Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 8 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
7 cibi che fanno male al cervello
Video: 7 cibi che fanno male al cervello

Cuntenutu

Booster di u sistema immunitariu

Alimentà u vostru corpu certi alimenti pò aiutà à mantene u vostru sistema immune forte.

Sè vo circate modi per prevene i raffreddori, l'influenza, è altre infezioni, u vostru primu passu duveria esse una visita in a vostra buttrega lucale. Pianificate i vostri pranzi per includere questi 15 putenti boosters di u sistema immunitariu.

Una nota impurtante

Nisun supplementu guariscerà o prevene e malatie.

Cù a pandemia COVID-19 di coronavirus 2019, hè particularmente impurtante di capisce chì nisun supplementu, dieta, o altra mudificazione di u stilu di vita fora di u distanziu fisicu, cunnisciutu ancu cum'è distanzamentu suciale, è pratiche igieniche adatte vi ponu prutege da COVID-19.

Attualmente, nisuna ricerca sustene l'usu di qualsiasi supplementu per prutegge contra COVID-19 specificamente.

1. Agrumi

A maiò parte di a ghjente volta direttamente à a vitamina C dopu avè pigliatu un fretu. Hè perchè aiuta à custruisce u vostru sistema immune.


A vitamina C hè pensata per aumentà a produzzione di globuli bianchi, chì sò chjave per luttà contr'à e infezioni.

Quasi tutti l'agrumi sò ricchi di vitamina C. Cù una tale varietà da sceglie, hè faciule d'aghjunghje una spremuta di sta vitamina à ogni pastu.

L'agrumi pupulari includenu:

  • pompelmo
  • aranci
  • clementine
  • mandarine
  • limoni
  • limes

Perchè u vostru corpu ùn a pruduce micca o ùn a conserva micca, avete bisognu di vitamina C ogni ghjornu per cuntinuà a salute. A quantità cutidiana raccomandata per a maiò parte di l'adulti hè:

  • 75 mg per e donne
  • 90 mg per l'omi

Se optate per supplementi, evite di piglià più di 2.000 milligrammi (mg) à ghjornu.

Tenite puru à mente chì, mentre a vitamina C puderia aiutà à ricuperà da un fretu più veloce, ùn ci hè ancu evidenza chì sia efficace contr'à u novu coronavirus, SARS-CoV-2.

2. Peperoni rossi

Se pensate chì l'agrumi anu a più vitamina C di qualsiasi fruttu o verdura, pensate à novu. Uncia per once, i peperoni rossi cuntenenu guasgi 3 volte più vitamina C () chè un aranciu di Florida (). Sò dinò una ricca fonte di beta carotene.


In più di rinfurzà u vostru sistema immune, a vitamina C pò aiutà à mantene a pelle sana. Beta carotene, chì u vostru corpu converte in vitamina A, aiuta à mantene i vostri ochji è a pelle sani.

3. U brocciu

U Broccoli hè soprascrittu cù vitamine è minerali. Imballatu cù vitamine A, C è E, oltre à fibre è assai altri antioxidanti, u brocciu hè unu di i vegetali più sani chì pudete mette nantu à u vostru piattu.

A chjave per mantene a so putenza intatta hè di cocilu u menu pussibule - o megliu, mancu appena. hà dimustratu chì u vapore hè u megliu modu per tene più nutrienti in l'alimentu.

4. Agliu

L'agliu si trova in guasi ogni cucina di u mondu. Aghjunghje un pocu di zing à l'alimentu è hè un must-have per a vostra salute.

E prime civiltà anu ricunnisciutu u so valore in a lotta à e infezioni. L'agliu pò ancu rallentà l'indurimentu di l'arterie, è ci hè una debule evidenza chì aiuta à calà a pressione sanguigna.


E pruprietà di rinfurzà l'immunità di l'Agliu parenu vene da una forte cuncentrazione di cumposti chì cuntenenu zolfu, cum'è l'allicina.

5. Zenzeru

U Ginger hè un altru ingrediente chì parechji si rivolgenu dopu avè malatu. U Ginger pò aiutà à diminuisce l'infiammazione, chì pò aiutà à riduce un mal di gola è malatie infiammatorie. Ginger pò aiutà ancu cù nausea.

Mentre hè adupratu in parechji dolci dolci, u zenzeru impacca qualchì calore in forma di gingerol, un parente di capsaicina.

Ginger pò ancu è pò ancu pussede.

6. Spinaci

L'Spinach hà fattu a nostra lista micca solu perchè hè riccu in vitamina C - hè ancu riccu di numerosi antioxidanti è beta carotene, chì ponu tramindui aumentà a capacità di lotta à l'infezioni di i nostri sistemi immune.

Simile à u brocciu, l'espinaca hè a più sana quandu hè cottu u menu pussibule per cunservà i so nutrienti. Tuttavia, una cucina leggera facilita l'assorbimentu di a vitamina A è permette à altri nutrienti di esse liberati da l'acidu oxalicu, un antinutriente. Scuprite alcune ricette di spinaci quì.

7. Yogurt

Circate ioghji chì anu stampatu a frasa "culture vive è attive" nantu à l'etichetta, cum'è u yogurt grecu. Queste culture ponu stimulà u vostru sistema immunitariu per aiutà à luttà contr'à e malatie.

Pruvate à ottene ioghji semplici piuttostu cà quelli chì sò aromatizzati è carichi di zuccheru. Pudete inzuccarà u yogurt pianu cù frutti sani è un filu di meli invece.

U yogurt pò ancu esse una grande fonte di vitamina D, allora pruvate à selezziunà marche rinfurzate cù sta vitamina. A vitamina D aiuta à regulà u sistema immunitariu è si pensa à rinfurzà e difese naturali di u nostru corpu contr'à e malatie.

E prove cliniche sò ancu in opera per studià i so effetti pussibuli nantu à COVID-19.

8. Amanduli

Quandu si tratta di prevene è di luttà contr'à i raffreddori, a vitamina E tende à piglià un sedile posteriore à a vitamina C. Tuttavia, stu putente antioxidante hè a chjave per un sistema immune sano.

Hè una vitamina liposolubile, chì significa chì richiede a presenza di grassu per esse assorbita currettamente. I noci, cum'è l'amanduli, sò ricchi di vitamina è anu ancu grassi sani.

L'Adulti necessitanu solu circa 15 mg di vitamina E ogni ghjornu. Una porzione di mezza tazza d'amanduli, chì hè circa 46 amanduli sgranati sgranati, furnisce a quantità di ghjornu cunsigliata.

9. Semi di girasole

I semi di girasole sò pieni di nutrienti, cumpresu fosforu, magnesiu è vitamine B-6 è E.

A vitamina E hè impurtante per regulà è mantene a funzione di u sistema immune. Altri alimenti cun quantità elevate di vitamina E includenu avocados è verdi à foglie scure.

I semi di girasole sò ancu incredibilmente alti in seleniu. Solu 1 once cuntene u seleniu chì l'adultu mediu hà bisognu ogni ghjornu. Una varietà di studii, principalmente realizati annantu à l'animali, anu guardatu u so putenziale per luttà contr'à infezioni virali cum'è l'influenza suina (H1N1).

10. Curcuma

Puderete cunnosce a curcuma cum'è un ingrediente chjave in parechji curry. Questa spezia gialla luminosa, amara hè stata aduprata dapoi anni da antiinflamatori in u trattamentu sia di l'artrosi sia di l'artrite reumatoide.

mostra chì alte concentrazioni di curcumina, chì dà a curcuma u so culore distintivu, ponu aiutà à diminuisce i danni musculari indotti da l'eserciziu. A curcumina hà una prumessa cum'è stimulante immune (basatu annantu à i risultati di studii animali) è un antivirale. Più ricerca hè necessaria.

11. Tè verde

Sia i tè verdi sia i neri sò ricchi di flavonoidi, un tipu d'antioxidante. Induve u tè verde eccelleghja veramente hè in i so livelli di epigallocatechin gallate (EGCG), un altru antioxidante putente.

In studii, EGCG hè statu dimustratu per migliurà a funzione immune. U prucessu di fermentazione chì u tè neru attraversa distrugge assai EGCG. U tè verde, invece, hè steamatu è micca fermentatu, cusì l'EGCG hè cunservatu.

U tè verde hè ancu una bona fonte di l'aminòcidu L-teanina. L-teanina pò aiutà à a produzzione di cumposti di lotta di germi in e vostre cellule T.

12. Papaia

A papaia hè un altru fruttu carcu di vitamina C. Pudete truvà a quantità raccomandata ogni ghjornu di vitamina C in un unicu fruttu mediu. E papaia anu ancu un enzima digestivu chjamatu papain chì hà effetti antiinflamatori.

E papaia anu quantità decente di potassiu, magnesiu è folatu, chì sò tutti benefichi per a vostra salute generale.

13. Kiwi

Cum'è e papaia, i kiwi sò naturalmente pieni di una tonna di nutrienti essenziali, cum'è folatu, potassiu, vitamina K è vitamina C.

A vitamina C aumenta i globuli bianchi di u sangue per luttà contr'à l'infezioni, mentre chì l'altri nutrienti di u kiwi mantenenu u restu di u vostru corpu chì funziona currettamente.

14. Aviculture

Quandu site malatu è ghjunghjite à a suppa di pullastru, hè più cà l'effettu placebo chì vi fa sentu megliu. A suppa pò aiutà à calà a inflammazione, chì puderia migliurà i sintomi di un fretu.

U pollame, cum'è u pollu è u tacchinu, hè riccu in vitamina B-6. Circa 3 once di tacchina leggera o carne di pullastru cuntene guasi un terzu di a vostra quantità raccomandata ogni ghjornu di B-6.

A vitamina B-6 hè un attore impurtante in parechje di e reazioni chimiche chì accadenu in u corpu. Hè ancu vitale per a furmazione di globuli rossi novi è sani.

U stock o u brodu fattu da bollitura di l'osse di pullastru cuntene gelatina, condroitina, è altri nutrienti utili per a guarigione di l'intestini è l'immunità.

15. Cunchiglia

U crostaceu ùn hè micca ciò chì salta in mente per parechji chì cercanu di rinfurzà u so sistema immunitariu, ma certi tipi di crustacei sò imballati di zincu.

U Zincu ùn riceve micca tanta attenzione cum'è parechje altre vitamine è minerali, ma i nostri corpi ne anu bisognu per chì e nostre cellule immunitarie possinu funziunà cum'ellu hè destinatu.

Varietà di crostacei chì sò ricchi di zincu includenu:

  • ostriche
  • granciu
  • aragosta
  • cozze

Tenite à mente chì ùn vulete micca avè più di a quantità raccomandata ogni ghjornu di zincu in a vostra dieta:

  • 11 mg per l'omi adulti
  • 8 mg per a maiò parte di e donne adulte

Troppu zincu pò in realtà inibisce a funzione di u sistema immunitariu.

Più modi per prevene infezioni

A varietà hè a chjave per una nutrizione curretta. Manghjà solu unu di sti cibi ùn serà micca abbastanza per aiutà à luttà contr'à l'influenza o altre infezioni, ancu sè manghjate custantemente. Attenti à e dimensioni di u sirviziu è à l'ingestione cutidiana raccomandata per ùn avè micca troppu di una sola vitamina è troppu pocu di l'altri.

Manghjà bè hè un bellu principiu, è ci sò altre cose chì pudete fà per prutege voi è a vostra famiglia da a gripe, u fretu è altre malatie.

Cuminciate cù questi basi di prevenzione di l'influenza è dopu leghjite questi 7 cunsiglii per a prova di l'influenza in a vostra casa. Forse u più impurtante, uttene u vostru vaccinu annuale di a gripe per prutege voi è l'altri.

Selezziunà Amministrazione

L'addiction alimentaria hè vera?

L'addiction alimentaria hè vera?

Quante volte avete inte u o for e prontu a dichjarazione: " ò addicted to [in ert food favorite here]"? Beninte a, pò e e cumu ì veramente ente certi volti mentre lucidate com...
Quantu alcolu pudete beie prima ch'ella cumencia à Mess with Your Fitness?

Quantu alcolu pudete beie prima ch'ella cumencia à Mess with Your Fitness?

e pen ate chì tutti i pa iunati di pale tra ò noci alutari chì beianu olu un bichjeru di vinu ro u o vodka cù una premuta di lime, vi bagliate a ai. Cum'è un gruppu, i gy...