Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 6 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
GcMAF cum'è Trattamentu di u Cancer - Salute
GcMAF cum'è Trattamentu di u Cancer - Salute

Cuntenutu

Cosa hè GcMAF?

GcMAF hè una proteina chì lega a vitamina D. Hè cunnisciutu scientificamente cum'è fattore attivatore di macrofagi derivati ​​da a proteina Gc. Hè una prutetta chì sustene u sistema immune, è si trova naturalmente in u corpu. GcMAF attiva e cellule macrofage, o e cellule rispunsevuli di luttà contr'à l'infezioni è e malatie.

GcMAF è u cancheru

GcMAF hè una proteina di vitamina chì si trova naturalmente in u corpu. Attiva e cellule rispunsevuli di a riparazione di u tissutu è di inizià una risposta immune contr'à l'infezioni è l'infiammazione, dunque pò avè u putenziale di tumbà e cellule cancerose.

U travagliu di u sistema immune hè di prutege u corpu da i germi è l'infezioni. Tuttavia, se u cancheru si forma in u corpu, queste cellule difensive è e so funzioni ponu esse bloccate.

E cellule tumorali è i tumori liberanu una proteina chjamata nagalase. Quandu hè liberatu, impedisce à e cellule di u sistema immunitariu di funziunà currettamente. A proteina GcMAF hè allora bluccata da cunvertisce in una forma chì aumenta a risposta immune. Se u vostru sistema immune ùn funziona micca bè, ùn puderete micca esse capace di luttà contr'à l'infezioni è e cellule cancerose.


GcMAF cum'è trattamentu sperimentale di u cancer

A causa di u rolu di GcMAF in u sistema immune, una teoria hè chì una forma sviluppata esternamente di sta proteina pò avè u potenziale per trattà u cancer. A teoria hè chì, injectendu a proteina GcMAF esterna in u corpu, u sistema immunitariu pò funzionà megliu è luttà contr'à e cellule cancerose.

Stu metudu di trattamentu ùn hè micca appruvatu per l'usu medicu, è hè assai sperimentale. Un recente prucessu clinicu di fase I esamina una immunoterapia per u cancer sviluppata da a proteina Gc naturale. Tuttavia, ùn sò stati publicati risultati di studiu. Questa hè a prima volta chì stu trattamentu hè esaminatu aduprendu linee guida di ricerca stabilite.

E ricerche precedenti dispunibuli da certe istituzioni nantu à stu metudu di trattamentu sò state messe in discussione. In un casu, i studii nantu à GcMAF è u cancheru sò stati ritirati. In un altru casu, u gruppu di ricerca chì publicheghja l'infurmazioni vende ancu i supplementi di prutezione. Dunque, ci hè un cunflittu d'interessi.

Effetti secundarii di a terapia GcMAF

Sicondu un articulu di u 2002 annantu à GcMAF publicatu in u, i topi è l'umani chì anu ricevutu GcMAF purificatu ùn anu micca sperimentatu effetti collaterali "tossichi o negativi".


Chì ci hè a prospettiva?

A terapia GcMAF hè sempre in ricerca cum'è un trattamentu efficace pussibule per u cancer. Tuttavia, hè impurtante nutà chì a supplementazione GcMAF ùn hè micca appruvata per l'usu medicu per trattà u cancheru o qualsiasi altre condizioni di salute.

Ùn hè micca cunsigliatu chì abbandunate l'opzioni tradiziunali di trattamentu di u cancer in favore di a terapia GcMAF. I pochi dati dispunibuli nantu à a terapia GcMAF per u cancheru sò discutibili per via di l'integrità di a ricerca. In certi casi, i circadori anu travagliatu per e cumpagnie chì anu fattu a droga. In altri casi, i studii sò stati publicati è dopu ritirati.

Ulteriori ricerche anu da esse condotte. Finu à tandu, ogni rolu benefiziu di GcMAF in u trattamentu di u cancheru hè incertu.

Circà

Per piacè Fate Questa Una Cosa Se u vostru Figliolu si lagna di u Dolore Articulatu

Per piacè Fate Questa Una Cosa Se u vostru Figliolu si lagna di u Dolore Articulatu

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.Circa ette ettim...
Cume esercitassi cù a sindrome di l'intestione irritabile

Cume esercitassi cù a sindrome di l'intestione irritabile

U indromu di l'inte tione irritabile (IB ) hè un di ordine di l'inte tinu gro u. Hè una cundizione cronica, chì ignifica chì richiede una ge tione à longu andà.I ...