Tingling in the head: chì pò esse è chì fà
Cuntenutu
- 1. Migraña
- 2. Stress è ansietà
- 3. Sinusitis
- 4. Feriti à a testa
- 5. Problemi di denti
- 6. Diabetes
- 7. Sclerosi multipla
- Quandu andà à u duttore
A sensazione di zingara in testa pò esse abbastanza scomoda, ma di solitu ùn hè micca severa è pò sparisce in poche ore. Questu hè chì, in a maiò parte di i casi, hè cumunu chì si presenti per migraine o stress eccessivu, chì pò esse allevatu cù u riposu.
Tuttavia, ci sò altre cause leggermente più gravi chì ponu ancu esse a causa di u tingling, cume a diabete o a sclerosi multipla, chì anu da esse identificati è trattati currettamente.
Cusì, l'ideale hè chì, ogni volta chì u zinzicu piglia tempu per sparisce o quandu hè assai intensu, cunsultate un medicu generale o un duttore di famiglia per valutà i sintomi, fà testi, identificà a causa di u prublema è inizià u trattamentu u più adattu.
1. Migraña
A sensazione di tingling in a testa è a faccia pò esse presente in situ di migraine cù aura cù altri sintomi chì ponu esse presenti, alcuni di i quali sò un dolore severu in a testa, visione sfocata è ipersensibilità à a luce.
Cosa da fà: l'ideale hè di riduce u cunsumu d'alimenti chì ponu aggravà i sintomi cum'è caffeina, cicculata o bevande alcoliche, in più di esercitassi regolarmente è di avè una bona notte di sonnu è di riposu. Tuttavia, pò esse necessariu aduprà medicazione per trattà a migraña, è hè consigliabile cunsultà un neurologu per guidà u megliu trattamentu. Amparate più nantu à i trattamenti migrani.
2. Stress è ansietà
Episodi di crisi d'ansietà causanu u corpu à liberà ormoni cum'è cortisol, cunnisciutu cum'è ormone di u stress, è questu eccessivu rilasciu pò causà un aumentu di l'attività cerebrale, aumentendu u flussu di sangue in a regione, chì pò purtà à una sensazione di zingara in u corpu. altre parte di u corpu.
Cosa da fà: e tinghje ponu esse alleviate cuntrullendu a respirazione è riducendu e situazioni di stress, una bona notte di sonnu è eserciziu regulare aiutanu ancu à diminuisce u livellu di stress è d'ansietà in a maiò parte di i casi. Vede 5 rimedii naturali per luttà contr'à u stress.
3. Sinusitis
A sinusitis hè un prucessu infiammatoriu di a mucosa nasale è di i sinus chì porta à l'accumulazione di fluidu in e cavità è, di conseguenza, provoca a compressione di i nervi in a regione di a faccia, dendu à a sensazione di formicoliu.
In più di e tinghje, a sinusite pò ancu causà altri sintomi cum'è un nasu stufatu, nasu chì corre è mal di testa. Scopri di più nantu à i sintomi sinusali.
Cosa da fà: u cunfortu pò esse allevatu cù l'usu di salina per lavà nasale, diminuendu u mucus presente. Tuttavia, l'ideale hè di cunsultà un duttore di famiglia o otorinolaringoiatra, postu chì pò esse necessariu prescrive antibiotici è corticosteroidi per trattà l'infezzione.
Fighjate u video seguente è scopre chì rimedii casani pudete aduprà per alleviare i sintomi sinusali:
4. Feriti à a testa
Quandu si face una ferita o un traumu in a testa, pò esse indebolimentu di i nervi in a regione o flussu di sangue, è quandu accade, hè pussibule chì a sensazione di zingara in a testa, chì pò influenzà a faccia, possa nasce.
Cosa da fà: in casu di ferita o trauma hè di primura di circà aiutu medicu u più prestu pussibule. U duttore valuterà a situazione è piglierà e misure necessarie, cume l'ordine di testi di imaging, è l'iniziu di u trattamentu secondu a causa è i sintomi presentati.
5. Problemi di denti
L'operazioni dentali per a rimozione o l'implantazione di i denti ponu causà cundizioni di zingara, per via di l'anestesia aduprata o di possibili ferite à i nervi facciali. Inoltre, altri prublemi in i denti, cum'è a presenza di ascessi dentali, ponu ancu causà infiammazione di tessuti è nervi, purtendu à l'apparizione di sensazione di zingara. Capite più nantu à l'abscessu dentale.
Cosa da fà: a sensazione di tingling hè di solitu tempuraria. S'ellu ùn migliurà micca in qualchì ora, hè cunsigliatu di vede un dentistu chì pò prescrive l'usu di antiinflamatori per riduce u dolore è l'infiammazione presenti, riducendu cusì u disagiu.
6. Diabetes
A sensazione di zingara in testa pò indicà una diabete scumpensata, cume hè cunnisciuta popularmente quandu ùn hè micca trattata currettamente. Stu zinzicu hè u risultatu di danni à i nervi, cù una sensazione di zingara in l'estremità di u corpu, cum'è pedi è mani, essendu più cumuni. Tuttavia, hè pussibule chì si danu à i nervi di a faccia è di a testa.
Trà i sintomi principali di a diabetes ci sò a perdita di pesu, a sete eccessiva, l'urinazione eccessiva è a visione sfocata. Scuprite chì sò i sintomi principali di a diabetes.
Cosa da fà: a rieducazione dietetica hè indicata, diminuendu u cunsumu di carboidrati è di grassi, in più di l'attività fisica regulare è l'usu currettu di i medicinali prescritti da u medicu generale o endocrinologu, chì pò ancu dumandà testi di sangue è urina per valutà e pussibili complicazioni di a malatia, è cusì realizendu un trattamentu più miratu.
7. Sclerosi multipla
A sensazione di zinghje è intorpidimentu hè unu di i sintomi prisenti in a sclerosi multipla, una malatia autoimmune chì affetta u sistema nervosu. Insemi cù u tingling, altri sintomi ponu esse presenti cum'è debolezza musculare, mancanza di coordinazione di i muvimenti, perdita di memoria è vertigini. Capite megliu cume identificà a sclerosi multipla.
Cosa da fà: in casu di suspettata di sclerosi multipla l'ideale hè di circà un neurologu, chì possi urdinà testi per fà un diagnosticu accuratu è cusì inizià u trattamentu u più adattu.
Quandu andà à u duttore
U duttore deve esse cunsultatu soprattuttu quandu u zinzicu rimane senza causa apparente per più di 3 ghjorni o sì altri sintomi apparsu, cume:
- Tingling in altre parte di u corpu;
- Paralisi totale o parziale di a faccia;
- Mal di testa.
Hè cunsigliatu di fà attenzione à i lochi di tinghje è à a durata, chì aiuterà u duttore à fà un diagnosticu più precisu. U duttore pò ancu urdinà testi per aiutà in u diagnosticu, cum'è MRI o tomografia di a testa è di a faccia, per identificà i possibili danni à i nervi, è ancu analisi di sangue.