Aghju Pruvatu à Fà Mi Bagnà In Central Park
Cuntenutu
Quandu eru invitatu à pruvà "bagnu in u boscu", ùn aghju micca idea di ciò chì era. Mi paria cum'è qualcosa chì Shailene Woodley faria subitu dopu avè pigliatu a so vagina à u sole. Cù un pocu Googling, aghju amparatu chì u bagnu forestale ùn hà nunda à chì vede cù l'acqua. L'idea di u bagnu di foresta hè urigginata in u Giappone è implica una passeggiata per a natura mentre esse attenti, aduprendu tutti i cinque sensi per piglià in tuttu ciò chì ci circonda. Sona pacificu, nò?!
Eru impaziente di pruvà, sperendu d'avè finalmente trovu a cosa chì m'ispirassi à saltà nantu à u carru di a mente. Aghju sempre vulutu esse quella persona chì medita ogni ghjornu è passa per a vita in un statu constante di calma. Ma ogni volta chì aghju pruvatu à fà di a meditazione un abitudine, aghju duratu pochi ghjorni à u più.
A guida di a mo sessione individuale era Nina Smiley, Ph.D., a direttrice di mindfulness in Mohonk Mountain House, un resort di lussu chì si trova in 40 000 ettari di foresta incontaminata, chì suspettu chì hè probabilmente più adattatu à u bagnu di foresta cà Central Park. stava per esse. Curiosamente, aghju scupertu chì Mohonk hè stata fundata in u 1869 è hà offertu spassighjate in natura in i so primi tempi, assai prima chì u termine "bagnu di furesta" fussi ancu inventatu in l'anni 1980. In l'ultimi anni, u bagnu forestale hà aumentatu in popularità, cun numerosi resorts chì offrenu una sperienza simile.
Smiley hà iniziatu a sessione parlendu mi un pocu di i benefici di u bagnu forestale. I studii anu assuciatu a pratica cù livelli più bassi di cortisol è pressione di sangue. (Eccu più nantu à i vantaghji di u bagnu forestale.) È ùn avete micca bisognu di esse sperimentati per guadagnà qualcosa da a natura: Pudete sfruttà i benefici di u bagnu forestale à a vostra prima prova. (Un studiu FYI hà trovu chì ancu guardendu e foto di a natura pò calà i livelli di stress.)
Avemu camminatu pianu pianu intornu à u parcu per circa 30 minuti, fermendu sporadicamente per sintonizà unu di i cinque sensi. Facemu una pausa è sintimu a trama di una foglia, ascultemu tutti i soni intornu à noi, o guardemu i schemi d'ombra nantu à un arburu. Smiley mi dicia di sentu a flottabilità di un ramu magre o a terra di un arbre. (Iè, mi pareva abbastanza stravagante ancu à mè.)
L'ambienti zen anu cliccà per mè di colpu? Purtroppu, nò. Più cercu di lascià andà i mo penseri, più ne appareranu di novi, cum'è u furore era caldu fora, ciò chì mi paria à l'altri quandu stavu annusendu e foglie, quantu stavamu camminendu, è tuttu u travagliu Aghju aspittatu per mè torna à l'uffiziu. Senza cuntà u fattu chì "apprezzà i soni intornu à mè" mi sentia vicinu à l'impussibile postu chì l'acelli chì cinguettavanu ùn eranu micca currispundenti per e vitture è a custruzzione.
Ma ancu s'ellu ùn pudia micca silenziu i mo pinsamenti, mi sentu sempre estremamente dolce à a fine di i 30 minuti. (Credu chì a natura sia veramente terapeutica!) Era un tippu post-massaggio altu. Smiley a chjamava "spaziosità", è mi sentu menu cumpressu. Dopu, aghju vultatu à travaglià senza cuffie, vulendu mantene a sensazione u più longu pussibule. È mentre ùn durò micca per u sempre, mi sò sempre sentitu rilassatu una volta tornu à u travagliu, chì dice assai.
U bagnu forestale ùn hà micca fattu di mè un meditatore seriale, ma hà affermatu per mè chì e pruprietà riparative di a natura sò legitime. Dopu mi sentu cusì rilassatu da una spassighjata in Central Park, sò prontu à bagnammi in una furesta piena.