Sangue sanguinante: 6 cause principali è cosa fà
Cuntenutu
- 1. Lavate i denti assai duru
- 2. Placca dentale
- 3. Gingivitis
- 4. Parodontite
- 5. Carie
- 6. Carenza di vitamine
U sanguinamentu di a gomma pò esse un segnu di malattia di gomma o di un altru prublema di salute, chì deve esse trattatu u più prestu pussibule. Tuttavia, quandu u sanguinamentu hè occasionale, pò esse da lavà i denti troppu duru o usà un filamentu incorrettu.
Alcune di e cause chì ponu esse a causa di sanguinanti gengive sò:
1. Lavate i denti assai duru
Lavà i denti troppu duru o usà un filamentu incorrettu pò causà sanguinanti gengivali, è ancu aumentà u risicu di sviluppà una retrazione gingivale.
Cosa da fà: Per prevene i sanguinanti di e gengive in questi casi, lavate i vostri denti cun un pennellu dolce, evitendu troppu forza. U filu si deve aduprà ancu cù cura, trà i denti per ùn ferisce e gengive. Eccu cumu si lavà i denti currettamente passu à passu.
2. Placca dentale
A placca batterica hè custituita da un filmu invisibile furmatu da batteri chì sò depositi nantu à i denti, in particulare in a cunnessione tra i denti è a gomma, chì pò causà gingivitis, cavità è sanguinanti gengive.
Cosa da fà: Per caccià a placca, duvete lavà i denti almenu duie volte à u ghjornu, usà u filu cutidianu è risciacquà cù un collu di bocca ogni ghjornu.
3. Gingivitis
A Gingivitis hè una infiammazione di a gingiva chì si verifica per via di l'accumulazione di placca nantu à i denti, causendu sintomi cum'è dolore, rossu, gonfiore, rientrazione gingivale, cattivu fiatu è sanguinanti di e gengive, chì ponu avanzà à parodontite.
Cosa da fà: In presenza di gengivite, si consiglia di cunsultà un dentistu, chì valuterà l'evoluzione di u prublema, pudendu fà una pulizia prufessiunale in ufficiu è, se ne vole, amministrà antibiotici. Sapete identificà i segni è i sintomi di a gengivitis.
4. Parodontite
A parodontite hè carattarizata da una proliferazione eccessiva di batteri chì genera infiammazione è sanguinamentu in e gengive chì, cù u tempu, si traduce in a distruzzione di u tessutu chì sustene u dente, chì pò comportà denti molli è, dunque, perdita di denti.
Cosa da fà: U trattamentu di a parodontite deve esse fattu da u dentistu, in un ufficiu è sottu anestesia, in cui a radice di u dente hè raschjata per caccià a placca tartara è i batteri chì distrughjenu a struttura ossea chì sustene u dente.
5. Carie
A carie dentale hè ancu una causa assai cumuna di sanguinamentu gingivale è si compone di un'infezzione di u dente, causata da batteri, chì perforanu u smaltu, causendu dolore è fastidiu, soprattuttu quandu ghjunghjenu à e regioni più profonde di u dente. Sapete cumu identificà i segni è i sintomi di a carie.
Cosa da fà: A carie deve esse trattata in cunsultazione cù u dentistu, riempendu è ripristinendu u dente.
6. Carenza di vitamine
A carenza di vitamina C è vitamina K pò ancu esse una causa di sanguinante gengive, soprattuttu quandu ùn ci sò micca altri prublemi dentali.
Cosa da fà: In questi casi hè impurtante di manghjà una dieta equilibrata, ricca in vitamine C è K, cum'è agrumi, broccoli, pumati, spinach, crescione, cavulu è oliu d'aliva, per esempiu.
Oltre à queste cause, ci sò ancu altri fattori chì ponu esse à l'origine di i sanguinamenti gingivali, cume a gravidanza, per via di cambiamenti ormonali, l'usu di protesi dentarie, per via di attriti, disordini di u sangue, usu di farmaci anticoagulanti è leucemia.
Fighjate u video seguente è amparate à piglià cura di i vostri denti per evità d'andà à u dentistu: