Cunniscite Ajee Wilson, stella di a pista olimpica
Cuntenutu
"Speranza Olimpica" Ajee Wilson hè avà ufficialmente destinatu à Rio da e prove olimpiche di u weekend passatu in Eugene, Oregon. Malgradu una caduta devastante da Alysia Montano (chì hè cascata nantu à Brenda Martinez), a stella di a pista, chì hè ancu un senior in Temple University in Filadelfia, hà sappiutu evità a collisione è hè stata seconda in a finale di 800 metri daretu à Kate Grace. , cadendu un tempu di 1:59.51.
Mentre Wilson hè andatu prufessiunali quattru anni fà è hà digià cumpetitu nantu à u palcuscenicu naziunale è internaziunale, ci hè assai chì probabilmente ùn sapete micca di u ghjovanu di 22 anni chì spera di piglià una medaglia in casa in Aostu. Dunque, ci simu pusati cun l'atleta di corridore di media distanza mentre era in New York pochi mesi fà per una sessione di intervista à volta di velocità.
Scuprite u video per sente Wilson parlà di tuttu, da u so colazione (spoiler: It's Frosted Flakes) à a persona chì guarda à u più campionu olimpico Allyson Felix, alias "Beyoncé di pista è campu" ("trackoncé". "Hè ufficialmente a nostra nova parola preferita.)
Vulete più Rio? A rutina di u pavimentu impeccabile di Simone Biles vi farà ampare per l'Olimpiadi.