Questi Fans di "Game of Thrones" anu purtatu Binge-Watching à un novu livellu adattatu
Cuntenutu
Antonio Corallo/Sky Italia
Quandu hè u tempu di binge-watch a TV show, u primu postu chì andate: u divano. Sè vi sentite ambiziosu, forse anderete in casa di un amicu, o schjattate u tapis roulant per alcuni episodi. (Ehi, ti mantene distractatu.) Ma i corridori dedicati in Italia anu purtatu un significatu novu novu à a definizione di binge-watching-tantu cusì, in fattu, chì meriteghja u so propiu termini. U mo votu? Fit-binge.
Invece di ospità una festa di visualizazione cù una TV tamanta, sedi comodi, è stuzzichini à fiancu, Sky, una sucietà europea di trasmissione, hà assuciatu cù l'agenza di publicità M&C Saatchi è hà dumandatu à i corridori è i spettatori di curre "The Marathron". No, ùn hè micca un typo-hè u nome di una ultra-maratona in cui i corridori puderanu guardà e prime sei stagioni di Game of Thrones nantu à un schermu gigante di TV stallatu à u fondu di un camiò.
Antonio Corallo/Sky Italia
Cusì, almenu anu avutu u grande appuntamentu TV.
I corridori anu principiatu a stagione 1, episodiu 1, in Roma, è si sò fatti strada per a campagna taliana. I participanti anu avutu à seguità u passu cù u camionu per fighjà in binge tutti i 60 episodi, ancu trekking per a notte, aduprendu solu l'abbagliu di a TV cum'è fonte di luce. In totale, u spettaculu hà duratu per 55 ore è 28 minuti, è alcuni corridori coprevanu circa 350 miglia mentre guardavanu, informa Adweek.
Dice questu, 350 chilometri hè assai di distanza da copre, e pause tantu necessarie sò state integrate in u corsu. Sky hà divisu in parechje tappe à traversu Roma, Montalcino, Massa, Carrara è Bobbio.
Benintesa, quelli chì si sò iscritti à questu festival ultra-fan ùn sò stati trattati cù a vostra medaglia standard è u latte di cicculata à a linea d'arrivu. (Benchì spergu veramente ch'elli sianu stati alimentati cù tutti i bagel ch'elli pudianu mai dumandà.) Appena ghjunti à u castellu Sforza di Milano, i corridori si sò stallati per fighjà a prima (bella epica) di a stagione 7.
Ùn hè micca a prima volta chì un avvenimentu in esecuzione hè statu adupratu per prumove a liberazione di un novu spettaculu o filmu. In aprile, Baywatch hà accoltu una Maratona Slow Motion 0.3K per prumove u novu filmu. Allora, forse hè u principiu di una nova tendenza di adattazione?