A Francia hà appena fattu i vaccini obbligatori per tutti i zitelli
Cuntenutu
Vaccinà i zitelli o micca hè stata una quistione assai discussa dapoi anni. Mentre numerosi studii anu dimustratu chì i vaccini sò sicuri è efficaci, l'anti-vaxxers li accusanu di una vasta gamma di prublemi di salute è vedenu se dà o micca à i so figlioli cum'è una scelta persunale. Ma avà, almenu se site in Francia, i vostri figlioli duveranu esse vaccinati à partesi da u 2018.
Trè vaccini-difteria, tetanus è poliomielitis-sò dighjà obbligatori in Francia. Avà 11 più-polio, pertussis, sarampellu, parotite, rubéola, hepatitis B, bacteria Haemophilus influenzae, pneumococcus, è meningococcus C-saranu aghjuntu à quella lista. Vede ancu: 8 Ragioni chì i Parenti ùn Vaccinanu (È Perchè Devenu)
L'annunziu vene in risposta à l'epidemia di morbillo in tutta l'Europa, chì l'Organizazione Mundiale di a Salute (OMS) inculpa nantu à e gocce di a cobertura di l'immunizazione. Sicondu l'OMS, circa 134 200 persone sò morti da u morbellu in u 2015 - pè u più zitelli sottu à l'età di 5 anni - malgradu a dispunibilità di un vaccinu sicuru è efficace.
"I zitelli morenu sempre di morbillo", spiega marti u novu primu ministru francese Edouard Philippe Newsweek. "In a patria di [Louis] Pasteur chì ùn hè micca ammissibile. E malatie chì avemu cridutu esse eradicate si sviluppanu una volta di più."
A Francia ùn hè micca u primu paese à aduttà una tale pulitica. A nutizia seguita una direttiva di u guvernu di l'Italia di maghju scorsu chì tutti i zitelli devenu esse vaccinati per 12 malatie per iscriversi à a scola publica. E mentre i Stati Uniti ùn anu micca avà un mandatu federale nantu à e vaccinazioni, a maiò parte di i stati anu stabilitu esigenze di vaccinazione per i zitelli in età sculare.
Più Da Parenti:
Cunfessioni di gravidanza di Lauren Conrad
9 Ricette Grill Luce è Sane
10 cità di a spiaggia chì offrenu assai di più per e famiglie