"Wonder Woman" Gal Gadot hè a nova faccia di Revlon
Cuntenutu
Revlon hà annunziatu ufficialmente Gal Gadot (aka Wonder Woman) cum'è u so novu ambasciatore di a marca glubale - è ùn puderia micca vene in un mumentu megliu.
Mentre a marca emblematica hè stata dapoi l'anni 1930, hè sicuru di dì chì stanu evolvendu cù i tempi è facenu una dichjarazione feminista scegliendu Gadot, chì hè più cunnisciuta per u so rolu di l'eroina badass. Wonder Woman (chì a fece l'attrice più prufessiunale di u 2017), in più d'esse mamma di dui figlioli, anzianu suldatu, è difensore di e donne. (Hà ancu filmatu u filmu d'azzione quandu cinque mesi di gravidanza - parlanu di esse Wonder Woman IRL.)
Gadot hà parlatu quandu ella avia rifiutatu di vultà per u Wonder Woman sequenza, salvu chì unu di i realizatori, chì hè statu accusatu di misconduct sessuale da parechje donne, hè statu licenziatu. Hè ancu una di e più di 300 attrici chì piglianu una pusizione contr'à u persecuzione è a discriminazione di genere participendu à u muvimentu Time's Up - è hà purtatu u neru nantu à u tappettu rossu di i Globi d'Oru dumenica (cù una labbra rossa Revlon, naturalmente) per mostrà u so sustegnu è sulidarità.
"Revlon hè una marca cusì emblematica è rivoluzionaria, un campione di e donne, è sò cusì cuntentu di fà parte di sta famiglia avà", hà dettu Gadot in u comunicatu di stampa. "Ci hè un cambiamentu culturale chì accade, chì Revlon celebra, induve a putenza feminile hè ricunnisciuta, è sò cusì fieru chì possu testimone è campà stu cambiamentu stupendu".
Cum'è u presidente è CEO di Revlon, Fabian Garcia, hà spartutu in u comunicatu di stampa, a decisione di sceglie Gadot hè stata basata micca solu nantu à a so "bellezza, forza, mudernità è audacia", ma perchè s'adatta à l'impegnu di a marca à sustene "donne forti è indipendenti". . " Garcia hà continuatu: "Gal, è tutti i novi ambasciatori di a marca Revlon, sò emblematichi di a bellezza, a determinazione è l'attitudine chì riflettenu ciò chì hè per e donne di vive audace in u mondu d'oghje".
Gadot, cù quattru ambasciatori di marca annunziati, anu da guidà a campagna di Revlon Live Boldly, lanciata più tardi stu mese. Diriamu chì anu stabilitu a barra abbastanza alta cù u so primu annunziu.