proteine ​​è cibi ricchi di grassu cum'è pesci ricchi di omega-3 ponu aiutà à prevene a perdita di pesu indesiderata, è a vitamina D hè impurtante per l'immunità. Scopu di manghjà duie porzioni à a settimana.

U fondu

A chimioterapia pò scatenà una mansa di effetti collaterali, cumprese a bocca secca, cambiamenti gustativi, fatica, piaghe in bocca è nausea. Queste ponu rende u manghjà difficiule o pocu attraente.

Sapendu chì cibi da manghjà, cume cibi insipidi per e piaghe in bocca è texture umide o cremose per a bocca secca, ponu aiutà à nutre u vostru corpu mentre navigheghja u trattamentu di u cancer.

Hè vantaghju di impachjà cibi nutritivi è amichi per viaghjà à i vostri appuntamenti. Praticà a sicurezza alimentare hè ancu impurtante per abbassà u risicu di avvelenamentu alimentariu.

Tuttavia, se avete difficoltà à masticà o à ingoiare durante u vostru trattamentu, parlate cù u vostru duttore sanitariu.

U Nostru Cunsigliu

Lena Dunham parla di i so effetti secundarii à longu andà di u coronavirus

Lena Dunham parla di i so effetti secundarii à longu andà di u coronavirus

Cinque me i dopu à a pandemia di coronaviru (COVID-19), ci ò empre tante dumande nantu à u viru . Ca u in u puntu: L'Organizazione Mondiale di a alute (OM ) hà avvi tatu di poc...
U sicretu coreanu per a pelle senza pori

U sicretu coreanu per a pelle senza pori

L'avete inte u tuttu nanzu: "A BB americana ùn hè micca cum'è a BB coreana; u truccu coreanu hè una decina d'anni in avanti in cienza". Eppuru, quandu vi duma...